na már ha ilyen mélyen bele másztunk ebbe ... lelővetem acr 125-250 service manualt és gyujtás ..stb
1 alap helyzet 5 fok
1800 alapjárat 11 fok
8000 fordulat 17.6b fok --- 9200 fordulat 16 .4 fok
13200 fordulat 19.4 fok
14200 fordulat 21 fok
a manual azt írja ,hogy 8400 fordulat után a a tökéletes égés miatt a benzin levegő kevekéke elszegényedik így nagyobb elögyújtással a fordulat nem növelhető , de a power 2 es szelepe ezen a fordulaton nyit , ami eldusitja a levegő/ benzin keveréket a cdi vezérlő a elögyujtás tovább nőveli .. a helytelenül be állitot power 9500-10500 fordulat tartományban kopogásos jelenség léphet fel ha az elögyújtás nagy . Ha kicsi az előgyújtás abenzinlevegő keveréke apower nyitása után el dusul a motor nem képes tovább forogni A képeket mindjárt nyomom fel
Ez az én olvasatomba azt jelenti ,hogy vagy rosszul nyit a kettes kicsapo vagy a dci nem amegfelelő elögyujtást intézi ..
hát akkor cdi csere ha nem változik semmi akor meg power beállitás
Van még valami amit elnézhettél!
A gyújtás SZÖGE! A 360° kördiagramon az átlagos gyújtás helye
338 °-nál van! Ha így nézem a "csökkentést" hogy vissza viszem 330°-ra pl akkor még igaz is lehet!
De nem úgy, amit te írtál!
"az előgyújtás szögét csökkenteni kell nagyobb fordulatnál "
Te , gondold át még egyszer mert ekkora marhaságot régen láttam!
Ha növekszik a forgás sebessége, akkor a gyulladás időszükséglete miatt egyre később következik be a robbanás! Ezért kell NÖVELNI A FORDULAT növekedéssel AZ ELŐGYÚJTÁST! Ezért nem győztem állítgatni anno a P21-en a gyújtást! Nehogy a kipufogókönyök megkékűljön. Olvass utána B+ , és ne hirdesd itt a marhaságodat!
Akkor a most mi lehet a gond motoromnál mert elég nagy vita keveredett? felül terhelés alatt nem pörög ki normálisan.cr250 2003 - karbi tiszta,power dolgozik,membrán jó,gyertya jó,És most lett új dugó és henger felrakva.Van aki a szimeringet mondja,hogy az lehet a bibi. Valaki tud választ adni? Köszi
olvasd el mégegyszer mert nem tasinak van igaza .... az előgyújtás szögét csökkenteni kell nagyobb fordulatnál és ez régen is így volt mert pl a trabi röpsúlyos gyújtását is úgy kellett beállítani itt arról beszélnek hogy egy meghatározott ideig tartó impulzust kap a gyújtótrafó kisfordulaton és nagy fordulaton is ezáltal a szikraintenzitás nem lesz kissebb nagy fordulaton de akit érdekel jobban van leírás és működő kapcsolás (kipróbáltam) A rádiótechnika évkönyben 93-as kiadás
Ezt a részt olvastad? Vagy csak átfutottad a cikket?
"A hagyományostól eltérően nem csak monoton növekvő, hanem tetszőleges függvény alakítható ki, azaz magasabb fordulaton vissza lehet venni az előgyújtásból. Ezáltal alacsony fordulaton nagyobb nyomatékot lehet elérni, magas fordulaton pedig elkerülhető a kopogásos égés."
Ezek után nézd meg emzoli grafikonját, ami Tasi szerint egy rossz CDI
Hello!
Ne is foglalkozz ilyen "SZERELŐ MESTERREL" mint ez!Neki 200le-ős ősi deszkája van ami úgy jött ki hogy a fékpadon még a hátsó féket is nyomta mérés közben
Viszont aki tényleg nem ért a motorokhoz jól el viszi a rossz irányba!
Milyen szar duma ... szerinted a gyújtás máskép müködik egy 4 /t-ben mint egy 2/t ben ?...., és ki rak helyre kit ?
Vag ya 2/t ben nem is benzin levegő roban
A 2 /t nem annyira érzékeny a gyújtás idő pontjára föleg egy kis szar 50 cmm motor de már egy 1963 trofyban is rőbsúlyos elögyújtás vezérlő volt .
Én tudod mit nem értek ... hogy jöttök itt a dumával .. és ha valaki ,vagy én helyre tesszük a dolgokat akkor ti.. TI nagy tudásuak majd meg mondjátok a frankot .,, és mint foxi a lábtőrlővel .,még hajtjátok is a hülyeséget . Akkor van a probléma amikor valaki olyanak szoltok be aki ért is ehhez a dologhoz ... mint most is !
Én nem nézek le senkit és mindig probálom a tudásomnak a javát adni ,de kezd elegem lenni abból ,hogy mindig jön egy mókus valahonan az éterből mint te is kitöltetlen arrcal és nyomja !
Én segitek TE ..meg a cimbid.. stb Kötekedtek pék ,,meg cukrász szakmával !
Hányszór ki keztek ,hogy nem tudok helyesen Írni és nem kezdtem el magyarázni ,hogy két Z -vel írják a pumpát ... ti meg ezt csináljátok !
Ne hogy már annak legyen igaza aki ért is hozzá !
Én néha marhajókat vinnyogok ezeken a beszúrásaidon
1 alap helyzet 5 fok
1800 alapjárat 11 fok
8000 fordulat 17.6b fok --- 9200 fordulat 16 .4 fok
13200 fordulat 19.4 fok
14200 fordulat 21 fok
a manual azt írja ,hogy 8400 fordulat után a a tökéletes égés miatt a benzin levegő kevekéke elszegényedik így nagyobb elögyújtással a fordulat nem növelhető , de a power 2 es szelepe ezen a fordulaton nyit , ami eldusitja a levegő/ benzin keveréket a cdi vezérlő a elögyujtás tovább nőveli .. a helytelenül be állitot power 9500-10500 fordulat tartományban kopogásos jelenség léphet fel ha az elögyújtás nagy . Ha kicsi az előgyújtás abenzinlevegő keveréke apower nyitása után el dusul a motor nem képes tovább forogni A képeket mindjárt nyomom fel
Ez az én olvasatomba azt jelenti ,hogy vagy rosszul nyit a kettes kicsapo vagy a dci nem amegfelelő elögyujtást intézi ..
hát akkor cdi csere ha nem változik semmi akor meg power beállitás
És ezt irtam oda lejebb is ...
A gyújtás SZÖGE! A 360° kördiagramon az átlagos gyújtás helye
338 °-nál van! Ha így nézem a "csökkentést" hogy vissza viszem 330°-ra pl akkor még igaz is lehet!
De nem úgy, amit te írtál!
Te , gondold át még egyszer mert ekkora marhaságot régen láttam!
Ha növekszik a forgás sebessége, akkor a gyulladás időszükséglete miatt egyre később következik be a robbanás! Ezért kell NÖVELNI A FORDULAT növekedéssel AZ ELŐGYÚJTÁST! Ezért nem győztem állítgatni anno a P21-en a gyújtást! Nehogy a kipufogókönyök megkékűljön. Olvass utána B+ , és ne hirdesd itt a marhaságodat!
"A hagyományostól eltérően nem csak monoton növekvő, hanem tetszőleges függvény alakítható ki, azaz magasabb fordulaton vissza lehet venni az előgyújtásból. Ezáltal alacsony fordulaton nagyobb nyomatékot lehet elérni, magas fordulaton pedig elkerülhető a kopogásos égés."
Ezek után nézd meg emzoli grafikonját, ami Tasi szerint egy rossz CDI
Én ugyan nem teszek megjegyzést senkire .Valószínű ,hogy tasinak van igaza ,
Ne is foglalkozz ilyen "SZERELŐ MESTERREL" mint ez!Neki 200le-ős ősi deszkája van ami úgy jött ki hogy a fékpadon még a hátsó féket is nyomta mérés közben
Viszont aki tényleg nem ért a motorokhoz jól el viszi a rossz irányba!
1. emzoli22357
2.Chubby
Vag ya 2/t ben nem is benzin levegő roban
A 2 /t nem annyira érzékeny a gyújtás idő pontjára föleg egy kis szar 50 cmm motor de már egy 1963 trofyban is rőbsúlyos elögyújtás vezérlő volt .
Én tudod mit nem értek ... hogy jöttök itt a dumával .. és ha valaki ,vagy én helyre tesszük a dolgokat akkor ti.. TI nagy tudásuak majd meg mondjátok a frankot .,, és mint foxi a lábtőrlővel .,még hajtjátok is a hülyeséget . Akkor van a probléma amikor valaki olyanak szoltok be aki ért is ehhez a dologhoz ... mint most is !
Én nem nézek le senkit és mindig probálom a tudásomnak a javát adni ,de kezd elegem lenni abból ,hogy mindig jön egy mókus valahonan az éterből mint te is kitöltetlen arrcal és nyomja !
Én segitek TE ..meg a cimbid.. stb Kötekedtek pék ,,meg cukrász szakmával !
Hányszór ki keztek ,hogy nem tudok helyesen Írni és nem kezdtem el magyarázni ,hogy két Z -vel írják a pumpát ... ti meg ezt csináljátok !
Ne hogy már annak legyen igaza aki ért is hozzá !
ennyi ....... oszt jó napot !