Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát srácok nagy a szórás ! látod van aki ki fizet 320 forintott egy nem komplet generálra ...... Én az 1.1 be is bele szórtam 1 000 000 többet a motor meg nem ér 3000 eurot. jó ez tuning csak a dugok volt majd 200 kiló A főtengely 300 stb
Nem mi vagy a szolgáltatásunk drága ... az emberek vannak ki fosztva , átlág kereset .... 230 brutó ... az olyan 160 .170 neto .. az olyan 550-600 euró .... csak itt melletünk nyugatra 1080 euró lét minimum .
//csak itt melletűnk// egy mozdony vezető 1400-2700 eurot brutó visz haza
tudom nap mint nap benne vagyok én 236 brutót és fogjam be a pofám mert jól keresek , mondják a MÁV-nál. wien-be ha be vásárolok mindent hús , tej tojás ,kenyér , mosopor , kutya kaja ,stb / 1 hónapra kb 10 -15 % al drágább ... és a minőssége .. ne mondjam. Ha csak 1400 eu-val számolom 420 -e ft kontra 230 -e .

igaz Bécsbe 100-120 eu ért nyir a figaró és 70 euroért teszik át a gumidat tehát a szolgáltatások drágábak jóval .
az elmult 20 -25 év okos tojásai ... kifosztoták a népet el adták az országot, a gyárat , a leg utobbi okoska 6.5 millio magyart adositot el devizába . látjuk az eredményét .. a mostani okoska meg a TE és ÉN és a nép pénzén vissza privatizál mindent ! Az hogy ebe már a nép bele döglik ..szerinted érdekli .. itt lejebb le írtátok .

az érdekes az hogy a mindegy milyen okoska vezénylése alatt a gazdagok csak gazdagodnak ... a szegény meg terem mint a gomba .

Vissza a témához van egy tag hozzám jár 4 db / 8000 ft gyertyára nincs pénze Minden csere periodusnál azt mondja Zsoltikám .. nézd meg a hézagot .. jó lesz még az 70 valahány ezer a bandit gyertyába ... szóval ez van ! Mi hagytuk ,hogy így legyen !
Üdv. Olyan gondom lenne az Aprilia Af1 125-el, hogy volt rajta egy 34 es Dellorto karburátor. Olyat csinált vele hogy ha teljesen vissza volt nyomva a szívató 4 ezres volt az alapjárat. Ha picit ráhúztam beált 2 ezerre ami megfelelt de ha alapjáratról odahúztam neki lefulladt picit és utána pörgött fel nyitott a pówer és 10 ezernél elkezdett szabályozni, és 3-4 sebesség között mintha elfogyott volna az erő. Gondoltuk hogy mivel semmi tuning nincs a motoron adunk neki egy gyári 28 as méretű karbit. Delorto Phbh. De sajnos rosszabb lett mint volt. A motor alapjáraton most jó szívató nélkül de ha odahúzon szintén fullad az elején. Ha megyek vele nehezen füstölve darálva pörög ki 6 ezerig mikor nyitna a power de azis nagyon szaggatósan nyit ki de így használhatatlan. Mi lehet a gond? Van aki szerint tömítést kéne cserélni mindenhol és szimeringet mert lehet hogy falsot szív és azért volt jó a nagyobb karbival mert a több levegő mellé kapott több benzint is és azért volt jobb a keverési arány és azért volt jobb a motor de még mindig nem 100 as. Tehetetlen vagyok. Mit tegyek? Széthúzzam és cseréljek szimeringet és mindent amit jónak látok (mivel nincs benne 6 sebesség) És sajnos picit csörög is ami felülről jön véleményünk szerint csapszeg vagy valami ilyesmi kopoghat, de csak akkor hallatszik ha alapjáraton jár a motor vagy ha visszaengedem a gázt. Vélemény? Tipp?
Te te hol dogoztál ez volt a gmk kis válalkozások ideje 700ft óra bér fémir norma könyv alapján 130% ugyan az épitető mondta hogy még 2 hétig írjuk a generál kivitelézési naplót akkor kifizették most mért nem? linkben szereplő gixxer 320eft volt a vége
http://www.sportmotor.hu/motor...
90' be 20 rugó a blokkbontás... Ne viccelj már, akkor ez több havi fizetés volt...Hogy csináltad
Mit gondolsz miért nem mentem el onnan? Sőt a műhelyből sem, pedig "szabálytalan"!?
a harmadik rosszat meg a kuplungba tették
Pár éve kuplung tárcsa cserére elvittem az autót a "szervizbe"! Otthagytam de közben vissza kellett menni mert a csomagtartóban felejtettem valamit, kb 20 perc múlva. Autó csomagtartójába betéve egy rossz tárcsa!? Na vajon miért is? Megvártam a cserét! Lett két rossz tárcsám.
szomszéd faluban 500ft/db a motor gumiszerelés, centír nélkül
2000ft volt a szerelővas készlet, 3 éve avval "műtök"
már az első évben visszajött az ára
nálam is érdekesek a dolgok .... legyen olcsó tartson meg minden ... jött valaki hogy csörög a cbr600 vezérműlánca ki kellene cserélni mennyibe fájna mindenestől saccoltam neki egy olyan 100000 es árat ha leveszem a hengert hengerfejt kicserélem a tömítéseket vezérműláncot meg a vezetőket ha a vezetők okék akkor olcsóbb .persze .... aztán elvitte máshoz egy nevesebb szerelőhöz aki MEGIGAZÍTOTTA a hengerfej tömítést kb 20000 ért és minden ok lett ....
Én kedvesen megfordítom a dolgot és megkérdezem az ügyféltől hogy mi a foglalkozása?
XY...........a válasz.
És megkérdem mi lenne ha a fizetése feléért kívánná dolgoztatni a munkaadólja?
Rögtön visszábbvesz a szívrohamból.
Ne idegeld magad .... én a környék talán leg ocsob jánosa vagyok és rendesen meg csinálok mindent , le szarom az időt ami rá megy . de úgye ..ahogy mondtad , egyre drágább az élet . és aszámlákat folyamatosan hozza a postás... mindig töröm a fejem ... Vágod ?
Tavaly vetem egy gumi szerelö gépet autó ,motor és csináltam a motorhoz is centir gépet .. nagyon faszát .
Elkezdtem a haveri körbe ... gumi át rakás csak , auto 2000 /4 db motor 1500 2db szereléssel .. kezdet már jól menni !
bicskéről , zsámbékról .... jöttek a gumisok ... hogy ...én hogy gondolom ezt ?
eskö.... rám akarták gyújtani a házat a 130 kg fiam ha nincs szét verik a fejem ....
tehát ha neked elég a 1500 /1 órás munkáért és ugyan úgy fizetem a dolgokat mint ők nekik már a 5000 is kevés .....
Sok itt az ingyen élő Janikám ..... és mi türjük !
bben a kategóriában a legszebb egy ismerősömmel esett meg balatonnemonommeghol:)
Évtizedek óta szerel, az apja is ezt csinálta, bejáratott családi maszek igen rég óta.
Nem nagy falu, de rányitott egy másik ombre.
Az első időkben durván aláígértek a régi szerelőnek, így viszonylagos ismertséget szereztek a környékbeli falvakban. A gyors és olcsó munka meg tudjuk miylen, ennek ellenére lett egy kncsaftkörük Ahogy ez megvolt, szépen mentek felfelé az árakkal jóval a régebbi szerelő árai fölé.
Most az a rendszer, hogy amit nem tudnak megoldani, azt áttolják a régebbi szakihoz aki megoldja, majd nagy melldöngetve kiadják a kész járművet, hogy ők mekkora spillerek. Persze, egy viszonylag kis piacon ezt nem lehet nagyon sokáig csnálni.
Én is befejeztem a robogószerelést. Az emberek 90%-a sokallta az áraimat. Egy dolgot felejtettek csak el. Én célszerszámokkal és precízen dolgoztam, nem kalapáccsal raktam be a főtengelyt..... Az általam összerakott masinák közül max 1-2% jött vissza esetleges hibával, de többnyire inkább csak karbantartásra. A szerszámoknak és a munkának ára van, a műhelyben felhasznált áramot sem adják olcsón. Azóta már sokan átmentek másik szervizbe, de szinte 80%-uk vissza is jött, merthogy "odaát mégdrágább és szarul dolgoznak". Csakhogy én már nem vállalok szerelést, max egy-két volt munkatársamnak. Így lehet menni nyugodtan a "másik szervizbe".
na ezért hagytam fel az autó szereléssel... mikor mondtam egy árat sokallták, megkókányolták a józskával a szomszédból, és mikor kötélen hozták az autót, hogy vmit elrontottak, még ők voltak megsértődve hogy dupla árat mondtam.
sok vagy nem sok annyira birka nép vagyunk, hogy bevesszük és tűrjük is...

de ebbe ne menjünk bele mert nem ebbe a topikba tartozik.

más:
z1000 csinál olyat, hogy néha indításnál ahogy megnyomom az önindítót nem indít hanem az efi lámpa kivillan, 2-3 próbálkozás és elindul... ha jó idő lesz kivillogtatom van e benne vmi hibakód, van esetleg még vmi amit érdemes megnézni?
Soha senki nem szólt még a normális árért. Meg kell fizetni!
De nem 20 000 Ft-os órabérrel pl !
Aki ennyit akar menjen ügyvédnek. Vagy politikusnak. Rabló tolvaj az egytől egyig.
És ezt az ügyvédnek is mondtam, akik egy telket mértek fel nem messze 75000 Ft-ért kemény egy órai munkáért.
csak egy 70-100 ezres fizetéshez aránytalanul sok az az 50 ezer
avval is tisztába vagyok hogy az az 50 ezert nem megy maradéktalanul a zsebedbe
pl nekem is 30 pénzt mondtak az opel vezérműszíj cserére, na ennyiért én is megcsinálom, ha 10 lett volna akkor nem kínlódom vele
szóval az arányokkal van a gond, mert amire kifizeti az ember a számlákat nemigen marad pénze, így marad a sufniszerelés
Pofátlanul sokat, ja.
Hát, tudod, mikor 90-ben elkezdtem szerelgetni a japó gépeket, 20 rugó volt egy blokk szét-össze. Meg 3 rugó egy szinkron. És a benzin 20 forint volt, ami most a 20-szorosa.
Ha most 50 rugót mondok egy blokkbontásosra hanyatt dobja magát a tulaj. És ezt az összeget simán kifizeti egy ügyvédnek egy órás mutatványért.
A sok a benzin ára. Meg a gázé. meg a törlesztő emelkedése. Meg Kövér László 628.000 forint havi benzinkerete. Meg hogy vannak még ott párezren, akik ennyit el is tankolnak.
Meg az a sok, hogy ezt te, meg én, mi bevesszük. Hogy ennyit egy autó el tud fogyasztani.

1460 liter benzin egy hónapra.
Ha 10 literrel számolok, ez 14600 km/ hó
Napi 486 kilométer. Szombaton, vasárnap is.
Ez egy 80 kilométeres átlagsebességgel, napi 6 óra autózás.

Na ez a sok.
Te vízforralós kisskarex.
Ne sértődősködjél itt nekünk.
Ha nyűgöd van azzal a petróleumforralóval, keress meg, esküszöm segítek ha tudok. Van egy - két szarom is hozzá, ha kellene.
idenekemazoroszlantiskukacpostafiok.hu
Na ja bár amit "Ini" írt abban is érdemes elgondolkozni, ha valaki nem tud mit kezdeni avval az infóval amit kapott (látatlanba) hogy mit nézzen meg vagy mit csináljon az hiába erőlködik újra és újra, ha abszolút nem ért hozzá vigye el szakihoz.


Persze a másik oldalt is meg lehet érteni, hogy mostanság pofátlanul sokat kérnek egy egyszerű javítás után is vagy hogy kókány műszaki szakiból sincs hiány de a tanuló pénz is egy szar dolog és van hogy többe kerül a végén mint ha rábíztad volna olyanra aki ért is hozzá.
Ne add fel ilyen konnyen.

Barmikor kerdesed van dobd csak fel nyugodtan mindig van itt valaki aki segit. Ez masnak is szol.

Azt meg mar te is ki tudod szurni melyik tanacs, valasz kozelit jobban a valosaghoz.

Udv.
Nem kellene! Jeladókat és tápfeszültséget ....? Gondold el! tranzisztoros tévébe akarnál tenni LCD képernyőt! Szerintem nem éri meg!
Szia.
Én vagyok a "robogós vizforralós".Mielött nekiestem a motornak megkérdeztem a véleményeket mert vizforralás mástól is lehet nem csak a pumpától.
Nem akartam rögtön atomjaira szedni a ketyerét az egyszerübb megoldást kerestem de sajna nem usztam meg.
Vannak itt jó arcok akik segitenek többször te is segitettél de meg lettem szólva.
Én mindenkinek csak megköszönhetem a segitséget de ezek után (magad uram ha olgád nincsen)modszert gyakorolok.
további szépet mindenkinek!
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!egy suzuki gsx 600f műszerfal átakításban elakadtam...sajnos nem tudom hogy lehetne megoldani ha meglehet egyáltalán, hogy egy digitális gsx r műszerfalra cseréljem!bekötés és a többi hasonló dolog hogy működne,mert még a gsx-en semmi se digitális!segítségeket előre is köszönöm!
Sziasztok!
Van egy babetta 210-esem. Valamiért nem akar felváltani a 2. fokozatba. Vagy ha ritkán fel is vált, akkor meg lefele nem vált. Kicseréltem az összes sebességet, az inditopofát is zsir ujra, de csak nem jo. Nem voltak a ferodolok olajosak, tehát nem is csuszhat. Már nincs több ötlete. Tudom, hogy ez nem egy 600-as gép, de azért várom a javaslatokat.