Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok

Lenne pár amatőr kérdésem, megköszönném ha segítenétek benne!
Létezik olyan folyadék karbis motorhoz, amit beleöntök a benzinbe és járás közben áttisztítja a rendszert?
Okozhat gondot egy levegő hűtéses motornak ha beindítom és több órát alapjáraton pöfög (az előző miatt) ?
Köszönöm!
Írtam, hogy soha nem csináltam ilyet, de rohadt sokat olvastam róla Annyit tudok, hogy nekem kb. egy fordulaton megy sokáig ... aztán mikor már csak a végáttétel dolgozik / ami egy sebesség után úgy visít mint egy tolókerekes váltó /, akkor emelkedik a fordulat.....

és Én fogom be, mert marhára nem vagyok szerelő
na itt van a kutya el kaparva ....

a motor az nem erösebb az mindig pl . 5 Le 5500 f/min -en Ha olyan az átétel modositó varió hogy a gőrgő még 5500 f/min -en csak 1/3 részig csuszot ki /emelte el a tárcsát / akkor 5 lóval 1/3 átéttel indulsz ... mint a rakéta 30km/ó ig úgy gyorsul mint a szél
De mi történik ez után a motor fordulat Nő tovább 8000 f/minre a görgő ki csapodik teljesen de 8000 f/min -nél az erő még mindig csak 5 ló a forgató nyomaték pedig rohamosan csőken ... mi fog történi szépen lassan 35 km /ó tól fel vánszorog a motor a vég sebbesség ig mivel nem a leg nagyobb fordulathozz tartozik aleg nagyobb nyomaték .... ami ugye az erő ...ezt érzed a motoron!

tehát a végsebbeség 2/3 ára kell tenni a nyomaték csucsot és akkor indulásnál kicsit lassaban gyorsul ... de 40 km /meg meg előzi . A 0km/ó_ ból jobban kilövöt ..... hisz neki 35 -nél elfogy az ereje a 2/3 tett nyomaték csucs meg most kezd el húzni .
Tehát hamarabb el éri a vég sebességet !
Érdekes ez ............... váltos motornál te vagy a varió és te döntöd el hogy nyomaték csucson váltasz vagy vagy csak ketyegsz 6- ba 90 km /ó -val robogoval probáltál már KETYEGNI ... nem tudsz !
mint ha helyből akarna fel szállni !

Na be fogtam !
a szabadon fúto nem old azét teker tovább
Akkor én "rendes ember" vagyok. Igaz szopni nem szoktam....
nem erősebb
mondjuk egy ötvenes jog minden csak nem erős
de vizes-sáros füvön még kapar is, ennyi a lényeg
előtt meg nem kapart, mondjuk akkor én is tudtam vele menni
Na de a gyerek alatt sem lesz erősebb a motor, szóval nem hiszem,hogy a görgő miatt lenne ....
El kell vinni behangoltatni aztán jól van.
Annyi szart kellene megvenni, hogy az ember maga hangolgasson, hogy 10x beállíttatom abból a pénzből a hajtást.
hello 2005 ös hez kelene , köszi
pont ezért írtam én is
mert a 40-50 kilós kölkök alatt sokkal jobban megy, de egy rendes ember(aki100+kiló) meg szopik vele
a variátort ne önmagában nézzétek már ....
ezeket a röpsúllyal működő CVT váltókat egységében kell nézni.
A büdös életben nem szedtem szét, és nem hangoltam be ilyet, de a lényeg kb., hogy a motor használható fordulatszám tartományában működjön együtt minden a mi a hajtáshoz tartozik.
Ha meg nem így van, akkor basszatok le
Ööö, stop. Hülyeséget írtam. Ha a relé lenne beragadva, akkor az önindító folyamatosan tekerne, amíg az akkuban van áram. Gyújtástól függetlenül.
Az önindító vagy az indítórelé hibája is lehet. Bár ha a relé lenne, szerintem akkor az önindító már a gyújtás ráadásakor azonnal tekerni kezdene. Inkább az önindító 'bendix' részére tippelnék. Lehet akár kenéshiány is.
kosz szepen megfogadom a tanacsodat.megprobalom magaam lelegteleniteni remelem sikerul,de azt hiszem hogy lecserelem az egesz fekfolyadekot,koszi meg 1szer
könnyebb görgő lassabban megy ki, szóval lassabban gyorsul
a nehezebb gyorsabban megy ki aztán jobban gyorsul
elméletben(és középtámaszon)
de ha nehezebb a görgő és nagy a vezető tömege akkor kurva szarul fog gyorsulni
pl alattam alig akar a robesz kigyorsulni az egy mázsával könnyebb gyermekem alatt meg szinte kapar
Eggen.
A rugóknál tipikus meghibásodás, hogy egyre keményebbek lesznek...
Sziasztok!
BMW K75 indításánál olyan problémáim vannak, hogy ha beindul a motor az önindító tovább "jár". Ez az önindító hibája vagy valami relé nem old szét? Előre is köszönöm a választ!
Széles utat!
Én már egyre kevesebbszer futok bele ilyenbe. Ha már látom hogy gond van a kérdéssel is, inkább nem válaszolok. Nincs kedvem megoldani mindenki furcsa problémáját.
Nem tépem a szám ....ismét bele futotam....... az érthetetlen ember kategoriába
idézek kinter által belinkelt oldalról:
" Ha a fordulat alacsonyabb és erősen
ingadozik akkor túl nehéz a görgő. Ha
indulásnál csúszik az ékszíj, vagy olyan
könnyű görgőket kell használni, hogy
már nem éri el a végsebességet, akkor
erősebb kontrasztrugót kell beépíteni!"
nah erre gondoltam,hogy függ a görgőzéstől a végsebesség,ha nincs jól összehangolva a rendszer!csak hajnalba még kómás az ember és nem mindíg tudja kifejezni magát :)
de ahogy írták elöttem,egy gyári,tunningolatlan rendszerhez a gyári görgősúlyt kell venni...
http://www.egumotors.hu/tuning...
Olvassatok és gondolkodjatok. Azért nem olyan bonyolult a robogók hajtása....
Csak itt már az is játszik, hogy ha kemények a kis rugók, akkor mire nyitnak már a variátorgörgők lehet hogy elindulnak kifelé, ez álltal induláskor már nyúlik az áttétel, ekkor lehet jáckódni a görgőkkel stb.
a gyorsulásba igencsak beleszól. Mivel ha alapjárat pl. 1500 rpm ,gyári kis rugó, kis fogyasztásra ,lájtos üzemre belőve nyit pl. 2200 rpm nél /valami ilyesmi lehet egy gyári yamah jogon/ akkor kinyit, a 50 cc 2t betérdel, és majd nagymamás stílusban összeszedi magát és leforog egy óra múlva. Ha a rugany keményebb ,ugyan ez az esemény mondjuk 3500-4000 rpm nél történik meg, ez álltal közelebb vagyunk már a hasznos fordulat tatrtományhoz ahol van benne erő. ez álltal a gyursulása a robogónak jobb lesz.
ha a meglévőnél könnyebb görgőt teszek be, mi fog változni?
Én nagyon nem bírom megérteni ezt a robogó működést, bocsi
Nembaj, hogy a végáttétel bármiylen gürgőzéssel azonos?
Lassabban gyorsuló (könnyű) görgővel hogy érné már el gyorsabbana végsebességét?
Ez fából vaskarika.
Ha jobban gyorsul értelemszerűen hamarabb éri el a végsebességet.
(persze, ha feltételezzük, hogy nincs annyira elgörgőzve, hogy ki sem nyitja a variót:)

A görgők súlyával való játszadozás kb oylan, mint ha egy rendes fogaskerekes váltó első sebességeit változtatnád, a szíjtárcsa mérete folytán az utsó fokozat mindig azonos.
a rúgó erősége szabályoza azt , hogy mikor kapcsoljon a kuplung .........................a gőrgők súlyához és a motor fordulatáhozz semmi köze !

az csak a centrifugális erő vissza tartására van minél gyengébb annál hamarabb csapodik a falnak és kapcsol ..... minél erősebb annál nagyobb fordulaton engedi kicsapodni , tehát kapcsolni a kuplungot .. se a sebességbe se a gyorsulásba nem szol bele !