Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello ! A segítségeteket szeretném kérni . Olyan problémám volna hogy januárban vettem egy FE 501 - est , és kb 5 ü.ó. után hengerfejes lett . Elvittük szerelőhöz , és ott kiderült , hogy durván átbasztak a motorral (azt mondta a csávó teljes felújítás stb .. ) ehelyett csak a kompresszió gyűrűt cserélte ki , és jelenleg az a helyzet a szerelő szerint hogy 500.000 ft volna megcsinálni ( új szelepek , vezérműlánc , tengely spanoló , szelphimba , dugó , hajtókar stb.. ) Most mit tehetnék szerintetek ? , ha eladnám motor hibásan sokat buknék rajta , alkatrészenként nagyon hosszadalmas és egyáltalán nem biztos hogy sikerül , amit én a legjobb ötletnek találok hogy egy másik blokkot venni és a kettőből egyet összehozni ? Segítségeteket előre is köszönöm . :)
Köszi Kinter! Rád lehet számítani. Már csak trisót kell venni. Még anyit kérdeznék, hogy ha egy margarinos kupába áztatnám, abba mennyit kell tenni. Vagy inkább kevesebbet többször.
Trisó. Melegvizes oldatot csinálsz belőle és belerakod a karbit. A műveletet figyelemmel kell kísérni, mert egy erősebb oldat, főleg ha melegebb a kelleténél, akkor elkezdi megenni az alut is. A keletkező szürkés bevonatot ecsettel el lehet távolítani. Vízzel kimosod alaposan, majd a furatokat átfújod levegővel.
hmmm
ilyent én sem hallottam még
igaz nem is vagyok szerelő csak sufni mágus, olyan szarból repülőt készítő
mondjuk eddig mind repült
Ezt mondtam én is.
télen? és mikor motorfűrész szezon van és azokban a nagyon finom karbikat igazánn nehéz kitakarittani 1-szer voltam romániában és kiváncsiság bevitt 1 husqvqrna szervizben mivel hogy kolléga ők hogy dolgoznal stb na most figyelj fickó olyat mutatott amire az életben soha nem jöttem volna rá á4 papi falra ragasztva légpuska szerkezet a satuba karbi a cső elé tartva durr ja és akkor lett elötte filli fullira takaritva de az á4 papirra annnyi retket rálőtt lestem mint az edényes mindig tanul az emben 20 év utánn is mutatnak újjat
ezért írtam hogy téli dolog.......
az xt karbi is ázott egész télen aztán 3 főtengelyfordulatra indult
pöszén néznél ha májiusbann bedobnám a karbidat és juliusig ázna a kukorica benzinben szerintem erős tegező viszonyban lennénk pikk pakk-ra
sót még nem próbáltam, de egyszer azt is kipróbálom
haver hondáján a karbi ázott vagy 2 hónapot etanolban utána pöccre indult, előtte meg bikázni kellett mert olyan szar volt
ha ez nem válna be van egy ami 1000% de az nem publikus ha 1 telót megér megmondom 06204264935
bioetanollal ? csúnyát mondok de szart sem ér megmondjam a tutit 21 év utánn kisfazék viz felforralod marék só beledobod a karbit és kifőzöd bizz bennem üdv Gyuri
én a bioetanolos áztatást favorizálom, már több karbi túlvan ezen
mindig tiszta barna lesz az etanol meg kis szöszmöszök lesznek az alján és ez mint "tiszta" karbiból jön ki
Én arra lennék kíváncsi, hogy kívülről hogy lehet újjá varázsolni a karbit. A robogómon a felcsapódó sár és a téli trutyi nagyon csúnyán eloxidálta. Annyira tagolt a felület, hogy azt kézzel nem lehet megcsinálni.
Nem feszes a láncod esetleg?
a hát az hét akart lenni.....1 nap semmit sem ér
nincs szerviz a közelben ahol van ultrahangos mosó?
ultrahangos tisztittó? hát nem mondanám hogy favorit van a cégnél is de amit én nem tudok őskori megoldással kipucolni azt az sem tisztittja ki elhiheted nekem ))) ha akarod mesélek hogy kell amire sosem jönnél rá
Akkor kapjam ki megint és tegyem egy napra bioetanol fürdőbe ázni?
az a gáz hogy a karbi teli van mindenféle furatokkal aztán ha egy kis lerakódás van akkor változik az átmérő
a bioetanolos áztatás is jó, mert az alkohol oldja a gyantát(amit a benzin nem tud) aztán tiszta lesz, csak sajna több hát mire kiold mindent, szóval ez inkább téli tevékenység
Hali
A karburátort már szedtem szét, átpucoltam tisztító sprayel, de nem oldotta meg a problémám, ezért gondoltam hogy megpróbálok vmi löttyöt is.
nekem is ez a gondom,ha rájössz valamire érdekelne,már cseréltem megszakítórelét és tekercset is.
Milyen lavina indult el a tegnap esti variátoros hsz. után. Mostanra legalább sikerült kielégítően összefoglalni az összefüggést a görgő tömege és a gyorsulás között illetve hatását a végsebességre. Még annyit tennék hozzá, hogy én a tartósság miatt javasoltam a picit nehezebb görgő használatát. Alacsonyabb fordulaton nyit, nincs üveghang már induláskor és aztán végig.
aki csóró annak jól kell emlékezni
a sornégynek sem bonyolultabb a karbija mint az egyhengeresnek, csak több részből van
bár a szinkront nem tudom hogy megmarad-e szétszedés után
ez így igaz, csak lehet nem akarja atomjaira szedni a karbiját ...
sokan a szét szedem szará mosom és utána nem tudom össze rakni és most mi legyen .... vágod ?
ultrahangos mosó többet ér mint ez a lötty
egy óra alatt olyan tiszta lesz mint amikor kijött a gyárból
van............ autós bolt ............ inyektor /karbi tisztito ,

Ha jó a benzin /levegő keverék arány ...adig pőfőg míg benya van benne ... nem melegszik túl

De karbi kijáratásáhozz inkább a nagy fordulat jó vagy egy hosszabb tura . A fent említett adalékkal !