Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rossz cdi, az..

Alapvető dolgokkal nem vagy tisztában.

Ez mondjuk nem volna baj, ha nem próbálnál meg kiosztani embereket akik viszont tudják hogy miről beszélnek.

Tényszerű, tárgyszerű tévedések, téveszmék sorozatát irkálod fel ide, és amikor erre rávilágít valaki arroganciával próbálod meg pótolni a tárgyszerű tudást.

Bizonyára remekül el lehet adni laikusoknak, ha benyögsz néhány szakszót -amik egy részének a jelentésével magad sem vagy tisztában- a laikus meg azt hiszi, mekkora spillerel van dolga.

A szekemberek meg fogják a fejüket amikor például az egyenáram fázisáról, a töltőágba építendő, a visszáramot gátló 40 amperes zénerről vagy most erről a 2t gyújtásról értekezel.

Látható, hogy az évek során szereztél valamennyi mechanikai jártasságot(mondjuk ezt is korlátozottan, lásd teleszkóp épp nemrég, vagy az elrakott vezérlés és társai) de ez az elméleti tudást nem pótolja.

Rendkívül káros amit ebben a fórumban művelsz, mert a laikus nem tud különbséget tenni(hacsak nem a magyarra kevéssé emlékeztető írás alapján) a zöldség és a valósan hasznos hozzászólás között.

Most is, idelinkelsz valami marhaságot, 2t ről van szó te meg valami őskövület 4t izéket hozol ide.
Nembaj, hogy a kettőnek semmi köze egymáshoz azon kívül, hogy mindekettőben benzin ég?

Be kellene fejezni ezt a szellemi környezetszenynezést.
Az a baj veled Tasi, hogy fújod a hülyét és ha valaki helyretesz akkor jössz ezzel a szar dumával (pék, cukrász) Amit belinkeltél az egy 4 ütemű motor. A kétüteműben emzolinak teljesen igaza van. Ha gondolod vond be Lecsót, neki ezt tudnia kell! Lehetne kisebb az arcod(minden bántás nélkül),bármennyi szerelői múlt is van mögötted. Tanulni sosem késő.
sziveskedjél olvasni ... te most pék vagy .....vagy cukrász ?
mondtam már a szakma nem trágya hordás !

http://users.atw.hu/mb-w108/te...
ez egy rossz cdi működését mutatja .. ejnye ..ejnye
olvasni tudsz ?

olvasál

http://www.injektor.hu/index.j... te is csak troll vagy ?
elvileg ahol állítod a variódekninél az olajbovdent a csavarral,ott az olajpumpa és ott egy jelölés mutatja,hogy kell állnia a bowdwnállító csavarnál!
itt találsz rajzokat is a motorodhoz:

http://www.easyparts.nl/showar...

:)
sziveskedjél megtekinteni ezt az ábrát...
Egészen hajmeresztő zöldségeket hordasz össze napról napra.
Ur istenem............. ez már fáj ............ te mit keresel egy tanácsados topikban ... de most minden rossz indulat és sértés nélkül ..
Hogy a fordulat szám nőhessen .. és a több levegővel érkező több benzint hamarabb gyújtsa ....... mivel az égésnek van ám egy ideje is , vagy szerinted a nagyobb fordulaton a több benzin /levegő gyorsabban ég ?

juj....
Maradjunk abban, hogy szerinted.
Szerintem meg a 2t motornak nem növelni kell az előgyulát a tetején, hanem csökkenteni.
Persze hogy nem fogom hajtani nem vagyok hirtelen természetű.Persze én is néha elkattanok de nem szoktam tönkre vágni a dolgaimat.Ezt sem fogom mégha csak részben új a belseje.
Köszi az infót!
Én a mult héten raktam össze az robimat, de az fúrva lett új dugóval összerakva. 5l benzinhez kevertem 1deci olajat, plusz természetesen megy a saját adagolása is. Egy-két tanknyi benzint biztos így fogok elhasználni.Ja és még annyi, hogy nem árt az óvatosság és nem teljes terhelésen kellene egyenlőre használni!
minden motornak kell, hogy ideálisan működjön, még dízeleknél, csak ott előtöltés van
MIért is kellene egy 2t motornak "egy bizonyos fordulat felett növelni az előgyújtás"?
Köszi.
Igen részben új a moci bele.Akkor teszek a benyába és elveszem a holtjátékot.
A mechanikai részeket még megértem az elektronikához sült hal vagyok.hogy tudom megnézni hogy a hőgombám ment e haza vagy a műszerem?Nem mutat semmit.
Üdv.
Szerintem elegendő csak a holtjátékot beállítani. Ha több olajat akarsz neki adni(mondjuk bejáratás) Tölts egy pici olajat a benzinhez. Ezért lehet le fognak hurrogni de én így csináltam korábban. Egyébként nem szükséges plusz olaj mert a gyárban biztos kiszámolták mennyi olajat kell adagoljon.
megmondanátok nekem hogy az olajpumpa bowdenjét hogy kell beállitani.Csak a holtjátékot vegyem el a bowdentől vagy állitsak rá kicsit hogy jobban húzza a pumpa mechanizmusát és kapjon több olajat?
nekem a 2t gépeken nemigen volt jó alapjárat ha szar volt a főtengelyszimmering
amikor meg ki volt fordulva a helyéről alig lehetett beindítani
Esetleg lehet a gond okozója a főtengely szimering? Új a henger meg a dugó felrakva.Mert nem tudni mikor volt az cserélve.héten még cserélem azt is ha megjön.
probálj egy haver cr 250 gy modulját ki .... lehet a gyujtásod egy bizonyos fordulat felet ,már nem növeli az elögyujtás fokot
Igaz,én kempingel kis kereszt kereszt fiam meg kis montival indul ugyan úgy 1-1ben hajtjuk és én mégis megelőzöm!Atya úr isten!Én kiszáltam
Jó estét.Szerintetek mi lehet a baj?Cr 250 2203 , Felül csak tortyog a motor és okádja a benzint a kipu,már a karbi halálba van pucolva,gyertya jó,power is dolgozik,membrán is fasza .Még cserélek főtengely szimeringet hátha az a bibi.
az volt, ez egy késő őszi napon történt, majd lefagytam mire hazaértem, derékig vizes voltam
melyika jobb a 7 vagy 5 felömlös henger am6 nál? sokat számit a külömbség?
magában a lóerő picsafüst
pl nekem az 1,4es astra 66kw sógornak az 1.8as vecta is 66 kw
aztán a vectra jobban megy
Ja bocsi eddig nem láttam hogy volt eddig előzménye bőven,tényleg jó sok ilyen okos van mint én szerencsére!Legalább nem egyedül vagyok ilyen
És te egy szerelő vagy? Tudod hogy kell a kuncsaftokat meggyőzni hogy vigyék hozzád a motorjukat
Pl a 2002es R1 em 160le volt forgalmiban és feltuningoltattam power commanderrel,teljes kipufogórendszerre,versenygyújtással stb. és úgy lett padon 148le :) Rossz volt a pad?
Babetta 210ed hány LE akkor? 15?