Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali.
Úgy néz ki találtam szivattyút potom 13-ért.Igaz utángyártott de legalább van.
Üdv.
UI:azért még nyaggatom a régit hátha én néztem be valamit
sziasztok,
tapasztalt motorszerelőt keresek pest megyében(budapest vonzáskörzetében)
az eddigi motorszerelő külföldön dolgozik, szervízbe meg nem viszem, mert nem...
alkatrészek is nagyjából megvannak csak összekéne dobni...egyedül nem igazán merek nekiugrani(Yamaha YZ 250 típusról lenne szó.)
köszi.
Ma 8 orakor a postán lesz
Én ha tudok szívesen segítek Neked is, másnak is. Amihez nem értek nem szólok hozzá, ha valamit nem tudok azt meg megkérdezem. Meg kell tanulni leszűrni a hiteles információt, segítséget, a sok okoskodás között. Egyébként meg ne törődj az olyan hsz.-ekkel.
Igaz nem én szagolom de tisztelet a kivételnek egy két hirtelengazdag úgy gondolja hogy ő találta fel a melegvizet és hogy merészelsz te előtte motorozni.............Gondolom vágod.
Igen ezen van rajz is meg scooter felirat is.akkor veszek belevalót.
Köszi a türelmet és a segitséget!
Kilépek mert megint megszólnak hogy hova ragozom még....
Üdv.
Ami különolajozós rendszerhez van azon vagy egy robogó rajza látható vagy rá van írva hogy scooter. Nem tudom a Sthil mennyibe kerül, de gondolom nem lehet rossz, ha a vagy 20000 fordulatú fűrészben tud megfelelő kenést biztosítani. Bár az büdös, de nem Te szagulod.
Hna csak lementem a mocihoz meglesni az olajat.
Ez Repsol MOTO 2T de nem irja még az apróbetűs rész sem csak hogy hogyan kezeljem a kiürült flakont
Olyan piros mint a Shell Donax csak vastagabb kicsit.Mindegy 3 ropiért nem dobom ki ha már vettem.
Köszi a számolással megvagyok volt wartburgom Honeckeréktől meg trabi is.Azért ez szerintem rá van vezetve a flakonra is de majd megnézem.Itt nem olyan kézségesek az eladók veszed viszed de nem kérdeznek semmit csak a cash jöjjön és ez megy egyre több helyen sajnos
Azért ki ne öntsd, de ha elfogy a következő vásárlásakor jelezd, hogy milyenre van szükséged. Nálunk, mikor veszem-egy autós boltban-mindig megkérdezik, hogy milyet akarok. Csak emlékeztető: a 40-es keveréknél 40 liter benzinhez megy 1 liter olaj. Innen kell vissza számolni. 5 literhez~ 1,2- 1,3 dl olaj
ez valami Motul full szintetikus piros szinű de hogy kényszerolajzáshoz vagy keverék olajzáshoz való azt nemtom.
Én 40-est keverek, de jó minőségű olajjal nem fogsz füstölni. A napokban kell vennem olajat és javaslom Neked is, hogy ne robogóba való külön olajzós rendszerhez vegyél olajat, hanem amit benzinbe kell keverni(pl. Sthil).
40-es vagy 50-es keveréket javasolsz?Csak részben új a belseje a mocinak.Azt sem akarom hogy füstöljek mint egy aktiv dohányos.
Ez is gyút sürit lent tart kipufog de nem négy ütem.
Én naponta kb. 10 km-t megyek a robival, így egy darabig biztos kevergetni fogom. De én ebből nem csinálok problémát, az olajat így is-úgy is meg kell venni. Ebben az esetben nem az olaj tartályba öntöd, hanem a benzinbe.
tasi o gyűrű van eladó még? Suzuki gsxr 1100 kellene egy szett elérhetőség adatlapon
Jó de gondolom nálad csak átmeneti állapot és nem igy akarod használni végig csak amig járatós.Vagy inkább még kutyulgatsz pluszban?
Huhh-hahh.Az alaphangon 18-20 forint és még amit rátesz a kereskedő Nem keseritettél el mert most kerültem csak igazán magasságok vigasztalan mélységeibe
Egyébként ellenőriztem mindent a szij ép nincs elnyalódva,a tárcsa nincs elkopva,szakadva stb stb tehát hajtás van ez az opció kilőve.
A szintjeladó is működik ha leengedem az olajat jelez a piros lámpa ha feltöltöm nem jelez tehát ez is kilőve.
Csak az új pumpa marad.Szokták ezeket felújitani és ha igen mimódon?
Amennyiben tényleg meghalt a szivattyú, szerintem kezdj el barátkozni a kevergetés gondolatával, mert én 36000-ért találtam itthon újat. Bár nem ismerem az anyagi helyzeted, de gondolom ennyit nem fogsz áldozni rá. Egyébként nem is gondolnád milyen sokan kutyulják a keveréket, sőt most, hogy az én Suzukim is bejáratós bizony én is keverem, nehogy baj legyen.
írták,hogy a pumpa nem is szokott annyira könnyen tönkremenni,ellenőrizd le hamár kivetted,hogy biztos rossz-e,mert lehet nem is :) ami a gondot okozza az a kis szíj,az elszakadhat és amit írtam,hogy a visszajelző nem a valóságot mutathatja,érdemes odafigyelni az olaj mennyiségére!átlagba talán olyan 700-800-900 km-t megy el 1l olajjal,ha jól emlékszem!
nem akarlak elkeseríteni,de az új olajpumpa külföldön ennyi:

http://www.easyparts.nl/showar...

és akkor számolj még rá magyar árat...
Bakker ezt akartam én elkerülni a kutyulgatást.Meg igazság szerint elég földhöz ragadt pali vagyok és nem szeretem az ilyen dolgokat jobban szeretem ha valami gyáriként üzemel.Persze tudom vegyek új pumpát ha már ilyen szart vettem.
Azért köszönöm!
teljesen moindegy,bent is hagyhatod,csak arra figyelj,hogy ahova megy a pumpából a cső,ott zárd le rendesen!
Hát igen más is mondta hogy inkább keverjem.Hna ezt a pancsolást akartam én elkerülni.Ugye kutakon már megszünt a kutyulék eladása tehát számolgatnom meg pancsolnom kell vele.Tudom egy felújitás többe kerül igazad van csak ez igy elég szar lesz.
Akkor hagyjam benne a pumpát csak a csöveket vegyem le vagy hajitsam ki az egészet.?
márcsak azért is jó kikötni a pumpát,mert nem tudhatod,hogy az olaj-szintjelző rendesen működik-e,nem-e akadt fent..haverom is úgy járt,nem figyelte mennyit ment 1l olajjal,csak a visszajelzőre hagyatkozott,az meg bemondta a unalmasat neki és menet közben beállt az egész motorja,komplett főtengely,dugó,gyűrű,henger csere lett a vége!tippelj mennyi ez összesen...
szerintem jobban jársz,ha inkább kikötörd a pumpát,ha rossz és a keverés mellett teszed le a voksod!
újonnan kb. 15-20 ezer környékén van kb. a pumpa,használtat meg nem tennék bele,ki tudja az is meddig lesz jó,esetleg menet közbe meghal vagy elszakad a hajtószíj,azt azt veszed észre,hogy besült az egész...nekem első dolgom volt a kis nrg-mel,hogy kikötöttem az olajpumpát és kevertem a benyához az olajat :)
Tehát alap helyzetben gáz nélkül egybe kell esniük ha jól értem.?
Egyébként a tárcsa nincs elkopva a szij is ép hajtást is kap.
Csak a dugó meg a gyűrűk újak csak szétboritottam a vizpumpa miatt.
Akkor adjatok tanácsot hol nézzem meg a pumpát használt is jó csak működjön.Tudom jobb az új de már előre félek az árától.
igen,a két jelnek együtt kell állnia,akkor van gyári állapotra beállítva!
ha új henger,dugó és gyűrű szett van,akkor vagy keversz egy kicsit a benyához,vagy azzal a csavarral állítasz egy kicsit,ami a pumpa mellett volt a deknibe csaavarva