Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jézusom...
Basszus. Ahhoz ne szedd szet a lancot! Meg melyik holtpontban szorul? elso hatso henger? Pontosan holtpont kornyeken szorul?
nem az miatt kérdeztem.hanem a hengerfejet szeretnénk leszedni,mert egy ponton nem fordul át a blokk.
Mibol gondolod hogy a vezermulanc meg van nyulva?
köszönöm a segítséget
a kérdésedre meg adtad a választ is ............ hajrá... ki kell kisérletezni
Igazából szó sincs tuningról,ez egy nagyon pici 8"-os kerekű kis robesz csak boltba rohangálós kis motornak akarom.Annyira lehetetlen tipus hogy sehol még bontóban sincs hozzá alkatrész,ezért kapott másik karbit.Ilyen komolyabb szinten azért nem értek a dolgokhoz,de ahogy gondolkoztam nagyobb átmérő több levegő hogy megfelelő legyen a benzin levegő arány több benzin is kell hozzá de ezzel meg a motor nem tud mit kezdeni.akkor ottvan még az is hogy nagyobb átmérőnél lassabb az áramlás is....Csak annyira szeretném belőni hogy használható legyen.Legutóbbi tesztnél szépen megy olyan 40ig majd nagyon óvatos gázzal olyan 50 a vége mert hirtelen gáznál fullad,ez vagy azért mert sok a levegő vagy azért mert elég kormos a gyertya sok a benzin is de lehet mindkettő sok egy kicsit...nem egyszerű hozzáhangolni egy teljesen másik karbit.
Valamelyik tusket kinyomod es a lanc szetesik. Az uj lancot osszekapcsolod a regivel majd atforgatod. Majd az uj lancot preseled. Lehet kesziteni egy speci szerszamot erre a celra.

Megjegyzem, hogy ilyen bekezdest ne is keress a szervizkonyvben. Ott a blokk szetszedest irja.
Rendben. Még egy kérdés. Az Af1 Topikban azt irták hogy volt olyan Futura Amit kiadtak gyárilag 34-essel? Akkor elvileg a 28-al nem is lenne jó nem? Már tényleg nem tudom hogy most mi van Na nembaj tesztelem a 28-al. Jónak kell lenni előbb utóbb.
nem .............. de így a haverjai közt most ö a mennö ... hisz a
400 000 -500 000 ft -ből tuningolt 50 -es masinákat is meg aláza ...
hatásos .. inkább HATÁSOS nak nevezném
mint régen a 300 ccm Mz kell .... vágod ....
Megyek ..... össze olajozom magam van itt egy fj 600
Tasi, és ez legális?
Nézd, itt nem az árral van bajod, hanem azzal, hogy a motor továbbra sem jó, így kidobott pénz a javítás költsége.
Ha hibátlanul működne a gép, gondtalanul rónád a kilométereket, azt mondanád, hogy drága, de megérte, és mindenkinek azt ajánlod, ne sajnálja a minőségi javításra a pénzt.

Miért nem vitted vissza? Jelezted egyáltalán neki?
Az igazság az ,hogy a szivócső hossza és átmérője jobban befolyásolja a motor űzemét mint maga a fúvóka stb ... én nem változtatnék a szivó cső hosszon talán a hoszán 10-20 % ott és a szivo elenállást ,
tehát belső polirozás a csőben ...

nagyon nagy erdő ez ! nagyon el lehet baszni !

Egy ilyen kis robinál nem érdemes nagyon faragni ... csak a pénzed dobod ki az ablakon ...... amikor nekem jönnek a fiatalók ... mindig ..el mondom vesz egy 60 000 -ért egy 5 le robogot és 2 nap alatt ki nővi .. és indul améreg drága hengerszet ,kipu ,, meg a faszom tudja milyen tuning .... rá tesznek 100 000 -ket és .... mi lesz 8 le .. 2600 km -ig .... nem érdemes .. nem tanácsolom senkinek kis jogsival
nagyobb motort és nem tanácsolom 125- át alakitani 50 re .. párat már csináltam cm 50..... stb .. stb nem legális .

de nem kell akkor szét baszni egy kis szart ,hogy menjen 90 km/ó
itt egy link 50 ként használja én ujitotam fell 160 km/ó a vége és
140 000 be van a tagnak
http://www.sportmotor.hu/motor...

http://www.sportmotor.hu/motor..
.


persze ez megint az én véleményem ,
ez a tuning kurva drága és akik még értenek hozzá azok is el baszák néha ...........
Hozd el nekem ... ugyan nekem nincs tárgyi tudások és tanár sem vagyok , még diplomám sincs de INGYEN meg javitom ..MINDEN papir tőmitést INGYEN le gyártok Neked ! ....,...-.
Sziasztok
A képen látható módon ráraktam egy cute robogóra egy jog automata szivatós karbit.Talán a képek alapján kivehető mire is gondoltam.Nos a kérdésem az lenne hogy ez a megoldás működhet így?esetleg lekéne szűkítenem a karbi keresztmetszetét?Jelenleg megy könnyen indul de fél gáz fölött fullad a gyertya kormos.Kissebb fúvókával pedig teljesen halott sztenderen kitudom forgatni teljesen majd pár másodperc múlva mintha elfogyna az anyag lefullad csak alapjáraton ketyeg,kicsivel később újra kitudom forgatni és ennyi.Gyárilag 13mm volt a szívócsonk végig és a karbi átmérője is,most a jog karbi 19mm a súber előtt viszont ovális.Csak így tudtam a legjobb módon betenni a helyére az új karbit.Hozzá tudom ezt így valahogyan hangolni?Előre is köszönöm.
Ilyet! Remélem azért orrbaverted ,vagy fogod.
És ez nem az elsö eset,Tanár ? Sajnos .
Akkor kifejtem neked mire írtam hogy "pofátlan"

Most nem nevezném nevén de úgyis tudja hogy róla szól a dal ha olvassa a fórumot csak boldogabb vagyok, elvittem egy motorszerelőhöz (tanár is) tavaly előtt a ktm-et, hibásan vettem vezérlés elment borért röviden tömören 1 dugó, és 4 szelep csere volt na meg egy teljes generál amit én nyomatékosan kértem.

Munkadíjjal mindennel együtt olyan 160-ba állt meg a történet, mikor közölte velem hogy ennyivel jövök én mondtam neki most egyszerre ezt nem tudom kiperkálni akkor ő fel volt háborodva hogy dolgozik mint a gép, azt mindenki csak spúroskodik...

Na jó kértem kölcsön havertól lóvét kifizettem elhoztam, a kuplungom csúszott a herefejből szivárgott az olaj és szelep hangja is volt a gépen mint később kiderült szar volt az egyik himbagörgő is.

1 vagy 2 hónapra rá megszorult alattam a gép, szétborítás után kiderült 1 mérettel nagyobb dugót tett bele holott kopás vagy egyéb ezt nem indokolta.
Felszámolt egykét tömítés ezt azt mint kiderült azokat sem cserélte.
A többit nem is részletezném...
Mondanom sem kell hogy kis híján sírva fakadtam.

Azóta egy ládában van a motor szétborítva...

Na nem azért mert nem tudnám már magam megcsinálni hanem csak mert nem tehetem meg havonta hogy 100ezreket költsek alkatrészekre.
Szia.
Nem adtam fel semmit csak én nem vagyok vitatkozós tipus.Meg ahogy olvasom a fórumot itt azért jóval nagyobb kapacitású gépekről folyik eszmecsere mint egy petróleum forraló kis seggrakétáról.
Nem vagyok teljesen analfusz a műszaki megoldásokhoz de itt a magasröptű eszmecserékbe nem kivánnék bele vau mert néha kinai amiről megy a vita.
Tehát én a kis egyszerű kérdéseimmel nem zavarok senkit inkább.Szerelőhöz persze nem fogom vinni ilyen vizpumpás egyszerű dologgal mert a kocsimat is megcsináltam magam de komolyabb generál munkára nem vállalkozok nem értek hozzá nem nyúlok bele Akkor majd biztos szerelő segitségét fogom kérni.
További szép estét!
Ez meg lehet menetzárlatos is! Nem lehet ilyen dolgokat táv-javítani, ehhez mérni kell. Vidd szakemberhez! Ötleteket tudunk adni de látatlanban érdemben nem lehet véleményt mondani.
kérdezd meg apukád ;)
Igen van .... minden mondjuk ki............ én gazdag zsidónak érzem magam , de 3 * anyit is gürizek ,güriztem érte mint egy hasonló német ,vagy holland ....... persze most jöhet az hogy a harmadik világ meg ott milyen szar , de könyörgöm ez europa és 2005 még a tagja is vagyunk Ha én ott szűletek már lehet motor gyáram lenne ennyi munkával .... a szarházi tehetségtelen nyugaton nem jut elöre .. nálunk meg 90 ota ...pont azok jutnak fel a létrán .. nekem ez fáj csak mindenki a saját életének kovácsa nekem van mert teszek érte a másik meg irigykedik de meg mozdulni sem akkar ... ezt se hagy ki .... ez is MAGYARORSZÁG
Ha ezt a joisten se tudja, honnan tudjuk mi egyszerű halandók?
Ennél jobban nem tudom elmagyarázni. Majd jön valaki...
Hm, akkor most jobb vagy bal?...vagy mindegy csak jobban éljünk mint az átlag?....én nem sírom vissza a komcsi érát....és a horthyt sem......a szüleim tanárok voltak és nem futotta autóra sem nem, hogy utazgatásra....
Bocsi, de nem értem mit mérjek?