Te már mindent tudsz ! rólam és a butaságomról ...igaz biztos van 3 diplomád mégis a simsonokon rolerezzel igaz ?
Már elmontam egyszer neked magyarul tied a bakter tojás és tologathatod a kis sufni tuningos simoidat ! Miért rugózól rajta enyire ...mert ezt véletlenül tudtad ?
Amúgy egész estre könyveket bujtam és ki deritetem az igazságott
nem vagy te olyan okos még a pofádat sem látuk csak a hangodat haljuk !
1993 ba keztek evvel foglalkozni az elögyújtás vissza vétele nagy fordulaton .... mert nem tudták meg oldani azt ,hogy a dugatyu magas fordulaton ne szoruljon meg és ne legyen lukas a teteje ... ez volt a fő indok .. a kisérletek alkalmával rá jőtek ,hogy a a forggatonyomaték csucsot így nagyobb fordulatszámnál is megmarad .
1992 ig nem gyártotak olyan 2/t amiben a gyujtást vissza veszi valami elektronika ...
sőt a mai sima kis 2/t ben sincs ilyen ... csak a kihegyezett verseny sportban Söt a simsonban és a p /20 az etz ben és a Trabanban és semilyen szoci járgányban nincs .
Persze ettől még TE vagy A JANI mert ezt tudtad
valami más is van a tarsolyodba ? ezzen kivűl .. kis tuning mesterem ?
Mert azt már láttam a képeid közt hogy a tuning simo full elektromos gyujtásal meg 6 sebességel EGY DISZNÓ OLBAN ÁLL . vagy még se olyan jövedelmező ez a tuning mesterség neked ?
és ha nicasiloztatnám a bolygódugattyú házzal nem érintkező részeit a sung nem vinné le a gyertyára rárakódott korom másfél százalékát ? mert valaki azt mondta aki már látott olyan embert akire ráesett egy ilyen .....
dióda állásba és a többi pólus stimmelt. erről van szó http://www.skutrymoto.cz/713-1...
a felső három pólusnál balról jobbra
az elsőtől mérve nem mutat semmit
a második ami teljesen halott a harmadikról az elsőre mérve 2x annyi mint a két alsóra
az alsó kettőnél a bal felsőre ~500.
van egy jel a középső pólus felett de nem tudom mit jelent
egy fordított L egy I és egy fejre állított L
szóval a többi úgy van ahogy mondtad csak ez az egy nem ok.
van egy wankel motorom osztán nem indul bé robikapára van téve jó nehéz nem ugrál ki a fődbül benzint kap mer csorog meg bűzlik a csövön kifelé szikra is van mer miko megfogtam a gyertya tetejére csavart bálásdrótot odabaszott a fődhö nyomás is mer szuszog ha forgatom vajon mi lehet a baj ?
Itt eredetileg egy cr250ről folyt a kedélyes csevej.
Tehát 2t ről, és ezt te is tudtad.
Nem kellene most úgy csinálni, mintha nem így lett volna, mert ez nem elegáns.
"egy szerelőt is meg lehet érteni hogy miért nem írogat ide" Én soha nem titkoltam amit tudok, és nem lettem kevesebb tőle.
Bár én sem írogatok ide egy jó ideje, éppen a "nagytudásúak" miatt mint a " már új gyertya van benne de mégsem indul mi a baj".
egy szerelőt is meg lehet érteni hogy miért nem írogat ide
nem azért tanult x évig meg gyakorlatozott x évig hogy "ingyen" osztogassa az észt olyanoknak akik javarészt meg sem köszönik
meg aztán sokan azt hiszik hogy majd 1 leírt mondat után meg fogja csinálni a motorját "tök ingyen"
meg aztán vannak érthetetlen emberek is
pl az a robogós vízforralós is kb 5x lett neki mondva hogy nézze meg a vízpumpát de mindig azt mondta hogy jó mert forog.......aztán mégsem volt jó.....
meg az ilyen " már új gyertya van benne de mégsem indul mi a baj" típusokkal sem lehet sokmindent kezdeni
stb stb stb
nincs erről kedvem még többet írni, inkább megkezdem a húsvéti sonkát
Érdekes, hogy azok akik tele szájjal hirdetik, most az igét eddig hol voltak?
Jaaa, hogy jó pénzért tanítják/ titkolják?! Én elég sokat olvasok itt. Ha valamit tudok elmondani sem féltem-szégyellem. és akkor monioton "butázzák" a többieket a "nagytudásúak"!?
Te nagytudású!
Nem értem, ha te ennyire tudod, és ilyen okos vagy hogy-hogy ráérsz itt fórumozni? Nincs munkád?
Megváltozott a négyütemű motorok előgyújtása?
Összehordasz megint hetet havat, se füle se farka.
Ráadásul megint tele tényszerüen zöldségekkel.
"3.1 mm f/ h elött .. legyen hasamra ütök 12 Fok "
Persze, hogy a hasadra ütsz, mert nem tudod kiszámolni, hogy Xmm az hány fok.
Ha legalább halvány fogalmad lenne az alapvető dolgokról tudnád, hogy a fix előgyújtású, ekkora fordulatú, ekkora motorok előgyújtás szöge 20 fok körül szökött lenni.
Rossz hírem van: azért mert ez a benzin égési sebességéből következik.
Te meg zagyválsz 12 fokról..
Lecsóval vitatkozol, miközben annyit sem tudsz bizonyos dolgokról, mint akiket ő tanít.
Fogadd el: ma már sokaknak van oylan ami neked nincs: tárgyi tudás.
Már elmontam egyszer neked magyarul tied a bakter tojás és tologathatod a kis sufni tuningos simoidat ! Miért rugózól rajta enyire ...mert ezt véletlenül tudtad ?
Amúgy egész estre könyveket bujtam és ki deritetem az igazságott
nem vagy te olyan okos még a pofádat sem látuk csak a hangodat haljuk !
1993 ba keztek evvel foglalkozni az elögyújtás vissza vétele nagy fordulaton .... mert nem tudták meg oldani azt ,hogy a dugatyu magas fordulaton ne szoruljon meg és ne legyen lukas a teteje ... ez volt a fő indok .. a kisérletek alkalmával rá jőtek ,hogy a a forggatonyomaték csucsot így nagyobb fordulatszámnál is megmarad .
1992 ig nem gyártotak olyan 2/t amiben a gyujtást vissza veszi valami elektronika ...
sőt a mai sima kis 2/t ben sincs ilyen ... csak a kihegyezett verseny sportban Söt a simsonban és a p /20 az etz ben és a Trabanban és semilyen szoci járgányban nincs .
Persze ettől még TE vagy A JANI mert ezt tudtad
valami más is van a tarsolyodba ? ezzen kivűl .. kis tuning mesterem ?
Mert azt már láttam a képeid közt hogy a tuning simo full elektromos gyujtásal meg 6 sebességel EGY DISZNÓ OLBAN ÁLL . vagy még se olyan jövedelmező ez a tuning mesterség neked ?
Kis barátom már kétszer le írtam igazad volt ... tévetem ..
Miért nem tudod be fogni az a pici pofád és elfelejteni ahttp://taschnergarage.webnode.... vagy a http://www.facebook.com/pages/...
JÓL van kis csikó ?
Veled elntétben ÉN adót fizetek azért hogy motorokat javítsak Te a disznó olban a simson gyujtásokat tuningoljááááá üdv Tasi
a felső három pólusnál balról jobbra
az elsőtől mérve nem mutat semmit
a második ami teljesen halott a harmadikról az elsőre mérve 2x annyi mint a két alsóra
az alsó kettőnél a bal felsőre ~500.
van egy jel a középső pólus felett de nem tudom mit jelent
egy fordított L egy I és egy fejre állított L
szóval a többi úgy van ahogy mondtad csak ez az egy nem ok.
Részemről befejeztem.
Tehát 2t ről, és ezt te is tudtad.
Nem kellene most úgy csinálni, mintha nem így lett volna, mert ez nem elegáns.
Bár én sem írogatok ide egy jó ideje, éppen a "nagytudásúak" miatt mint a " már új gyertya van benne de mégsem indul mi a baj".
nem azért tanult x évig meg gyakorlatozott x évig hogy "ingyen" osztogassa az észt olyanoknak akik javarészt meg sem köszönik
meg aztán sokan azt hiszik hogy majd 1 leírt mondat után meg fogja csinálni a motorját "tök ingyen"
meg aztán vannak érthetetlen emberek is
pl az a robogós vízforralós is kb 5x lett neki mondva hogy nézze meg a vízpumpát de mindig azt mondta hogy jó mert forog.......aztán mégsem volt jó.....
meg az ilyen " már új gyertya van benne de mégsem indul mi a baj" típusokkal sem lehet sokmindent kezdeni
stb stb stb
nincs erről kedvem még többet írni, inkább megkezdem a húsvéti sonkát
Jaaa, hogy jó pénzért tanítják/ titkolják?! Én elég sokat olvasok itt. Ha valamit tudok elmondani sem féltem-szégyellem. és akkor monioton "butázzák" a többieket a "nagytudásúak"!?
szeretek kötözködni de ez már nekem is sok
Nem értem, ha te ennyire tudod, és ilyen okos vagy hogy-hogy ráérsz itt fórumozni? Nincs munkád?
Megváltozott a négyütemű motorok előgyújtása?
Ráadásul megint tele tényszerüen zöldségekkel.
"3.1 mm f/ h elött .. legyen hasamra ütök 12 Fok "
Persze, hogy a hasadra ütsz, mert nem tudod kiszámolni, hogy Xmm az hány fok.
Ha legalább halvány fogalmad lenne az alapvető dolgokról tudnád, hogy a fix előgyújtású, ekkora fordulatú, ekkora motorok előgyújtás szöge 20 fok körül szökött lenni.
Rossz hírem van: azért mert ez a benzin égési sebességéből következik.
Te meg zagyválsz 12 fokról..
Lecsóval vitatkozol, miközben annyit sem tudsz bizonyos dolgokról, mint akiket ő tanít.
Fogadd el: ma már sokaknak van oylan ami neked nincs: tárgyi tudás.
Nem érted, hogy nem velem vitatkozol, hanem réges rég megállapított törvényszerűségekkel.