Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

o gyűrűt tudok kűldeni

http://auto-motor.zsibvasar.hu...
Igen talált .. köszönjűk !

tetem már fel ezt a vidit ide.......... azt hiszem http://www.youtube.com/watch?v...
még annyi .. kompresziot kéne mérni és tudni kéne az olaj fogyit
a pilotokat egy teljes fordulatal nyisad csak és a központi alapjáratott tekerd fel . ha be indult a motor és meleg az olaj .. szépen fél fordulatonként nyisd a pilotott hengerenként ha gyorsul az alapjárat , ved vissza a központin Ha nincs üveggyertyád 4

ugy kell beállitani ,hogy bármelyik henger pilot csavarjának fél fordulat befele .... és halanod kell ,hogy az adott henger már kihagy ........ aztán fél ki .. és minden hengeren így végig . persze aszinkronak is jónak kell lenni .... ha még jó akarbi és nem ereszt be semmit akkor is ha a pilot dus hidegen 2-3 hengerezel föleg ha az olaj fogyi nagy és a kompi is már 12,5 alatt van
Na remélem segítetem
Tűszelepházak O-ringjei
tipikus 1.1 beti ... kérjük a megoldásokat ... ki mit javasol !
Sziasztok.Segítséget kérnék Gsxr 1100 karbi beállìtàssal kapcsolatban...(Mikuni-40) Valami úton módon nagyon sokat kap,kormol,fekete a gyertya,ès hidegen az istenèrt nem indul el,melegen pöccre...ki van takarítva,szìvócsonk alatti àllítöcsavar egységesen 4-egész menetet van kitekerve! Vettem bele 4-új gyertyàt 20-km en meghaltak,nincs szikra egyiknél semvisszaraktam régiket,azzal most mèg van szikra,szóval nincs ötletem,mondjatok légyszi valami okosat...! Köszi.
köszönöm a segítségeteket.holnapi napon nekilátunk és megprobáljuk orvosolni a hibát.reméljük sikerül
Vagy ha egyiksem, akkor nemtudom.
Ha Dellorto, akkor 65, ha Gurtner PY12 akkor 62. Asszem.
Sziasztok

Vettem egy utángyári automata szivatós jog karbit.Egy másik robeszra lett felrakva de nagyon kormos a gyertya szóval kissebb fúvóka kellene bele,viszont a gyárira nincs semmi írva mekkora főfuvi van gyárilag benne nem tudja esetleg valaki?56osat raktam bele de az kevésnek bizonyult.Előre is köszi.
Ááá, ez kannás...
ezt teszi az olcsó törköly
Te egyre viccesebb vagy...
Vagy elviszi végbéltükrözésre....
Elso lepeskent lazitsd fel a szelep allito csavarokat, majd probald ovatosan atforgatni a fotengelyt. Ha ugyanugy akad akkor valoszinu valami beeshetett a robbano terbe. Az volna a jo ha valakinek van vizsgalo kameraja es a gyertya nyilason keresztul meg lehetne nezni mi is tortent. ( nemreg egy suzuki gsxr-nel a ket fotengely csapagy a hajtokarba forgott ossze es amiatt nem fordult at a fotengely mert a dugo beleert a hengerfejbe)

Valoszinu nalad a hengerfej levetel lesz a megoldas.
Gonoszkópok.
Szétszedni -összerakni bolondozás képp nem jó?
Csak egyenesen a bontóba....
Szólítottál?......
Még szerelőhöz se vigye?
Nem lett volna szabad szétszedni,amikor megállt azonnal visszavinni!
Hááát, ebben igazad van! A végén még hirtelen felindulásból csinál belőle egy sornégyes hathengeres boxer motort!
Nem akarok okostojás képében tetszelegni, de a kérdése alapján én azt javaslom, inkább semmit ne csináljon vele.
VF 750 F ha jol emlekszem
Milyen motor?
Ha a szelepekre gyanakodsz, akkor szereld ki a vezérműtengelyeket! Ahhoz nem kell a láncot szétszerelni! A vezérműtengelyekről viszont gyakran le kell szerelni a lánckereket, hogy ki tudd venni, mert nem enged annyit a lánc.
Ha sikerült, akkor elvileg átfordul! Kivéve, ha a szeleptányér már letört, és ott figyel a hengerfejbe gyógyulva!
a hátsó hengereknél.felül van a dugó és nem fordul át. amiota nálunk van a motor kétszer volt indítva de harmadszori probánál nem fordul át a blokk