Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
A helyzet ugyanaz, negyed fordulatonként először adtam neki több benzint, semmi...
Utána ugyanígy negyedenként tekertem kifele, adtam több levegőt, semmi... csak a hidegindítóval...
Már nem maradt ötletem... nektek még valami esetleg? Lassan ott tartok, hogy átviszem a szerelőhöz, de tutti, hogy egy nap múlva felhív, hogy kész, az meg tök ciki, hogy nem tudtam megcsinálni...
Szia!Ott vagy a műhelyben?Felhívnálak ha nem zavarlak.
Üdv

Következő problémával fordulok hozzátok.Van egy XJ600 diversionnom.Meleg motornál tapasztaltam hogy van egy lyuk a gáznál alapjárat után.Pontosabban az a gond hogy amikor negálok egy lámpánál és alapjáraton megy a motor(1000 ford.)utána van ez a gond,mintha egy pillanatig nem kapna benzint.A membránok jók,karburátor tiszta.Már az elektromos ac-és új karbis.A segítségeteket előre is köszönöm.
Skype-on mindjárt megpróbállak felhívni, csak meg kell néznem hogy működik-e a füles itthon.
Fel tudnal hivni? Elmondom mit tegyel.
Sziasztok
A reggeli Virago-s kérdésemmel kapcsolatban annyi változás történt, hogy ha leveszem a légszűrő házat és a tenyeremmel befogom a lyukat akkor simán beindul a motor. Kérdés ez miért van, illetve hogyan javítható?
Hali .Van egy 125os endurom uj dugó uj gyertya 7-8 ezernel nem akar tobbet porogni ,utana erötlenlessz.Valaki tudna segiteni koszi.
Hyosung Gt250r. Egyébként köszönöm a válaszokat, én is zárlatra,vagy önindítóra gondolok,de azt hiszem ezt majd egy szerelő kitalálja, mert én már nagyon unom :)
Milyen motor?
Még lenne egy olyan kérdésem hogy mindegyik olajpumpánál van légtelenitő csavar?Az enyémen nem láttam és a csöveket teljesen újra cseréltem gondoltam mivel ejtő tartályos majd idővel elkapja.........Tévedtem?Azóta nem látom vadul szaladgálni az olajat a csőben áll mint a gerely.Most kutyulék van benne remélhetőleg azért nem állt meg.
Szia.
Anno nekem is volt hasonló élményem még wartburg-gal.Nekem az öninditó perselye szorult meg azért szórakozott.Ha sokáig nyűgözted akkor melegedett a vezeték aztán ha még tovább csesztettem akkor kiment a bizti.Szerintem valami hasonló gond van de itt van még nagyon sok segitőkész arc és majd ők is segitenek.Én csak a saját tapasztalatomat irtam le.
Keress egy gépjármű villanyszerelőt!
1. -Zárlatos az önindító. (melegszik a kábel)
2.-Rossz a kontakt, azért melegedett a kábel, nincs rugós alátét a sarut szorító csavar alatt! (most teljesen megszűnt elégett, a kevés maradék áramvezetés is)
3. Az akku meghalta magát?!
ezt még délután megnézem, nem is néztem... köszönöm!
igen, a karbikban mindent...
Sziasztok!
Esetleg lenne valakinek ötlete,hogy mi lehet a gond? A tünetek a következők: hosszú ideje rosszalkodik indításnál a motor, megakad,nem akar forgatni,az akkut teljesen leterheli, leesik a feszültség 5v köré indításnál (ha jár akkor semmi probléma,megvan a 13,6v). A minap ugyanez történt, gondoltam nyomva tartom az indítógombot, lesz ami lesz,3-4mp-ig nyomtam,ezalatt a pozitív és a negatív sarutól induló vezeték is baromira melegedett, már-már füstölt a pozitív saru,a feszültség leesett 0-ra, minden kikapcsolt,majd vissza, és megint megvan az akkuban a 12,6v. Ezután a motor teljesen halott lett, nem indít,rá sem terhel az akkura az indító nyomására. Begurulni továbbra is be lehetne. Esetleg ötletek? A válaszokat előre is köszönöm!
Értem, hát alapjáratot melegen próbáltuk beállítani,de mivel nincs fordulatszám mérő így fülre állítottuk.
igen szivatóval indítod mikor bemelegszik a motor szivató vissza de az látszik a fordulaton , alapjáratot melegen beállítani ha túl nagy az alapjárat akkor megint nehezen indul hidegen
Szívató nélkül esély sincs hogy beinduljon. Ha üzem meleg akkor meg már gondolom nem kell a szívató neki. Olyat még nem hallottam, hogy valaki szívatóval használta a motort folyamatosan, szerintem az csak addig kell míg reggel beindítom és hideg a motor.
szivató nélkül próbáltad indítani ? miért gondolod hogy nem kell szivató neki ? tessék használni a szivatót azért van ... én még megnézném a szelephézagokat is ....
Sziasztok
Még mindig a kis Virago-mal szórakozok, nem akar beindulni.
Amit tudni kell, egy garázsba állt 4 évet, most került hozzám. Kiszedtem a karburátort, kipucoltam az összes fúvókát, lecseréltem az olajat,gyertyát, kiöntöttem a régi benzint,kapott újat, kiszedtem a tankban lévő szűrőket,azokat is kitisztítottam, mégse akar normálisan működni. Beindítani csak nagyon nehezen lehet, teljesen nyitott szívatóval. Tegnap sikerült, mikor már üzem meleg lett ment szívató nélkül is, de volt hogy leállt. A haverom szerint sok benzint kap, úgyhogy a keverék dúsító csavaron állítottunk, illetve kicsit az alapjáratin is. Szóval tegnap úgy tűnt minden jó,erre ma reggel megint nem akarja az igazat.
Töltöttem fel róla egy videót, hogy pontosan mit csinál mikor indítani próbálom. Ha van időtök nézzétek meg, hátha egyből megmondjátok mi a baj.
http://youtu.be/Oqamk5BJGas
Előre is köszi!
Szerintem akku meg a feszszabályzó szinte biztos, de később talán jön valaki hozzáértő és majd segít.
nem tudom.Valami konkrét választ szeretnék hogy ne kelljen megvennem egy fél motort hozzá.
Feszültségszabályzó?
Sziasztok.Segítséget kérnék abban hogy vettem egy Jawa 350est,de elözö tulaja forditva tette be az akksit és nincs töltésem.Azt hittem csak sima szénkefe bajos de az se vált be.Töltéskor vettem észre hogy fordítva tették be a barmok.Mi lehet a baja?
A lényeg az, hogy a tartályban legyen olaj, abból mivel a szivattyú felett van ráfolyik az olaj. Ha ekkor kihajtod a csavart a ráfolyó olaj a szivattyúból kinyomja a levegőt. Innentől kezdve a motort addig járasd míg a vékony nyomó csőből kinyomja az összes levegőt. Biztonság kedvéért kihajthatod még a csavart egyszer-kétszer, de ha a tartály és a szivattyú közötti csőben nincs levegő, akkor a szivattyúban sincs már. Az meg működés közben normális hogy nem folyamatosan, hanem lökdösve picit szakaszosan jön az olaj a vékony cső végén.