Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

NEM, NEM NEM!

Összenyomott állapotban, rugó nélkül mérve.

Mindig.
kipufogó tomitest masneven tűzkarikát keresek!
28x36x3 mm-s méretben.
Aprilia pegaso 650 1994


van valakinek otlete hol kaphatok?
hivtam mar 10 boltot de senkinek nincs

vagy tud valaki valakit aki tudna gyartani akar?
itt a videók között nincs ilyen? mintha emlékeznék ilyenre
Sziasztok!
XR 600-on szeretnék vezérműláncot cserélni.
Valaki tudna segíteni akár egy linkkel vagy bármi hasonlóval(ami lehetőleg magyar) akár egy leírással, hogy mi a menete, mire kell vigyázni stb?
Köszönöm előre is!
Lenyeg hogy kesz van. Nincs tobb olajfogyasztas.

Hetvegen leirom neked a szinkront.
megcsináltam az idén ha a tapasztaltabbtól nem tanulok akkor majd a saját hülyeségemből biztosan.
Aztan mit tettel?
honoltasam és tegyek bele új gyűrűkészletet.
Mert? Mit irtam tavaly?
Igazán hálás lennék érte. És most megfogadom amit írsz nem úgy ,mint tavaly
szia köszönöm a gyors segítséget sokat segítettél!
Szóval ahogy elmondtad 10w olaj való bele és a villaszár teljesen fel van húzva addig töltöm az olajat amíg az olajtól és a villa tetejétől nem lesz 112 mm légüres tér igaz?
Köszönöm
nem az én érdemem hanem a Zasszonnyé, amiért nem hajtott el még ...

Elnézést kérek amiért a múltkor nem válaszoltam, megfeledkeztem rólad.
64000km-rel vettem a gépet 2 éve. Rögtön cserélnem kellett az első henger karburátor gumi csonkját. Az első közös szezonunkban egy olajcsere periódus alatt kb 1l olajat evett amit elfogadhatónak tartottam de mégiscsak piszkálta a csőröm. Szezon végén szétszedtem a blokkot de minden kopást határértéken belülinek mértem és a kompresszió is megfelelő volt kartergázt nem láttam ezért csak szelepszár szimeringeket cseréltem és kuplung lamellákat bár ennek nincs köze az olajfogyasztáshoz. Ha már szét volt szedve kicsit megcsiszolgattam a szívó és kipufogó csatornákat, azt a marha nagy átmeneti lépcsőt is eltüntettem a mi a kipufogó tömítésnél volt. A második szezonunkban nem hogy csökkent volna az olajfogyasztás de 1000kmen ként 0,5-0,8 L olajat evett meg, ezért idén télen megint szétszedtem honoltattam és gyűrűket cseréltem. Persze ha hallgatok RC51-re akkor ezt már tavaly megcsinálom és nem verek el a csomó pénzt kétszer. Most van 80000km a gépbe ha nem eszi tovább az olajat akkor örülünk ha mégis akkor jövőre felfúr, dugó és szelepvezető csere
Örülök ,hogy atyádnak is VX-e van nem sok szaladgál ebből a típusból.
Remélem kevesebb gondotok van vele mint, nekem van izé volt. Kellemes öreguras de mégis fizkós szerkezet.
Ha akarod leirom lepesrol lepesre, lehet megkonnyitem dolgod.
Szasztok! Mi a vélemény,az ultrahangos karbi tisztításról?
Külön van USA változat, nekem is ilyenhez van szerencsém 45˘helyett 75°-os a hajtókar csapágyak ékelése ez okozott is némi aggodalmat a vezérlés összeszerelésekor
a VX blokkja megegyezik a vele egy korú Intruterekével. A VX800 mutánsa a Sachs Roadster 800 http://staff.science.uva.nl/~i... aminek az első futóművét és a dupla hűtőjét irigykedve nézem. Ahogy írod 2 karbi bovdenekkel összekötve. Jövőhéten elvégzem a szinkronizálást ismét.
Nalunk nincs VX. 2 kulonallo karburatorod van? Bowdenekkel osszekotve? Ugy mint az intruder es marauder? Mert ha igen akkor kotelezo 2 szinkron. Eloszor alapjaraton es azutan fordulaton a gazt huzva kb 3-4 ezres fordulaton. Mindket szinkront tobbszor le kell ellenorizni a kontraanyakat lehuzni a bowdeneken.
Majd ma kiderul mit lep a motor tulaj. Lehet o pereli be a szervizt amiert szar munkat vegeztek. Bizonyitek a kezunkben.
Szia

Köszönöm bár nem az én érdemem ,hanem a motoros táraimért akik kitaposták ezt az ösvényt.

Jó hogy írtad nincs szükség nagyobb fordulaton is a szinkronizálásra mert éppen azon törtem a fejem hogyan lehetne 4000-es fordulaton terhelés mellett beállítani

Az üveggyertyának utána kell néznem még nem hallottam róla.

Kedves kollégámtól kaptam ma kölcsön vákuum tesztert, jövő héten lesz időm összehasonlítani a szilikoncsöves módszerrel.
Szerintem a fékkar nem állítható.
Ha működik a hűtés, akkor ketyeghet alapjáraton, nem lesz semmi baja. A keréknek hivatalosan nem kellene forognia alapjáraton. Ha csak mocorog vagy lökdösi a kereket az nem baj. Ha ráülsz és érezni hogy rángatja a motort, akkor igen.
légtelenitettem a rendszert max a karbi fűtésnél látok egy kis levegőt a csőben de ez annak tudható be hogy magasabban van mint a légtelenitő szelep..................majd kidolgozza magából ha jár.
Csak sztenderen forog a kerék ha ráülsz nem érzel semmit nem mocorog.Majd alkalmasint szétszedem azt is.
A fékkart meg leveszem amúgy is eltört a múltkor és akkor többet látok.
Üdv.
Köszi.
szia ! Ez már .. illetve hasonló velem százszor elő fofdult !
Suzuki szakszerviz , motorplaza service , stb

olyan munkát csinálnak néha ,hogy legszívesseben szét tépném a szalmunkás bizonyitványát ... és agyon verném , ezzek nem szeretik a motort .. úgy mint te vagy én ... stb

Ezeknek szenvedés a műhelybe lenni és szerelni ... ezért csinálnak ilyen szar munkát nem érdekli őket ...

csak azt nem értem ha nem szereti csinálni ... miért nem megy el péknek ... vagy tudom is én mi a fasznak ... az ilyen .

És akkor még te leszel le baszva .....?
Erdekes story:

Vevo hozza a GS 550-est (78) mert nem akar normalisan menni. Mondom karbi lesz az (tesztkor utan). Mondja nemreg egy szerviz felujitotta a karbikat. Ok mondom akkor is karbi. 1-es es 2-es henger nem ment alapjaraton. Mondom megejthetunk egy szinkront ha nem akar nagy penzt beleolni hatha segit. Szinkron mutatta hogy az egyes henger tok zarva volt es behangolas utan ment az egyes a harmas es negyes henger. Kettes henger csak ha rafujtam hideginditoval akkor indult el de csak par masodpercre. Szal nincs uzemanyag. Ezutan a levego csavarokat kezdtem el tekergetni. Ekkor latom hogy a kettes es harmas karbik fel vannak cserelve. Rosz helyen vannak a levego csavarok es a karbi szellozo csovek is rosszul vannak es a vaakum cso is. Mondom a tulajnak mit talaltam. Ok mondja viszi vissza a szervizbe. Ma kaptunk egy telefont abbol a szervizbol es a szerviz tulaj orditozott a fonokommel. Mit kepzelunk mi. O mar 30 eve szerel motorokat. Beperel minket stb stb. Ma kinyomtattam tobb fotot a netrol hogy hogy is kellene lennie.

Csak egy erdekes dolog.
Elvileg nem lenne gond hogy alapjaraton sokaig jar. Mondom elvileg. Alapjaraton is forog mar kellokepp a vizpumpa, szoval elegnek kellene lennie hogy keringjen a viz. Ha jol raktad ossze akkor nincs mitol felned, jo lesz az. Arrol gyozodj meg hogy nincs levego a rendszerben!

A hatso kereknek elvileg nem lenne szabad forognia alapjaraton. Mondom elvileg. Mivel a hatso kupplung (en kupplungnak hivom) nem zar ossze es a ket forgo szerkezet csapaggyal van elvalasztva. Azaz a ropsuly pofaknak nem lenne szabad nyitniuk alapjaraton. De ugye a jarulekos surlodas miatt foroghat a kerek. Ha nem magas az alapjaratod es emiatt a pofak hozza ernek a tarcsahoz akkor csak surlodas miatti forgasrol beszelunk. Ami normalis. A motorra ulve viszont nem szabad erezni ezt a mocorgast.

A fekkarra nincs otletem. Nem tudom allithato-e. Nincs elottem. Keszits egy jo kepet es itt biztos lesz valaki akinek van valami hasznalhato otlete.
Ja és lenne még egy kérdésem.A hátsó tárcsaféknél vettem új betéteket új a dugó is le is van légtelenitve de egy kicsivel szeretném hogy feljebb jöjjön a pedál illetve a fékkar kicsit előbb fogna.Van ezeken lökőrúd amin állitani lehet a holtjátékot?
Sorry a sok kérdésért!