Ma megint próbáltam indítani a sepiát de se önindítózásra se rúgásra nem akar indulni. Tegnap uez volt nagynehezen aztán beindult. Most is beindulna sok rogdosásra valszinüleg. Adjatok már vmi tippet mért szarakodik? Szívató lenne, mintha nem kapna anyagot. Amikor beindul úgy 2-3percig ketyeg rendesen,szivató visszaveszi a fordulatot, majd pölmegy az alapjárat olyan 3-4ezer körülire és ott is marad. Korábban szereltem a motort oldalra billentve, lehet megváltozott a benzinszint az úszóházban?
Koszonom a helyreigazitas, google masodik talalatkent ki is dobja, hogy mi is az a az EXUP. Szoval a Yamaha FZR, YZF , R szeriaban van ilyen cucc a negy leomlo talakozasanal. Es funkciojat tekintve nagyon hasonlo a 2T powerszelephez. Ma is tanultam valamit: nem ugatok koran Amennyiben Gabesz is ilyen power beszereleset szeretne megtenni a kipufogo rendszerebe, akkor kivancsian varom, hogy mik az eredmenyei.
De inkább ne fáradj, segítek:
Tehát röviden az EXUP szelep dolga az, hogy a kipufogó átömlési keresztmetszetet változtatva mindig optimális nyomatékleadást hozzon létre minden fordulaton.
A mozaikszót kibontva ezt kapjuk: Exhaust Ultimate Powervalve, ami valami olyasmit jelent, hogy a végső kipufogószelep.
A magyar szaknyelv hiányossága miatt (nincs a powervalve kifejezésre magyar megfelelő, mondhatnánk power-szelepnek is, de mivel a szakzsargon a kétüteműek kipufogószelepét hívja így, nem szerencsés itt is ezt használni) félreértelmeznénk a dolgot, itt most nem a blokk kipufogószelepeiről van szó, hanem a kipufogórendszerben található, szervomotorral működtetett - végülis - pillangószelepről, egy változó szűkítésről. Különböző fordulatszámokon és terheléseken növeli vagy csökkenti a kipufogórendszer ellennyomását a motor felé, így minden fordulatszám tartományban ideális lesz a blokk töltése és kipufogása. Ezzel nő a hatásfok és a teljesítmény.
szerintem nezz egy kicsit utana, hogy mukodik egy 4T motor , meg hogy mire jo a 2T motorokban a power szelep es akkor rajosz, hogy semmi ertelme nincs 4T motort powerral kiegesziteni
Ebben az esetben leveszed a csapról azt a csövet, ami a karbitól jön,( nem a benzin csövet!) és beleszívsz. Kinyit a csap és hallod ahogy feltelik az úszóház.
Karburátoros motorostársaimnak tenném fel a kérdésem!
Ha eljön a tél ugyebár akku ki,tank tele...És igy van az 3-4-5 honapig,hogy nincs is beinditva a gép...
Még régen olvastam valahol,hogy hosszú állás után,indítás előtt a karbit felszokták tölteni benzinnel a könnyeb indulás miatt..De ez konkrétan hol és hogyan történik?Vagy egyszerűbb egy hideginditó spray-el a légszűrőhöz fujni?:)
Szevasztok !
Ha a vezérmű lánc feszítőjét javítani kell az nagy baj? És mennyibe jönne ki a javítása (árban és időben)?
Ja ?! Ez egy "92-es Suzuki GSX 750
kb egy éve van nekem egy 600 cbf-em(de két éves már) csak egy a gond idáig igazából mindig a szervízbe vittem kötelezőkre és nem igazán kellett nekem hozzányúlnom(a kezelési útmutató se magyar persze)..viszont most már én szerelgetném ..csak elvagyok veszve még egy-két dologban :P már tervezgetem hogy miket veszek hozzá hogy felkészítsem a nyárra. Csak pl nem tudom hogy gyertyákat mennyi időnként vagy kilóméterenként érdemes cserélni és hogy milyet érdemes beletenni, és ott van még a légszűrő is, azt mikor kellene cserélni és mire érdemes..én a K&N - en gonodolkozok legalábbis nagyon sokan fényezik.
helló mindenkinek!van egy yamaha yog 50 es robogó és nem jó benne az autómata szivató!nem tudna valaki tippet adni hogy milehet a baja?sürgösen lenne!létszi irjatok!előre is kösz
Ma megint próbáltam indítani a sepiát de se önindítózásra se rúgásra nem akar indulni. Tegnap uez volt nagynehezen aztán beindult. Most is beindulna sok rogdosásra valszinüleg. Adjatok már vmi tippet mért szarakodik? Szívató lenne, mintha nem kapna anyagot. Amikor beindul úgy 2-3percig ketyeg rendesen,szivató visszaveszi a fordulatot, majd pölmegy az alapjárat olyan 3-4ezer körülire és ott is marad. Korábban szereltem a motort oldalra billentve, lehet megváltozott a benzinszint az úszóházban?
olcsó helyet tud valaki?
Ha találtál ilyen emberkét (aki nem aranyáron dolgozik, és ért is hozzá) akkor légyszi add meg az elérhetőségét... thx..
Tehát röviden az EXUP szelep dolga az, hogy a kipufogó átömlési keresztmetszetet változtatva mindig optimális nyomatékleadást hozzon létre minden fordulaton.
A mozaikszót kibontva ezt kapjuk: Exhaust Ultimate Powervalve, ami valami olyasmit jelent, hogy a végső kipufogószelep.
A magyar szaknyelv hiányossága miatt (nincs a powervalve kifejezésre magyar megfelelő, mondhatnánk power-szelepnek is, de mivel a szakzsargon a kétüteműek kipufogószelepét hívja így, nem szerencsés itt is ezt használni) félreértelmeznénk a dolgot, itt most nem a blokk kipufogószelepeiről van szó, hanem a kipufogórendszerben található, szervomotorral működtetett - végülis - pillangószelepről, egy változó szűkítésről. Különböző fordulatszámokon és terheléseken növeli vagy csökkenti a kipufogórendszer ellennyomását a motor felé, így minden fordulatszám tartományban ideális lesz a blokk töltése és kipufogása. Ezzel nő a hatásfok és a teljesítmény.
Remélem tudtok segiteni nekem..egy olyan kérdésem lenne hogy egy 4 ütemü motorra lehet-e power szelepet tenni? ha valaki tud valamit segitsen
Ha nem engedted le az úszóházból a benzint, akkor nem fontos "feltölteni", ha jó a gép, pöccre indul.
(legalábbis nekem szokott )
de a robogómon nincs manuális benzincsap,gondolom magától nyitogatja
de én kiöntöttem belőle ami benne volt és annyit öntöttem vissza
persze nekem nem folyt előtte
Karburátoros motorostársaimnak tenném fel a kérdésem!
Ha eljön a tél ugyebár akku ki,tank tele...És igy van az 3-4-5 honapig,hogy nincs is beinditva a gép...
Még régen olvastam valahol,hogy hosszú állás után,indítás előtt a karbit felszokták tölteni benzinnel a könnyeb indulás miatt..De ez konkrétan hol és hogyan történik?Vagy egyszerűbb egy hideginditó spray-el a légszűrőhöz fujni?:)
Ha a vezérmű lánc feszítőjét javítani kell az nagy baj? És mennyibe jönne ki a javítása (árban és időben)?
Ja ?! Ez egy "92-es Suzuki GSX 750
kb egy éve van nekem egy 600 cbf-em(de két éves már) csak egy a gond idáig igazából mindig a szervízbe vittem kötelezőkre és nem igazán kellett nekem hozzányúlnom(a kezelési útmutató se magyar persze)..viszont most már én szerelgetném ..csak elvagyok veszve még egy-két dologban :P már tervezgetem hogy miket veszek hozzá hogy felkészítsem a nyárra. Csak pl nem tudom hogy gyertyákat mennyi időnként vagy kilóméterenként érdemes cserélni és hogy milyet érdemes beletenni, és ott van még a légszűrő is, azt mikor kellene cserélni és mire érdemes..én a K&N - en gonodolkozok legalábbis nagyon sokan fényezik.
Előre is köszi a segítségeket
Havernak minden féle alkatrésze van szólj ha kell valami