Van rajta csavar, meg is találtam ki is tekertem, de változást nem vettem rajta észre (illetve nem is tudtam mire jó), bár, lehet azért mert a csövet néztem, és miután 'keveset', ezért csak nehezen jut el a cső végéig... Köpködés szerűen lökte az olajat, de a csőben még mindig látszódtak a légbuborékok.
Jön, persze... a csavarokat már beállítottam, ahogyan gyárilag írja a kezelési könyv... tökig behajtani, majd 1 és 1/2 fordulatot kitekerni... de csak hidegindítóval röffen be...
A karbikat kitakarítottam, a fúvókák mind átjárhatók, azokat is megcsináltam... meg ugye, ha el lenne tömődve valamelyik fúvóka, akkor leállna egy idő után a motor a beindulás után, nem? Mert így amikor beindul, akkor nincs megállás, jár a motor faszán...
Akkor megpróbálom majd a napokban... mit javasolsz, 1/4 fordulatonként próbáljam a csavart?
Konkrétan ezt a tipust nem ismerem, de robogóknál található egy "légtelenítő" csavar a szivattyún. Azt ki kell hajtani és ott fog kijönni a levegő. Azt jól csináltad hogy olajos benzinnel járatod, mert amíg el nem jut az olaj a cső végéig addig nincs kenés. Nekem a robogómon átlátszó a cső így azon látom, hogy hol tart az olaj. Ha nem fogy ki a tartályból az olaj, többet elméletileg nem kell vele foglalkozni.
"A XADO 1 Stage közel 160.000 km futásteljesítményig nyújt védelmet a motor számára." Forrás: http://www.xado.co.hu/
Hagyjuk már a hülyeséget. Nevetséges...
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Kawasaki ZX500-am van, és csak úgy indul be, ha hidegindítót fújok a légszűrőházba... akkor viszont pöc-röff.
Vettem bele 4 új gyertyát, az akksi új, a karbik levegő-benzin arány állító csavarjai a gyárira állítva... valakinek van ötlete, hogy mi lehet a hiba?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
szóval akkor a 3. túlméretes szimóm visszacsinálja gyári méretre?
utána meg a csodaszert ki kell venni mert a végén 0ccm lesz mert beépíti fullra a hengert?
Szia!
Én régóta használom, de csak a kéket, mert a pirosnak igazán hatását nem éreztem, hacsak azt nem, mindig tisztán tartotta az üzemanyag rendszert. A kék jobb nekem, mert az autóm gázos, nagy ritkán használom egy kicsit benzinnel, abban kék spuri van, a rendszer tiszta.
A motorkerékpárnál ugye az a veszély fennáll, hogy hetekig, hónapokig nem járunk vele. Ha a benzinben van spuri, akkor -én úgy vettem észre-, hogy nem űl ki semmilyen kosz, nem gyantásodik a karbi belülről, az esetlegesen bekerülő vizet oldásban tartja, -emulgálja-, tehát a szakaszos használat ellenére naprakészen tiszta az üzemanyagrendszer. Ez az én tapasztalatom.
Azon viszont senki ne csodálkozzon, ha eddig nem használt spurit, akkor egy hirtelen dózis hatására eleinte néhány kilométeren keresztül fuldokolni fog a motor a sok, hirtelen lebontott szennyeződéstől. Ha azon túljut a motor, utána -folyamatos és rendszeres használat esetén- nem lesz gond, sőt a kéktől állítólag jobb a teljasítménye is.
valamelyik oldalt látszik, hogy egy kis réz "pálcát" húz ki.
Nekem kb félig behúzott szivatókarnál kezdi húzni, de még így is beindul mínuszban is pöcre.