Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem.
Nem az a neve hogy robanómotoros, hanem az hogy belsőégésű motoros.
(teljesen mellékesen a robbanás és az égés között mindössze az égés sebessége a differencia, tehát nagyon hosszasan kár ezen rágódni... Viszont amit robbanásnak szokás hívni az néhány nagyságrenddel gyorsabb égést jelent mint a belsőégésű motorban az üzemanyag 25-50 m/s sebeségű égése.)
És kinek nincsenek ? szerinted itt közülünk ... mind hibátlan ?
vagy hiánytalan mindnek a tudása ?
Mert valahogy úgy veszem ... én vagyok az alul képzet autó szerelő , aki el ismeri ha hülyeséget beszél , és van a túl képzet hibátlan tudású makulátlan gépész mérnők gárda !
Milyen szabalyzot kaptal? Foto esetleg. Milyen mereshatarba volt a muszered? A tobbi ponton azt merted amit mondtam? Adj tobb infot.
Elolvastad?
Elég hülye elnevezés , de ez a neve! "Robbanó motoros jármű!"
A "járványvédelem" sem a járványt védi!
Gondolom az izzófejes kétütemű dízelről még nem nagyon hallottál?
keress rá a Hoffherr-címszóra!
Akkor ezt is ismered:D http://youtu.be/d_8Fc9qAZcw
És akkor ezzel mit is bizonyítottál?
Előírt értékre állítja a gyújtást , úgy.
Ugyan ezt akartam linkelni D:)
A robbanó motor hallatán, nekem valami ilyen jut az eszembe
"Ezt a hozzászólásodat nem kommentálom estig. Megadom a lehetőséget, hogy hamut szórj a fejedre. Majd akkor jövök."
előgyújtás
Szóval lehet hinteni azt a hamut a figyelmes átolvasás után!.
Az a neve , hogy:robbanó motor.
Jaaaaaa hát az más ............ az már nálam nem cr bocs annak az a lelke soha nem lesz olyan mint volt.
na akkor meg van a problematika

Ja ide is fel rakom ha engeditek kb 160- 170 tipust takaró 0 gyűrüket vetem nagy tételbe . kicsi haszonnal postázok pl. 1200 bandi postával 1500/ 25 db

Ezért megint kapok a pofámra ?
Üdv! Valaki tudna segíteni? Piaggio zip vázba belemegy pl a runner blokk (125 v 180) vagy hexagon blokk ilyesmi? vagy kell a vázon valamit kókányolni, variálni? Előre is köszi a segítséget!
Tasi hagyd ezt abba. Senki sem mondta, hogy egy "fasz hozzá nem értő" vagy, csak vannak hiányosságaid.

Pont ezért kérdeztem milyen a henger, mert ha nicasilos volt és meghüvelyezték, akkor másik beállítást is igényel, mert nem mindenki alapos ezért ha szoknyánál, ablakoknál nincs megmunkálva rendesen és még ráadásul más fajta dugót is kapott, nem beszélve a tömítésekről, teljesen más lesz a karburálás.
Hüvely lett belerakva.
Én meg várom ennek a végét ... de ha jó volt és pőrgőt ... kapot uj hengert meg dugot és össze az egész ... most meg nem pörög ki ........
akkor azt nem a karbi okózza ... vagy szar a power és rossz helyen nyit mert szarul lett be állitva vagy a a gyujtással van baj . Van benne az a kicsi buzi lenkerék mögött a tekercs ami műanyagba van öntve ,én már szereltem olyat cr 125 -be hogy nagy fordulat szépen vitte magával és ez miatt nem pörgöt

Persze ez egy fasz hozzá nem értő vélenyénye !
Szerezz egy 400-ast és azt a 25-ös alapjáratit tedd vissza. A hibás szimering más jellegű problémát okoz. Nicasilos, vagy hüvelyezett a henger?
Szimering befolyásolhatja,mert új a henger meg a dugó?
Már valaki ezt is tanácsolta
Fa felül nem pereg ki, akkor miért az alapjáratit piszkálod?
Mert az volt raktáron?
Hogy mekkora vita alakult ki itt mig nem voltam....
főfúvóka 420as,az alapjárati pedig 25ös de kicseréltem 20asra
A szabályozó lehet egy viszonylag komplex elektronika mindenféle aktív elemekkel, ezért esetleg akkor sem mérsz semmit oda-vissza, ha teljesen műkszőképesek.