Nem tudom mennyire vagy ismerős Erzsébeten de ott van egy jó kis bolt én ott szoktam vásárolgatni és eddig kaptam is mindent de ha nem akkor 3nap és megvan.
Már összeraktam de azért köszönöm és élni fogok a lehetőséggel ha aktuális lesz.
Annyit mondj meg nekem hogy ha alapjáraton sokáig ketyeg lehet e valami baja?Nem akarom addig utcára vinni mig nem tökéletes a viz hőfoka mert megint kipróbálom és ha letérdel alattam (felforr)akkor belököm a dunába.
A másik kérdésem pedig hogy alapjáraton középállványon ha alapon jár szabad e a keréknek forognia lassan vagy állnia kell és ezt mi okozza?
Előre is köszi.
Van egy yamaha cute robogóm ami kapott egy másik karbit(jog).Raktam fel képet a membránról gyárilag 13mm volt a szívócsonk ami most így 19mm-re bővült,csak így tudtam jól megcsinálni.Nemtudom mekkora fúvóka van gyárilag a jog karbiban sajna nincs ráírva semmi,de ezzel nagyon sokat kap,fél gáz után fullad.Szerintetek kb mekkorával érdemes próbálkoznom hozzá?Talán azzal hogy nőtt a torok átmérő még hozzá lehet hangolni... mekkora fúvókával próbálkozzak kb?Előre is köszi.A képen a nyíllal jelölt fém csonkot szedtem ki és a helyére toltam be a karbit.
Grat a géphez, a szereléshez!
Édesapámnak is van egy VX800, tavaly takarítottam meg állítottam be a karbikat. A levegő csavarokhoz nem nyúltam, eléggé érzékenyek szerintem, a szinkront pedig hozzád hasonlóan csináltam.
Persze nem 100%, ahogy Tasi is írja, de bőven elég ilyen pontossággal, a miénknek szép lett nagyon az alapjárata, és igen harapós lett.
Múltkor kérdeztem itt tőled, de már leléptél a fórumról:
Mennyit futott a gép, hogy fel kellet újítani, ill. mennyire ette az olajat? (Ez is csipegeti, 55ezernél)
További sok szép élményt a motorral (ne csak szerelést )!
Ez az én véleményem vx 800
Magát a két karbi folytoszelep szinkronát végül is jól állitoad be
1 , 4000 fordulaton felesleges
2 kb 1500-1700
3 a pilot rendszert csak üveg gyertyával tudod 100 %
a benzincsöves szinkron lehet nagyon pontos csak egy baj van vele ,hogy mindkét cső a folytásának 100 % egyformának kell lennie .. és ez az amit nem tudsz mérni ,,-.. csak a két olaj oszlopot nézed be egyforma magaságra ........ Hatásos ez így is csak nem 100% os
Ha ezt a rendszert amit csináltál rá dugnád egy 100 % -an be állitott vx800 ra és ott is egy magasságban ugrándozna két folyadék oszlop akkor azt mondom tökéletesen kalibrált az 500 ft -ból készitett mérő eszközöd ....... de apilot rendszered még mindig evvel a rendszerrel nem tudod beállítani ... csak fülre
Sőt azt hiszem a hátsó henger valamivel dusabbra van állítva gyárilag is hiába van víz hűtés
De ügyes vagy ........ nagyon ! , ,itt látszik nincs lehetetlen ... csak tehetettlen
Támadja az e-bay re. Nekem új cuccokat sikerült féláron vagy olcsóbban beszerezni. Csak egy példa VX800 hátsó karbi membrán 16000Ft volt. Itthon én nem találtam 34ezer alatt. Kicsit macerás és némileg több idő de sztem megéri.
Összeállt a vx800-am. Egyenlőre minden jónak tűnik.
Szinkronizáltam a karbikat, leírnám hogyan csináltam ha valami kimaradt vagy elrontottam akkor kérlek javítsatok ki.
A karbi szinkronra azért volt szükség mert a hátsó membránom szakadt volt, ezt cseréltem újra.
Vákuum műszerem nincs ezért a legolcsóbb megoldást választottam: https://www.youtube.com/watch?...
Még vákuumos az üzemanyag szivattyúm ezért első lépésként csinálnom kellett egy "T" csatlakozót. Nem bonyolítottam túl a dolgot. Mivel attól tartottam (persze felhívták rá a figyelmem mások) , hogy a szilikon cső a henger közelében a hőtől kilágyul ezért könnyen megtörik ezért a vákuum csatlakozóra kétrétegű 5mm-es benzincsövet tettem kb 20cm hosszban. Ezt oldalról megfúrtam 4-es fúróval, gondosan levegővel kifújtam a sorját így szorosan passzolt bele egy 4cm hosszú réz fékcső, amit szintén alaposan megszabadítottam a sorjától. A szilikoncsőbe 2T olajat tettem ha beszívná ne okozzon gondot (persze beszívta, füstölt is mint egy öreg kétütemű, én pedig szívgörcs és agyvérzés közeli állapotba kerültem az ijedségtől).
Mielőtt rátettem a tákolt műszert az alapjárati keverék képzést próbáltam beállítani. Alapjáratot beállítottam 1500-ra majd addig tekergettem a "levegő csavart" amíg meg nem találtam a legmagasabb fordulatszámot. Ezután visszavettem az alapjáratot 1500-ra és a másik henger karbiján is tekergettem a "levegő csavart" itt is a max fordulatszámost keresve. Ezt 3szor játszottam el mindkét hengernél.
Ezek után csatlakoztattam a "műszert". Persze olyan messze volt egymástól a két vákuum ,hogy szinte azonnal le kellett állítanom nehogy beszívja az olajat. Sikerült beállítani az alapjárati szinkront a szinkron bowden lazításával. Gyönyörűen szólt 1100rpm-es alapjáraton.
Ezután fordulaton próbáltam szinkronizálni a karbikat. 4000rpm-re húztam a gázt és az első henger gázbowden állításával állítottam be a szinkront.
Minden jónak tűnik de nincs rutinom ezért kérdezem a hozzáértő tapasztalt vén rókákat elrontottam-e valamit, másképpen kellett volna-e csinálnom?
Helló
valaki tudna nekem segiteni abban hogy hogy yamaha dt 80lc2 53V motorohoz passzol e a 125 -es tesójának a kuplung agya ?
e-mailra léci : simson93@citromail.hu
Ha nyílvánvaló az átbaszás, akkor vissza kell vinni és visszakérni a lóvét. Érdemes a szerelőtől írásban kérni egy szakvéleményt, esetleg fényképekkel is alátámasztani, ha peres útra kerülne a dolog.
A keverési arányát már nem tudom pontosan, de találtam a neten egy leírást: "...10 liter 40 fokos vízhez 0,75 kg trisót kell keverni, majd az alumínium tárgyat kb. 3 órát áztatjuk benne..." Érdemes felvenni egy gumikesztyűt is. A karbit meg úgy érdemes berakni, hogy kiszedsz belőle minden felesleges dolgot. Ha nagyon szutykos, akkor közben ecsettel is lehet segíteni a tisztulást. Azt tudni kell, hogy a trisó oxidálja az alut, tehát ne hagyd benne, csak amíg muszáj.
PL ruggoval. Felso peremre raakasztassz egy ruggot belul a kromperem ala. Masik veget a lampa haz hatuljara. Ertelem szeruen az also reszet kell kiforditanod a ruggo beakasztasakor. Vegul alul a 2 csavar megfogja a krom keretet.
Igy mar oldottam meg hasonlo problemat de nem ezen a tipuson. Szal nalad lehet mas a lesz kivitelezes.
Lenne nekem egy Honda CB900F Hornet típusú, 2002 - es évjáratú motorom.
A gondom az lenne, hogy az első lámpán a műanyag búra és a króm keret elválik egymástól. A króm kereten van egy fém fül, ami a búra műanyag fülébe beakasztható. Na most ez a műanyag fül letörött.
Elvileg műanyag hegesztéssel semeddig sem bírja. Így sem hagyható, mert beázik.
Bontott lámpa 35 - 40eFt.
Van valakinek ötlete, hogy hogyan lehetne házilag kiküszöbölni a hibát?
Köszönöm!
csináltasd meg rendesen aztán használd
ha beteszel mindenféle bontott használt fosokat megint csak szét fog esni
ez neked jó tanulópénz lett..........
mondjuk megérné az eladó kocsiját megöntözni fékfolyadékkal
Sziasztok.
Köszönöm mindenkinek jó alaposan kiveséztétek a variátort!Most már én sem tudom mit tegyek de asszem gyári beállitásnál maradok akkor.Nincs rajta semmi tuning gyári a kipuf,a karbi a gögők is 6,4gr-t nyomnak vagy nyomtak vmikor ezt irta a könyv.Most megmértem őket 4db 6gr 2db 5gr de eléggé el vannak kopva.Nekem jó lesz a gyári beállitás ha menni fog úgy ahogy kell.40-50ig egész jó, jobban meg nem gyötröm.Nem akarom tuningolni csak icipicit variálni a görgőkkel hátha.............
Köszönöm mindenkinek!
Annyit mondj meg nekem hogy ha alapjáraton sokáig ketyeg lehet e valami baja?Nem akarom addig utcára vinni mig nem tökéletes a viz hőfoka mert megint kipróbálom és ha letérdel alattam (felforr)akkor belököm a dunába.
A másik kérdésem pedig hogy alapjáraton középállványon ha alapon jár szabad e a keréknek forognia lassan vagy állnia kell és ezt mi okozza?
Előre is köszi.
Van egy yamaha cute robogóm ami kapott egy másik karbit(jog).Raktam fel képet a membránról gyárilag 13mm volt a szívócsonk ami most így 19mm-re bővült,csak így tudtam jól megcsinálni.Nemtudom mekkora fúvóka van gyárilag a jog karbiban sajna nincs ráírva semmi,de ezzel nagyon sokat kap,fél gáz után fullad.Szerintetek kb mekkorával érdemes próbálkoznom hozzá?Talán azzal hogy nőtt a torok átmérő még hozzá lehet hangolni... mekkora fúvókával próbálkozzak kb?Előre is köszi.A képen a nyíllal jelölt fém csonkot szedtem ki és a helyére toltam be a karbit.
emlékezetből : 10w olaj és 112 mm lég űres tér kihúzott állapotba a tető peremtől mérve !
Grat a géphez, a szereléshez!
Édesapámnak is van egy VX800, tavaly takarítottam meg állítottam be a karbikat. A levegő csavarokhoz nem nyúltam, eléggé érzékenyek szerintem, a szinkront pedig hozzád hasonlóan csináltam.
Persze nem 100%, ahogy Tasi is írja, de bőven elég ilyen pontossággal, a miénknek szép lett nagyon az alapjárata, és igen harapós lett.
Múltkor kérdeztem itt tőled, de már leléptél a fórumról:
Mennyit futott a gép, hogy fel kellet újítani, ill. mennyire ette az olajat? (Ez is csipegeti, 55ezernél)
További sok szép élményt a motorral (ne csak szerelést )!
Magát a két karbi folytoszelep szinkronát végül is jól állitoad be
1 , 4000 fordulaton felesleges
2 kb 1500-1700
3 a pilot rendszert csak üveg gyertyával tudod 100 %
a benzincsöves szinkron lehet nagyon pontos csak egy baj van vele ,hogy mindkét cső a folytásának 100 % egyformának kell lennie .. és ez az amit nem tudsz mérni ,,-.. csak a két olaj oszlopot nézed be egyforma magaságra ........ Hatásos ez így is csak nem 100% os
Ha ezt a rendszert amit csináltál rá dugnád egy 100 % -an be állitott vx800 ra és ott is egy magasságban ugrándozna két folyadék oszlop akkor azt mondom tökéletesen kalibrált az 500 ft -ból készitett mérő eszközöd ....... de apilot rendszered még mindig evvel a rendszerrel nem tudod beállítani ... csak fülre
Sőt azt hiszem a hátsó henger valamivel dusabbra van állítva gyárilag is hiába van víz hűtés
De ügyes vagy ........ nagyon ! , ,itt látszik nincs lehetetlen ... csak tehetettlen
Összeállt a vx800-am. Egyenlőre minden jónak tűnik.
Szinkronizáltam a karbikat, leírnám hogyan csináltam ha valami kimaradt vagy elrontottam akkor kérlek javítsatok ki.
A karbi szinkronra azért volt szükség mert a hátsó membránom szakadt volt, ezt cseréltem újra.
Vákuum műszerem nincs ezért a legolcsóbb megoldást választottam:
https://www.youtube.com/watch?...
Még vákuumos az üzemanyag szivattyúm ezért első lépésként csinálnom kellett egy "T" csatlakozót. Nem bonyolítottam túl a dolgot. Mivel attól tartottam (persze felhívták rá a figyelmem mások) , hogy a szilikon cső a henger közelében a hőtől kilágyul ezért könnyen megtörik ezért a vákuum csatlakozóra kétrétegű 5mm-es benzincsövet tettem kb 20cm hosszban. Ezt oldalról megfúrtam 4-es fúróval, gondosan levegővel kifújtam a sorját így szorosan passzolt bele egy 4cm hosszú réz fékcső, amit szintén alaposan megszabadítottam a sorjától. A szilikoncsőbe 2T olajat tettem ha beszívná ne okozzon gondot (persze beszívta, füstölt is mint egy öreg kétütemű, én pedig szívgörcs és agyvérzés közeli állapotba kerültem az ijedségtől).
Mielőtt rátettem a tákolt műszert az alapjárati keverék képzést próbáltam beállítani. Alapjáratot beállítottam 1500-ra majd addig tekergettem a "levegő csavart" amíg meg nem találtam a legmagasabb fordulatszámot. Ezután visszavettem az alapjáratot 1500-ra és a másik henger karbiján is tekergettem a "levegő csavart" itt is a max fordulatszámost keresve. Ezt 3szor játszottam el mindkét hengernél.
Ezek után csatlakoztattam a "műszert". Persze olyan messze volt egymástól a két vákuum ,hogy szinte azonnal le kellett állítanom nehogy beszívja az olajat. Sikerült beállítani az alapjárati szinkront a szinkron bowden lazításával. Gyönyörűen szólt 1100rpm-es alapjáraton.
Ezután fordulaton próbáltam szinkronizálni a karbikat. 4000rpm-re húztam a gázt és az első henger gázbowden állításával állítottam be a szinkront.
Minden jónak tűnik de nincs rutinom ezért kérdezem a hozzáértő tapasztalt vén rókákat elrontottam-e valamit, másképpen kellett volna-e csinálnom?
Előre is köszönöm a válaszokat
dext
valaki tudna nekem segiteni abban hogy hogy yamaha dt 80lc2 53V motorohoz passzol e a 125 -es tesójának a kuplung agya ?
e-mailra léci : simson93@citromail.hu
Kispest,Lőrinc környékén tudtok valami üzletet ahol akkuhoz tudok sarut venni? Oldalról nézve "L" alakú, sajnos eltört.
Igy mar oldottam meg hasonlo problemat de nem ezen a tipuson. Szal nalad lehet mas a lesz kivitelezes.
Lenne nekem egy Honda CB900F Hornet típusú, 2002 - es évjáratú motorom.
A gondom az lenne, hogy az első lámpán a műanyag búra és a króm keret elválik egymástól. A króm kereten van egy fém fül, ami a búra műanyag fülébe beakasztható. Na most ez a műanyag fül letörött.
Elvileg műanyag hegesztéssel semeddig sem bírja. Így sem hagyható, mert beázik.
Bontott lámpa 35 - 40eFt.
Van valakinek ötlete, hogy hogyan lehetne házilag kiküszöbölni a hibát?
Köszönöm!
ha beteszel mindenféle bontott használt fosokat megint csak szét fog esni
ez neked jó tanulópénz lett..........
mondjuk megérné az eladó kocsiját megöntözni fékfolyadékkal
Köszönöm mindenkinek jó alaposan kiveséztétek a variátort!Most már én sem tudom mit tegyek de asszem gyári beállitásnál maradok akkor.Nincs rajta semmi tuning gyári a kipuf,a karbi a gögők is 6,4gr-t nyomnak vagy nyomtak vmikor ezt irta a könyv.Most megmértem őket 4db 6gr 2db 5gr de eléggé el vannak kopva.Nekem jó lesz a gyári beállitás ha menni fog úgy ahogy kell.40-50ig egész jó, jobban meg nem gyötröm.Nem akarom tuningolni csak icipicit variálni a görgőkkel hátha.............
Köszönöm mindenkinek!
http://motoroswebaruhaz.hu/spl...
hajtókart nem szokás csal úgy cserélgetni, szóval szerintem át akar baszni, de ez az én véleményem,látatlanba nem tudok tutit mondani.
vidd el máshová.
van egy kell egy jó szerelő fúrum, ott keress egy másik szakit, ha ő is ennyit mond, akkor sztem keress egy jó használt blokkot.