Ez a mostani agyon adalékolt benzinek átka. Az illékony összetevők elpárolognak és egy gyanta szerű sűrű trutyi marad vissza. Ha a tank tele van azzal szerintem nincs gond, de a karbit alaposan ki kell takarítani, utána pedig használni, mert hosszabb állás után ugyan ez lesz.
nagy a szorás ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
multkor volt nálam egy banditos meselte ,hogy egy olaj csere es betet csere, szelep állitás szinkronal 28000 ft hagyott ott
ez nálam 10- es,,,,,,,,,,,,,,,,,,
nagyon nagy a szorás,,,,,,,,,,,,,
Lenne egy kis problémám és gondoltam hátha valakinek akad valami jó ötlete.
A probléma a karburátorral lenne mivel megjelent az úszóházban egy kis zöld cucc ami miatt állandóan eldugulnak a fuvókák. Gondolom a réz kezdett el valamiféle reakcióba lépni az oxigénnel csak nem vágom miért pont most..eddig miért nem volt ilyen baja ?
Egyszer kitisztitottam, de 3 hét kb és visszajött.
hat jo lenne minnel hamarabb, de az se erdekel mar ha varni kell ra kicsit, mert eddig sehol se talaltam
tudsz valahol?
es a lenyeg meg az hogy vmi normalis legyen, ne a legolcsobb tiszta azbesztos vmi hanem vmi femgyurus normalis kene.
a kepen az ilyesminek tunik amit csatoltal.
Nem hozzánk illő lenne .... ha két 50 éves vén fasz egy ilyen szar telo miatt egy másnak esne .... így van ?!
Ezt is tegyük a sülyesztőbe ... ok ? azért vagyok olyan gonosz ,hogy ide írjam 2003 -ba rgv 250 és két db gsx-r 1100 sem volt .....
azóta a piros 91 gigszer eladva a a szürke tigris meg boritotam csunyán és kis rgv elopták ....2005 ben vetem ezt a kék tigrist
de mind a négy motoron az emlitett telo volt amit egy párszor szét ..meg össze ............... de lehet rosszul
Tartom, amit mondtam Tasi. 114 mm olajszint széthúzott állapotban azt eredményezné, hogy nem tud összeülni, mert az olaj, mint folyadék összenyomhatatlan, ezért piszkosul felkeményedne összeülés előtt...
Minden telót összenyomott állapotban, rugó nélkiül kell feltölteni szintre, aztán betenni a rugót. Azt a GSX-R-t is. Gyere be a suliba, megmutatom hogy.
A vezérlést is tartom, de ezt a témát én hanyagolnám, ha nem baj.
javaslom ,hogy vid el egy jo mühelybe
igy elmondásod szerint , en a kardán ra , vagy csapágyaira gyanakszom , de lehet nagy fok hezag is azt felbakolt motoron a hátso kerek elöre-hátra mozgatásakor leálitot motorom halod
valamenyit kotyanhat de halhato modon nem
először én is az olajra gondoltam azt lecseréltem de ugyanúgy jön a hang.Nagyobb sebességnél íll 20-30 km/h halható a súrlódás viszont 10km/h ál már nem
elöször is lecserélném az olajat a blokban és a felső nivoig önteném ... ezek után futopadra raknám ahol teher mentesül a hátsó kerék és a kardán / felvan bakolva a gép/
inditás es 3 fokozatban meg forgatni a.kuplung gyorsan üres ... és halgatozni a kardánál a hogy forog a kerék ha van hang akkor a kereszt kuka , vagy a kardán kihajtó csapi . Ha csen van akkor már csak a blokba a tányér csapi vagy a 2 db váltotengely csapi a Hátsó kerék meg állása után tovább turáztasd ha akkor is jőn hang
az vagy kuplung vagy forgatyús mehanizmus
űdv Tasi
Sziasztok!Nekem egy yamaha dragstar 1100 classic motorom van és furcsa súrlódó hang jön menet közben ha kihúzom a kuplungot a kardán és a motor blokk környékéről. Nem tudom tud-e valaki segíteni valakinek volt-e hasonló problémája
Mivel két féle teloval készűlt és egy szere tárgyalja a könyv ... itt ki derűl az alsos ugy van ahogy lecso mondja de a forditot mind a képeken is látszik csak rúgostag össze szerelése után huzható rá az olaj henger
itt nem tudod utolag be tenni a rugót
De már bánom hogy szoltam !
Tasi mondjuk szerintem ezt felre ertetted. Ott azt irja hogy vedd ki a ruggokat es csusztasd ossze a ket szarat. Ugy kell merni a felso peremtol az olaj felso szintjet.
Mondjuk az en katalogusom 372 CCM-et ir de nem irja hogy forditott vagy sem.
Lecso ... tisztelek becsülek mert ember vagy ... de megint mondtál egy butaságot ..mint múltkor............ az elrakom a vezérlést egy széria gsf 600 és még jobb is lesz a motor.. a jó isten verjen meg ha kötekednék !
Egy forditott 91 96 -ig suzuki telot csak rúgoval egyűtt áll össze és ezek után tőltjük az olajat
multkor volt nálam egy banditos meselte ,hogy egy olaj csere es betet csere, szelep állitás szinkronal 28000 ft hagyott ott
ez nálam 10- es,,,,,,,,,,,,,,,,,,
nagyon nagy a szorás,,,,,,,,,,,,,
Gondolom az okozza , hogy elpárolog a benzin a karburátorból és y levegő szépen kikezdi.
de miiitől ?
Lenne egy kis problémám és gondoltam hátha valakinek akad valami jó ötlete.
A probléma a karburátorral lenne mivel megjelent az úszóházban egy kis zöld cucc ami miatt állandóan eldugulnak a fuvókák. Gondolom a réz kezdett el valamiféle reakcióba lépni az oxigénnel csak nem vágom miért pont most..eddig miért nem volt ilyen baja ?
Egyszer kitisztitottam, de 3 hét kb és visszajött.
Gondolom a probléma már ismerős.
Előre is köszi a tippeket.
tudsz valahol?
es a lenyeg meg az hogy vmi normalis legyen, ne a legolcsobb tiszta azbesztos vmi hanem vmi femgyurus normalis kene.
a kepen az ilyesminek tunik amit csatoltal.
az mennyire normális, ha középsztenderden 1-esben behúzott kuplunggal forog a kerék?
a kuplungot állítgattam már, most eltaláltam szerintem, megvan a holtjátéka, és nyélgázon se csúszik meg.
előre is thx a segítségeget.
Nem hozzánk illő lenne .... ha két 50 éves vén fasz egy ilyen szar telo miatt egy másnak esne .... így van ?!
Ezt is tegyük a sülyesztőbe ... ok ? azért vagyok olyan gonosz ,hogy ide írjam 2003 -ba rgv 250 és két db gsx-r 1100 sem volt .....
azóta a piros 91 gigszer eladva a a szürke tigris meg boritotam csunyán és kis rgv elopták ....2005 ben vetem ezt a kék tigrist
de mind a négy motoron az emlitett telo volt amit egy párszor szét ..meg össze ............... de lehet rosszul
szia Tasi
Minden telót összenyomott állapotban, rugó nélkiül kell feltölteni szintre, aztán betenni a rugót. Azt a GSX-R-t is. Gyere be a suliba, megmutatom hogy.
A vezérlést is tartom, de ezt a témát én hanyagolnám, ha nem baj.
igy elmondásod szerint , en a kardán ra , vagy csapágyaira gyanakszom , de lehet nagy fok hezag is azt felbakolt motoron a hátso kerek elöre-hátra mozgatásakor leálitot motorom halod
valamenyit kotyanhat de halhato modon nem
elöször is lecserélném az olajat a blokban és a felső nivoig önteném ... ezek után futopadra raknám ahol teher mentesül a hátsó kerék és a kardán / felvan bakolva a gép/
inditás es 3 fokozatban meg forgatni a.kuplung gyorsan üres ... és halgatozni a kardánál a hogy forog a kerék ha van hang akkor a kereszt kuka , vagy a kardán kihajtó csapi . Ha csen van akkor már csak a blokba a tányér csapi vagy a 2 db váltotengely csapi a Hátsó kerék meg állása után tovább turáztasd ha akkor is jőn hang
az vagy kuplung vagy forgatyús mehanizmus
űdv Tasi
itt nem tudod utolag be tenni a rugót
De már bánom hogy szoltam !
Mondjuk az en katalogusom 372 CCM-et ir de nem irja hogy forditott vagy sem.
Egy forditott 91 96 -ig suzuki telot csak rúgoval egyűtt áll össze és ezek után tőltjük az olajat