Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy új banner vagy yuasa meg oldja a problémádat a faszágodat meg kell fizetni .............. a szar akkuért adnak 100 ft /kg
Tehát sikerült az általam elmondottak alapján be lőni ?
A gyertya képet azért figyeld ! tök egyforma színűnek kell lenni !
Ha melegedik az idő .... 23-26 fok a két középső henger nem lehet világosabb mint a két külső ...erre figyeljél !
ürülök ,hogy segithettem űdv Tasi
De jó lenn, ha látnám valahol a választ!
Üdv

Nagyon köszönöm a gond megoldódott,bár nemvolt egyszerű azokat a fránya dugókat kivenni.Még egyszer nagyon köszönöm.
Helló érdeklödnék van egy 2000 -es 6 sebességes rx-em az a problémám hogy 3.ig kipörög rendesen 4.-ben pedig mintha folytás lenne leszabályoz egy bizonyos fordulaton lehetséges hogy elektronikában van folytás ? mert ezt csinálta gyári kipufogóval és hengerrel most pedig 80 as hengerrel , sport kipufogóval és másik karbival is
Most van benne keverék benne is hagyom max jobban füstöl.
Köszi mindent!
Ha esetleg most van benne kevert benzin hagyd benne, legfeljebb jobban füstöl. Ellenőrzésként később azért nézd meg szállít-e rendesen, majd akár abba is hagyhatod a kevergetést.
A karbiba nyomja a súber mögött van egy kis furat oda adagolja.Kidolgozta a levegőt szépen légtelenités után és csak cseppekben adagol.Véleményem szerint igy jó meg más is ezt mondta.
Akkor az akksi kuka.Lemerült állapotban tárolni na az a halálát okozza.
Erről nem volt szó, de valóban igen kis mennyiséget szállít. Amikor kidolgozza magából a csőböl a levegőt, akkor is csak éppen cseppnyi mennyiségben adagolja. Ha felrakatd és ki is légtelenítetted, azért még a biztonság kedvéért keverd egy kicsit a benzint. Ha adja hozzá a szivattyú észre fogod venni a füstölésből. Nem tudom hogy ennél a tipusnál hova van kötve a nyomó cső, de a régebbi tipusoknál a siber fölé, mellé nyomja. Ott ha jól működik minden, akkor a síbert kivéve látható rajta az olaj. Az enyémben kék színű az olaj, így a síberben is látható a kék olaj.
És a karbi mérete megfelelő?
ha nem megszakítós akkor még meg is úszhatod
wartburgban durrantottunk már trafót
akku meg ha tartósan 10volt alatt van akkor utána sosem tér észhez
Hát befúvókázod, kezdesz egy biztosan nagy mérettel amivel nem fog megakadni a motorod, meghajtod, és nézed a gyertyaképet. És a képet kielemezve, mész a megfelelő beállítás felé.
Tönkretetted az akkut B+!
Lenne egy honda crm-em 160-as pollini hengerel meg sport kipufogóval 34-es karbi jó lenne rá? és ha igen honnan tudjam hogy milyen fúvóka méretek kellenek az enyémhez?
2012-ben vettem egy xv 250 viragot. Ősszel,mikor leállítottam, rajtahagyta a gyújtást. Azóta próbálom feltölteni, de nem sikerül. A szemtelen csak brekeg, de meg sem hajtja. Autó akksiról beindul. Elvileg egy éves az aksi. Csak akksi hiba lehet vagy valami más is?
Biztos igy kell működnie nem tudom.Az a lényeg hogy most már szállit.Hát igy tényleg baromi sokáig elég lesz az olaj ami benne van.A gyárban biztos bekariblálták az optimális mennyiséget.
Köszi mindenkinek!
Üdv.
robeszt még nem teszteltem de a dt80 is alig pumpálta az olajat
alapjáraton meg szinte semmit
1 liter olaj simán kibírt 1500km távot
az asszony robogója nem bír ki ennyit de 1000km felett elmegy egy töltéssel
szétszedtem kimostam összeraktam és próba.............
Én úgy gondoltam hogy majd spriccelni fog az olaj impulzusonként nem gondoltam hogy ilyen keveset szállit fordulaton.Kb 1000-1500-as fordulattal forgattam és kellett neki vagy 20 perc mire megtöltötte a nyomócsövet de végül is nyomja most már.Lehet dugulása volt.
A csőben 2 mp-kén haladt az olaj olyan 1-1.5 mm-t.Nem tudom hogy ez igy elég e neki de legalább működik.
Ez igy megfelelő szerintetek?
Először értsd meg a működését és utána tudni fogod mi benne a rossz!
Szétszedtem belenéztem.
Nekem különöset nem mond hibára utalást nem láttam benne.Ilyen mütyűröket meg szerintem nem is árulnak csak komplett.
Na majd lesz valami.
Lehet tényleg megérné belenézni. Ha van másik sokat nem veszítesz. Ha csak valami kis dugulás vagy javítható hiba megspórolsz 13-at, ha meg rossz akkor jöhet a másik.
üdv mindenkinek. segítség kellene, van egy cagiva elephant 125 ös motorom. hétfőn jött vissza hüvelyezésből új dugót kapott minden fasza. de nem akar beindulni szép kék szikra van hengerbe öntöttem benyát, és elkezdtem rugdosni de csak a kipufogón kifújt egyet és ennyi volt. próbáltam másik gyertyával de ugyan ez. gyújtásra gyanakszom de inkább megkérdezem hogy hátha valaki jobban vágja a témát. köszi a válaszokat
Sziasztok!

segítség kellene.

yamaha xtz 660 tenere.

Hátsó rugó és a hozzátartozó kieg.tartály közötti gumicső kilyukadt.
Javítása mi módon töténik?
Gumicső csere.-Hol lehet ilyet venni?
Tartály csere vagy újra tölthető?
Szervíz vagy házilag orvosolható?

Köszönöm! Attila
Nézd már meg, mi van a régivel B+! Szétszedhető, és emberek csinálták azt is!