Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

eryk04,ferivagyok köszi a segitséget!
Ha ilyesmi fordulaton nem nyom semmit akkor kuka?Úgy látom minden működik benne kosz sincs de valamiért nem dolgozik.
Lehet ebből utángyártott darab mert gondolom az eredeti horrorisztikus árakat takar.
A beáálitásra tudtok vmit mondani a két jellel kapcsolatban?
egy kis dugattyú mozog benne a ház teteje az a lemez azon van egy félköríves benyomás az mozgat egy kis pöcköt az a dugattyú, szerintem nem érdemes foglalkozni vele ha kikopott kuka, az összes régebbi piaggio kétütemű olajpumpa jó de van utángyártott is belőle egy kazal
Azt azért nézd meg(ha tudod, látod egyáltalán), hogy a blokkban lévő fogaskerék nem sérült-e. Ugyanis általában műanyag hajt fémet és az néha megtud kopni. Egyébként szerintem egyszerű fogaskerék szivattyú, elméletileg nem volna szabad elromlania. Ha mégis csak rossz, szerintem egyszerűbb ráhagyni és keverni a benzint. Csak onnantól más fajta olajat kell használni.
Köszönöm a gyors de cseppet sem biztató válaszod. Ha esetleg tudnátok Miskolc vagy környékén ajánlani egy szakit aki fényt tudna deríteni a titokra azt megköszönném.
Sorry.
Lenne még egy kérdésem.
A két jelölésnek ami az iven valamint a házon van annak egybe kell esnie és azt a bowdennel tudom beállitani?
az lenne az alaphelyzet?
""Mi lehet a gond? ""
Bármi , a benzinkúton betankolt és a karburátorokat tönkretevő kosztól , az elektronika elhalálozásáig a teljes hibaskálán !
Sziasztok! Egy 92es évjáratú fzr600 HE3 játszik az idegeimmel és szeretnék segítséget kérni. Kezdődött azzal hogy nem megy a fordulatszámmérő majd csak 3 henger ment most pedig már be sem indul viszont baromi nagyot durran indítás után. Mi lehet a gond? A gyujtásvezérlő elektronika adta meg magát? Segítségeteket előre is nagyonköszi.
Hali.
Na végül is kiszedtem a szivattyút mert szerintem nem szállit semmit.Levegő nem jött belőle csak az olaj folydogált de meghajtottam a kezemben egy forgó szerszámmal (fúrógép)kb 300-500 fordulat de nem történt semmi.Az iven is amit a bowdwen húz azon is adtam neki egy fél fordulatot hátha......................de semmi.Lehet ezeket javitani?Látok rajta két levehető fedelet az alján meg a tetején ha azokat leszedem többet megtudok?Azért elküldöm a képet mifajta.
Üdv.
Köszi.
Vágom.Mielőtt használni kezdeném ezt megejtem rajta feltétlen.
persze .. de írhatsz a facéra is , most már elégé össze tornyosultak a vasak de fel nézek naponta sokszor mindenhova üdv Tasi
ELADÓ! Arrow kipufogó 2004 es z750 re összekötő csővel együtt.
Üdv

Köszönöm ellőre is a segítséged üveggyertyám sajnos csak 14-es menettel van.A facabook oldaladon találtam egy telefon számot azon esetleg kereshetlek?
A szivattyú nem tudja kidolgozni magából a levegőt, ezért van a teteje közelében a csavar. Ha ott kijön a levegő utána már a szivattyú nyomja az olajat, ami kinyomja a csőből a levegőt. Mikor minden jó akkor a szivattyú működéséből fakadóan szakasosan impulzus szerűen nyomja az olajat, nem folyamatosan folyik.
Hát itt sajna a vario mögött van a szivattyú.A nyomócső kb 40cm a szittyótól a karbiig.Csak úgy provizorikusan összeraktam mentem is vele de a szint a csőben nem változott ezért gondolom hogy levegős.Nem tudtam hogy kell légteleniteni gondoltam ejtőtartályos és majd kidolgozza magából.Mindegy szétszedem,légtelenitem,összerakom oszt beinditom max lehúzom a nyomócsövet és ha alapjáraton is de valamennyi olajat kell hogy szállitson szerintem.
igen ........... de ezt egy pillanat alatt kitekered az olaj kupakot le és be teszed az orrod .... Na nem te Lecso !
ilyenkor az olaj meghigul ez nagyon sok minden okozhatja !
+ ilyenkor teli veri a kartergáz cső az airboxot ,... csepeg ki alul
Hangsúlyozom nem ismerem a tipust de a Suzukimnál a karburátor alatt a blokkon kívül jól hozzáférhető helyen van a szivattyú, a Yamahámnál a ventillátor burkolat alatt van. Amennyiben tényleg a vario alatt van, úgy elindítani is problémás lehet. Bár önindítóval talán megy. Ha átlátszó cső van rajta látni fogod, hogy vannak-e benne buborékok. Egyébként ha nem hosszú a nyomó cső nem tart sokáig kijáratni a levegőt.
Vagy, benzin van az olajban....
250 és 350 perák , az biztos + testeléses !
350 http://www.youtube.com/watch?v...

250 paraszt http://www.youtube.com/watch?v...
Szia.
Még nem teljesen üzemképes egy kis reszelnivaló még ráfér de már csak apróság..............
Ez egy 50-s Runner.hasonló az olajszivattyúja de más a felfogatása.Mindegy a lényeget már megtalálom csak megint szedhetem szét dekli vario le.
Ha kijön a evegő még akkor sem kapja el ki kell járatni?Na az még odébb van mert meló után kevés időm van celebrálni.
A többit már megoldom de jó hogy emlitetted mert olaj nélkül meghott volna.
köszönök mindent!
Üdv.
"jawa 350 nem véletlenül + testeléses ?"

No az bizony lehet, ha jól emlékszem!
Konkrétan nem ismerem a motorodat, de találtam képet a hozzávaló olajszivattyúról. Nézd meg, hogy ilyen-e, ha igen akkor a bekarikázott csavar a légtelenítő. A tartályban legyen olaj, a csavart hajtsd ki és látni fogod ahogy kijön a levegő. Csavar vissza motor beindít, és figyeld a csövet, hogy elindul-e az olaj. Még kihajthatod utána is a csavart a biztonság kedvéért. A mixelt benzinnel járasd ki a levegőt a csőből.
a pilot rendszer dus ,nem öntisztul a gyertya , lesz egy csuklás ..... alapjárati rendszert Űveggyertyával be állitani ,,, ha nincs üveggyertyád keres a facén el mondom hogy tudod máskép megcsinálni
a jawa 350 nem véletlenül + testeléses ?:
Segítsetek!Mennyi a rendes alapjárat egy 2000-es évjáratú vtr1000f-nek?Alalpjáraton időnként leáll a motor.Illetve magas fordulaton a motorblokk irányából rendellenesnek tűnő hang jön.nem olyan berregős főtengely hang , valami más.Találkozott már valaki ilyennel?
Ja hivjal nyugodtan
Ha esetleg nem tudom felvenni hivj ujra. Lattam hogy hivtal.

Szia.