Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tényleg ! Erre nem is gondoltam! Gratula!
A vákumos csapban átszakadt a membrán. A szívócsonkon keresztül tölti fel a hengert....
Sziasztok.
Igen vissza tettem a régi termot valami még is legyen benne igaz nem tökéletes nem zár be teljesen.
Akkor sem az órával sem a szenzorral nincs baj mindent úgy csináltam ahogy te is irtad.Akkor az óra skálája nem jelzi valószinűleg.
Akkor majd nyáron megoldódik.Momentán 8-10 ezreket most nem adnék ki még egy métert nem mentem ezzel a fossal de már pár forintban igy is benne van.
Köszönöm az itinert.
Akkor igy hajtom amig szét nem fossa magát elegem volt.
neharagudj már hogy megkérdem de te most motorvillamosságot tanulsz a netről ? én ha nem tudok valamit elviszem olyanhoz aki ért hozzá .... esetlegesen 1-2 sörért pluszba azt is megmutatná hogy kell bekötni
Bocsi a fekete a gyujtas. Valoszinu honda szabalyzo. Szal zold a negativ piros akku pozitiv es fekete a gyujtas.
A meregetes elsosorban azert volt ha ismeretlen szabalyzot kapnal. Ha viszont a vezetekek ott lognak a szabalyzobol akkor csak kosd be ertelemszeruen. Egyebkent se fogsz ertekelheto adatot merni a gyujtas vezeteken mert belul sok diszkret alkatresz van rakotve. 3 fazis a 3 fazisra piros a pozitivra fekete vagy zold a negativra.
Ne méregess B+!
A három egyforma színű a három fázis váltófesz.
A fekete a test , vagy negatív , a piros a + , pozitív. Kösd be oszt jóvan! Legalább is a színkódok szerint.
Vagy vidd autó-villanyszerelőhöz.
pontosítanék. a piros és a zöld szálról egymásra mérve oda-vissza ugyanazt az értéket kapom.
üdv. itt megint én :) kicsit már nekem kellemetlen de még mindig fesszabályzó. most lett egy tutira 3 fázisú szabályzó, 6 szálas mint a gyári. adott a 3 fázis, sárga vezetékkel. van még egy zöld, egy fekete és egy piros. RC51 anno leírta a 32916os hsz-ban, hogy mit és hogyan kell mérni. eddig rendben is van a dolog. de ennél a szabályzónál ami most nálam van nem tudok a fázisoktól mérni. ha a negatív szálról mérek akkor méri a feszültséget a + felé és a fázisok felé is de a fázis felől semmit nem mutat a műszer. ilyenkor mi lehet a hiba? megmértem a régi lecserélendő szabályzót is ott nincs ilyen gond, mindet lehet mérni amit kell oda-vissza. a műszer dióda állásban van a vezetékek sincsenek felcserélve, elem jó benne és minden máson jól mér. a régi szabályzón a gyújtás szálnál is mutatja a negatív felől a feszültséget itt viszont azt sem.
tehát elvileg mérhető, hogy melyik a+ és a -. az nyilvánvaló, hogy melyik 3 a fázis csak nem mutatja a műszer a + felé csak a - felől. de a 6. szál semmire nem reagál. ez normális? esetleg tudja valaki, hogy milyen leosztásban kéne lenni a fekete, piros, zöld szálaknak? én azt mértem, hogy a zöld a -, a piros a + és a fekete a kakukktojás, mert az lenne a gyújtás de ott nem mutat semmit sehova/sehonnan.
Valaszoltam is!
Mar nezem is!
Üdv! Írtam mailt az adatlapodon lévő címre.Majd nézz már rá Köszi!
Vissza tetted a termosztatot? Mert ha nem akkor nem igen fog a mutato mozogni csak esetleg nyaron. Ha lehuzod a vezeteket a szenzorrol es testre azaz rogton a szenzor melle teszed es a mutato kimozdul es ha a szenzort megmelegitve ugyancsak kimozdul a muszer akkor nincs miert tovabb aggodnod. Csak esetleg azert hogy nem uzemmeleg motorral motorozol ami nem tesz jot neki.
Igen, valami módon üzemanyag folyik az égéstérbe, vagyis a tűszeleped nem zár el, vagy lyukas az úszód, esetleg egy tömítés eleresztette magát. Vizsgáld meg a benzinszintet. Ja és ilyenkor azért megeshet, hogy elhajlítod a hajtókart is, ha mindenáron megpróbálod összenyomni az égéstérben ragadt benzint.(ráindítózol). Az olajtérbe lecsorgó benzinről nem is beszélve.
mekkora a benyaszint a karbiba?

attól hogy jó az úszó meg a tűszelep, lehet, hogy a tűszelep már csak akkor zár, amikor már csordogál a benzin a hengerbe.
Üdv! van nálam egy hyosung gt 250 karbis. olyan probléma van vele hogy ha elindítom akkor a hátsó henger megy de az elsőre ráfolyik a benzin és csak a kipufogón fúja ki az égetlen naftát. ha ál a motor akkor meg is telik úgy a henger benzinnel hogy elsem lehet indítani mer nemfordul át a blokk. tűszelep nemkopott úszó nem jukas. milehet a gond, tudja esetleg valaki?
Sziasztok.
Köszönöm az infót mindenkinek!
Asszem ellenállásos a hőgomba.
Mijaza ntf jellegű cucc.?Nem vágom.
Gondoltam hogy nem kap testet de nem jó megközelités mert akkor be sem indulna hisz a gyertya is a hengerfőben van.Igaz mikor mentem vele nem volt forró a blokk éppen csak langyos.
Lehet nem érte el azt a tartományt ahonnan mér az óra?
Kirázódott a dúsító fúvóka?
irj mail-t lucifer0820@freemail.hu
a test a test
szóval a hőfokmérő külső fele
az a lényeg hogy ellenállásos vagy diódás
ha változó ellenállásos akkor ntk jellegű cuccot kell keresni apróért
25-26. oldaltól
Hello! Van egy 89’ évjáratú Yamaha YZ 125-ös motorom és hidegen nagyon nehezen indul be rúgásra valamikor egyáltalán nem indul, és sajnos az alapjárat sem jó mert egyszer nagyon magas valamikor meg nagyon kicsi és lefullad.Próbáltam állítani az alapjáraton de nem lett jobb a helyzet. Melegen viszont pöc röff. Karbit kitisztítottam átfujattam, új versenygyertya van benne. Ha valaki tudna adni tanácsot azt megköszönöm.
Akkor nem értem! Az egyik pólus a vezeték ami a hőfok adóhoz megy, a másik a test.
Hello!

Tanácsokat, ötleteket szeretnék kérni a blokk festéséről (kivűlről akarom csak) Milyen festéket vegyek sprére gondoltam,mivel csiszoljam le stb.!

Köszi
Hali.
Csak egy vezeték semmi más.
Egy vezeték megy rá, vagy kettő?