Látjátok egy újabb okos ...én vonzom öket bazdmeg !
Csunyát nem mondok ! A kis csatogo lepkét toljad a homokozoba és épits egy kis várat jó ? NE engem találj meg ovodás ! http://www.sportmotor.hu/motor...
Ezt menet közben fog rá csöpögni?
Mert úgy fogja dobálni le ahogy csak tudja mert nem fog rátapadni az biztos főleg nem egy 200le gépen!Vannak jó láncspray amik megtapadnak rajta! GSXR1100 ha jól veszem ki 1992 körüli és 200le?
abenzincsap vákumát egy T elosztóval el vezeted a robogo csöves vákum csapjához . egy tartály és egy cseppektető én egy 8 as menetszál toldoból /dupla anya / szépen ki fur 9 -re és keresztbe egy 8 menet bele a cső egy 6 mm csapágy gólyo és egy nagy felyű csavar a csepektetést bele vezetem al ánc vezetöbe aluról így a heveder a gőrgő is visz magával olajat ... sokal halkaban jár ! és remélem nem kell 200 Le láncokat 25 000 km cserélnem majd meg látjuk !
Tasi egy kérdésem lenne. A lánc olajozód megihletett, és lehet hogy csinálnék magamnak egyet a Tied alapján. A kérdésem az, hogy a motorom(CB500 96') gyári vákuum csonkjára rá lehetne-e kötni mind a két csapot(benzin, olajozó). Illetve az, hogy Te hogy oldottad meg a mennyiségi szabályozást. Nem egy újabb vitát akarok elindítani pro és kontra akit nem érdekel lépjen tovább. Neked köszi a választ előre is.
Aprilia rx 125nél a világítást is a gyújtás elektronika vezéreli?vagy függetlenül attól világítani kéne neki?mer az enyémbe van 1 trafó,fesszabályzó meg a gyújtó tekercs és ennyi..semmi elertonika nem működik csak szikravan
Meg lehet fordítani, de ha vállasra van kopva a tárcsa, akkor amíg hozzá nem kopik a betét, addig nem lesz féked. Az adagolhatóság nem a tárcsa forgásirányától függ.
Sziasztok pálinkás jó reggelt mindenkinek.
Tegnap elkészült a gilera viccpumpa csere után.Hát nem indult könnyen erősen kellett noszogatni de aztán a gyermekem valamit celebrált rajta és beindult.Szépen jár most már kering a viz melegszik a hűtő is csak most a hőfokmérőm nem mutat semmit a változatosság kedvéért pedig új a gomba.................na majd lesz vele valami.
Olyan kérdésem lenne hogy levettem a féktárcsát előlről és akkor látom hogy forditva van feltéve.Biztos nem véletlenül van rajta a forgás irány.Ha most ráteszem rendesen lesz vmi gondom belőle mivel más a kopás a betéteken vagy csak vegyek új betéteket és ennyi?
Furcsa volt nekem hogy nem tudtam rendesen adagolni hanem egyből nullára blokkot.Ez lehet a forditva felszerelt tárcsától?
Nem tudom ki csinálta de vszinűleg olaszhonban még vki anno.
Ráadásul az etanollal keveredik a víz is. Ez ugye lehetne jó tulajdonsága is, mert a tankban lévő vízzel elkeveredik és ezt már el tudja égetni a motor (max gyengébb lesz tőle). Csak ugye mikor már eleve úgy tankolod az etanolt hogy benne van a víz (a kutasok vagy a gyártók jóvoltából), akkor az megint lehúzás. 'Sok' vizet nem tudnak belenyomni, mert akkor bezavarosodik, de azért az 1 liter etanolban az 1-2 deci víz még nem látható. Tankolsz mondjuk 20 litert, számolj utána. És ezt rajtad kívül aznap még autósok százai megteszik ugyanazon a kúton......
Nem vagyok vegyész és nem is értek hozzá de utána olvastam ,
Át vagyunk baszva rendesen a nagy környezetvédelem a ........stb
10 -15 éve le állítotad a vast 3-4 hóra és és minden további nagy noszogatás után be indult .... nem volt ennyi szarozás a karbikal
a pia a gumi alkatrészeket a alut és a rezet rágcsálja ... az új verdákon ez nem jönn ki, mert ott már olyan anyagok -at épitetek be ami bírja ...olyan ez mint az olom régen az ólom felsőkenö szerepet töltöt be ...... ki vonták az ólmot . A régi verdák meg mind szelepesek letek 1/4 idö alatt ... persze van ólom pótló !
Most hivatalosan MAX 7-8 % az etanol a benyába ....?
ergó 10% . Az a tiz % 40 % ólcsob és mégis teljes árat fizetsz érte ?
És még szopat is .............. Az 0 gyűrűkről nem is beszélve .... szét zabálja ... most rendeltem egy magyar gyártotol 32000 db 0 gyűrűt
Csunyát nem mondok ! A kis csatogo lepkét toljad a homokozoba és épits egy kis várat jó ? NE engem találj meg ovodás !
http://www.sportmotor.hu/motor...
Mert úgy fogja dobálni le ahogy csak tudja mert nem fog rátapadni az biztos főleg nem egy 200le gépen!Vannak jó láncspray amik megtapadnak rajta! GSXR1100 ha jól veszem ki 1992 körüli és 200le?
abenzincsap vákumát egy T elosztóval el vezeted a robogo csöves vákum csapjához . egy tartály és egy cseppektető én egy 8 as menetszál toldoból /dupla anya / szépen ki fur 9 -re és keresztbe egy 8 menet bele a cső egy 6 mm csapágy gólyo és egy nagy felyű csavar a csepektetést bele vezetem al ánc vezetöbe aluról így a heveder a gőrgő is visz magával olajat ... sokal halkaban jár ! és remélem nem kell 200 Le láncokat 25 000 km cserélnem majd meg látjuk !
http://www.facebook.com/photo....
http://www.facebook.com/photo
....
eddig szinte mind ilyen volt amit szétszedtem.....
azért akad mit csinálni
1./ a jobb hűtés
2./ a fék por jobb eltávolitása miatt van
Tegnap elkészült a gilera viccpumpa csere után.Hát nem indult könnyen erősen kellett noszogatni de aztán a gyermekem valamit celebrált rajta és beindult.Szépen jár most már kering a viz melegszik a hűtő is csak most a hőfokmérőm nem mutat semmit a változatosság kedvéért pedig új a gomba.................na majd lesz vele valami.
Olyan kérdésem lenne hogy levettem a féktárcsát előlről és akkor látom hogy forditva van feltéve.Biztos nem véletlenül van rajta a forgás irány.Ha most ráteszem rendesen lesz vmi gondom belőle mivel más a kopás a betéteken vagy csak vegyek új betéteket és ennyi?
Furcsa volt nekem hogy nem tudtam rendesen adagolni hanem egyből nullára blokkot.Ez lehet a forditva felszerelt tárcsától?
Nem tudom ki csinálta de vszinűleg olaszhonban még vki anno.
Át vagyunk baszva rendesen a nagy környezetvédelem a ........stb
10 -15 éve le állítotad a vast 3-4 hóra és és minden további nagy noszogatás után be indult .... nem volt ennyi szarozás a karbikal
a pia a gumi alkatrészeket a alut és a rezet rágcsálja ... az új verdákon ez nem jönn ki, mert ott már olyan anyagok -at épitetek be ami bírja ...olyan ez mint az olom régen az ólom felsőkenö szerepet töltöt be ...... ki vonták az ólmot . A régi verdák meg mind szelepesek letek 1/4 idö alatt ... persze van ólom pótló !
Most hivatalosan MAX 7-8 % az etanol a benyába ....?
ergó 10% . Az a tiz % 40 % ólcsob és mégis teljes árat fizetsz érte ?
És még szopat is .............. Az 0 gyűrűkről nem is beszélve .... szét zabálja ... most rendeltem egy magyar gyártotol 32000 db 0 gyűrűt
Ez van !