Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mit csinált a váltóval?
a fogaskerekeket felújítja?
Beírod a keresődbe:
" Honda NSR50 wiring gif "
és a manuálok tömkelegét tudod letölteni.
Sziasztok!
Esetleg valakinek volna kapcsolási rajza Honda nsr 50,illetve CPI SM 50-hez?Az nsr-hez már letöltöttem egyet de sajnos japánul van és a rajz is csak a fő részek- ről van.
ezzéééé kérdezem ...

10 éve még a metabond volt nagy szám ..... a diesel mercimet 123 /300d pik-pak rendbe vágta ....
Én meg a a xadó ra esküszöm pl méréseket végeztem .. teszteltem -20 fokban .. a gixerbe , a swiftbe .. a wv transporterbe .. a lányom robogojába ... stb csak jó tapasztalat van ....... a gixer váltoját 3000 km alatt rendbe vágta ,nincs busz efektus
vajon ez mit tenne a katalizátorral meg a részecskeszűrővel
Ez viszont garantáltan kiégette a kormot az olajkályhából!
Harminc éve még használtuk.
nekem eddig egy csodaszer jött be, még a zsigulis korszakban
a karbi alá lehetett egy lemezkét kapni amin propeller szerűen kivágott/meghajtott lemezkék voltak
na az tényleg visszavette a fogyasztást kb fél literrel
bár nem azért mert megkeverte extrán a levegőt hanem egy kicsit fojtott rajta
utána benne is maradt bár utána a gázüzemben semmi jelentősége nem volt már
Filóztam már több adalék,mágneses kütyük,stb. hatásán,nem jutottam előbbre.
azt nem értem hogy ha ezek a francok olyan jók, akkor miért nincs a benzinbe vagy az olajban "gyárilag"
mert ugye ha kiskeráron a spuri 9ft/l összeggel növeli a benzin árát az nagy tételben max 3 lenne
vagy az olajokhoz is vannak ilyen párszáz ft-os csodaszerek akkor ez miért nincs már benne a többezer ft-os olajokban?
szeva .. pontosan mire használod a spurit ... vagy mire használtad .. tapasztalat érdekel ?
SPURI A kék színű. Az kitakarítja.
akkor
Milyen önindító relé van rajta? Hány vezeték megy rá?
szerintem keríts bele egy ac pumpát! nem nagy szám kicserélni! a hangja+a leírtak alapján tuti, hogy az van kimenve, lecso az én problémámra találj megoldást! :) az akkusaru tuti jó, még a kábeleket is lecseréltem!
Ha sokat állt, akkor ne izgulj.
Kicsit elmacskásodik mindegyik ilyenkor.
Ha jobb idő lesz, kicsit megkergeted, magához tér.
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem a motorommal kapcsolatban. 97-es 600-as SRAD GSX-R -ről lenne szó. Könnyen indul és szép az alapjárata is. Csak alapjáratról mikor gázt húzok neki kicsit megfullad, azután pörög szépen olyan közepes fordulatszámig...ott meg olyan mint ha beszaggatna és alig akar tovább pörögni,de utánna magas fordulaton megint normálisan pörög.
Meg olyan mintha nem stimmelne valami a benzinszivattyújával....szerintem olyan mintha zörögne benne valami. Csináltam egy videót a szivattyúja hangjáról.
http://www.youtube.com/watch?v...
Előre is köszönöm a segítséget!
Meg contakt spray-el fujon minden csatit amit csak talál !
Legegyszerűbb: Vedd le az akkusarukat, tisztítsd meg az akku, és a vezeték csatlakozó felületeit, aztán próba.
kattan, teker meg minden, meg püffög is de nem kapja el, a vicc az , hogy 1x ráinditottam, és pöccre indult! de azóta megint semmi! valami szórakozik, csak nem tudok rájönni, hogy mi! tehát mikor inditok kevés az áram, amikor meg hajtanám, akkor felül ( magas fordulaton) elmegy, elkezd szaggatni! Biztos, hogy az elektronikával van valami! adjatok valami tanácsot légyszi :) szerintetek szedjem szét az egész vezetéköteget? vagy mit csináljak? vagy lehet ki van menve benne a tekercs, vagy valami....?
Mi az, hogy nem indul? Kattan, vagy kattog a relé? Elhalványulnak a műszerfal visszajelzői lámpái?
Sziasztok! Szükségem lenne egy kis tanácsra! Elektronikus problémával küszködünk! A hiba jelenség: kawasaki kz 550.ről van szó! sor4es... alacsony fordulaton a motor leáll, így öninditóval sem indul, csak tolásra, miután beindul szépen jár, de ha a fordulat kevés rögtön megáll ( pontos rpm-et nem tudok, mert nincs rajta műszerfal) , ez az egyik, a másik dolog ha elkezdem pörgetni akkor magasabb fordulaton elkezd durrogni, dadogni nem bír felpörögni, szaggat! középtartományban tökéletesnek mondható, szépen jár! Zsir új gyertyák, zsir uj aksi, de próbáltam más aksival is , a hiba nem szünik meg! a vezetékeket próbáltam átnézni, szakadás, sérülés után kutatva, de eddig nem láttam! oxidáció nyomát sem látom a csatlakozásoknál! levettem a generátor felőli deklit , gondoltam talán víz, vagy kosz van benne, de sehol semmi! A töltését néztük, töltés az van! próbáltuk azt is, hogy ki iktattunk dolgokat pl a hátsó lámpának a csatlakozását széthuztuk, dudát lekötöttük, stb! de sehol semmi! Van valakinek valami ötlete! ?
Típusonként eltérő. Jelzéseket kell keresni a szivattyú állítókerekén, amit a bowden (miért húzza alá a w-s verziót?) húzogat. A szállítási mennyiség is ellenőrizendő valamilyen fordulaton, gázállásnál.
Az adott típus szeréli útmutatóját szerezd meg.
A külön olajzó szivattyú ellenőrzéséről, beállításáról szeretnék információkhoz jutni. Ha valaki tud erről valamit ne tartja magában!
Talán ha rákattintanál az nikknevemre, és vetnél egy pillantást az adatlapomra.
Értem :) Lehet, h. élnék vele, ha küldenél egy telefonszámot és megírnád, hogy mikor zavarhatlak esetleg... e-mail címem: tenclinger@gmail.com