Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne nyúlj olyanhoz amihez abszolúte nem értesz. Tudom engem sem kérdeztél... de ha a szelephézagod elmúlik, egyáltalán nem fog indulni a motorod. Az kell, az jó. Túl nagy ne legyen, amitől csak csattogni fog, de más baja nem lessz. Ha nagyon kicsire veszed, akkor növeled a szelep beégésének kockázatát is. Hagyd már békén a hengerfejet.
A tankbeöntőt 3+1 csavar fogja, a többi dísz. 1 fent középen 2 120 fokra kb. a +1 felnyitás után látható, a zsanér közelében.
Szerintem egy kis zavarban vagy az egésszel.A szelephézagra pont azért van szükség(hideg motornál),mert a hő hatására tágul az anyag,meleg motornál beljebb tolja a vezérműbütyök a szelepet.Ami azt jelenti hogy meleg motornál még jobban elmenne a kompressziód.Ha nincs hézag az tényleg gond,de szerintem nem emiatt indul nehezen a te esetedben.
Laci. Most javítottam egy WR400-at, ami szintén nehezen akart indulni, de amúgy meg hibátlanul működött! A gyorsítója volt leragadva és nem fröcskölt be neki! Azt megcsináltam és indul azóta. Lehet azzal is hasonló a gond.
Szerintem ha nincs hézag(márpedig a szívó oldalon nincs) akkor rátart a szelepre és nyitott szelepnél nem tud sürítteni!És ha nyitva van a szelep akkor a kompresszió kimegy a szelepen!Azért indul csak melegen normálisan mert akkor már tágul annyit hogy van hézag!
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, egy gondolom egyszerű ügyben, ami megakasztott.
Elvittem a festőhöz a tankot és mikor visszakaptam lötyögött 1-2 (imbusz)csavar a tank beöntőnyílásán lévőkből. A festő nem szedte le a beöntőt, csak meglazította, mert ő sem tudta leszedni. Megpróbáltam kilazítani, behúzni, de seki-sebe, elforog a csavar.
Aki szedte már le a beöntőnyílást(gondolom, így nevezik), az legyen szíves elmondani, hogy műxik a dolog. Gondolom, a legtöbb gépen hasonló:
Nekem 8 csavar fogja, ebből 4 belemegy a tankon található menetes furatokba, a másik 4 pedig nemtom, mi célt szolgál, ezek elforognak.

Előre is köszönöm a választ!

Laci
Szerintem a karbiszinkront már beállította. A szelepeket akarja becsiszolni, de jobb lenne ha megcsinálná olajtőkésre. Ha akkor se indul, akkor időszerű a karbisort befecskendezésre cserélni........
Elárulod hogy mi köze van a szelephézagnak a hidegindításhoz?Nem a karburátor környékén kellene szétnézned?
Köszi a segítséget!Igen lapkás!Már szédszedtem!Azért gondolok a szelephézagra mert hidegen nehezen indul.Kompressziohiányos meg nemhiszem hogy lenne mert se füstje sincs se az olajat nem eszi és erő is van benne!Ilyen lapkákat lehet rendelni?
okaj! kössz megnézzük a dolgot
Én kiakadtam. Aki szarban van, ne válogasson a felényújtott kezek között! Nem is MOTOROS az ilyen.
Ne haragudj, Lecsó nem vagyok, de egy-két dolgot mondanék.
Ha a motor egyébként jár, csupán nehezen indul, és járáskor rendesen, húz, nem szaggat, símán felpörög, akkor gyujtás nem lehet. Sőt szerintem a karburátor főfuvókával sincs nagy baj, DE a szivató rendszert megnézném akár dugulásra, akár tisztaságra (szűkülés), vagy működésre/működtetésre. Ha nyáron is "nehezen" indul, akkor rendesen keveset kap a gép, télen meg végképp. A durrogás is utalhat erre.
Ugy látom itt a hozzászólásokban hogy Lecsó úr szakember és értene a dologhoz
Megköszönném a segitséget .
Sziasztok!
Tapasztalt ember segítségét kérném. Van ez a Honda VT750c Shadow 85ös évjárat. A motor nyáron melegben kis járatás után ( üzemi hőfokon) általában tökéletesen indul. Hidegben vagy amikor még nem volt előtte beinditva tehát hideg a motor akkor nem indul csak teker teker az önindító és durrog a kipuff, és nagynehezen indul. A motor jó állapotban van tehát ezt értem arra hogy a henger nemrég lett furva és új dugókat kapott. Mi lehet a probléma? Karburátor koszos-az lehet? Vagy gyertyát kéne cserélni? Vagy mondjatok valamit ahol el tudunk indulni a probléma megoldásában.Elektronika lehet az oka? Ha gyujtáshiba akkor azzal mit lehet kezdeni?
szerintem üresjárati levegő problémája van neki, de ez csak tipp, egy kibictől!
Szerintem ha gyors és biztos infót akarsz akkor kérj a Lecsótól bocsánatot és akkor talán hajlandó lesz fejből szórni az értékeket. (Bár inkább azt fogja mondani, hogy bízd szakemberre a dolgot).
Ő egy szakember. Becsüld meg a véleményét.
Én viszont így is tudok hozzászólni.
szeva az elsö legfontosabb kérdés hogy a motor lapkás vagy himbás vezérmüvel van-e szerelve mert attol függ a szelephézag is ,nem tudom pontosan hogy a 250-es fzr ebben az évjáratban mivel van.Ha lapkás akkor a szivó 0.10-0.20-ig a kipufogó 0.20-0.30-ig jo.Ha himbás akkor szivó 0.10-0.12 kipufogo 0.18-0.20 ra kell álitani .Ha himbás akkor nem kell kivenned a vezérmütengejeket ebben az esetben egyszerüen betudod állitani a kivánt hézagot.Ha lapkás akkor sokkal nehezebb dolgod lessz, de a lapkást is megtudod mérni szerelés nélkül de álitani csak lapka cserével lehet ami már magával hozza a vezérmütengejek kiszerelését.De ezt már beállitani nem olyan egyszerü.Az a kérdés hogy biztos vagy-e abban hogy betudod álitani, ha igen akkor én szivesen leirom neked hogy hogyan csináld ,De elöször gyözödj meg arol hogy milyen a vezérlés.És még egy kérdés mi az oka hogy szelephézagot akarsz álitani?
Üdv:
Köszi a hozzászólást!De téged senki sem kérdezett!
Hát, ezzel a hozzászólásoddal kétségeim támadtak afelől, hogy van fogalmad....
Hy!

Hát leginkább a beállítás értékeire meg,hogy hogyan kell állítani!?Ki kell hozzzá szedni a vezérmütengelyt is?

Előre is köszi!
szevasz mire lennél kiváncsi?
Szisztok. Fent van a videóm a videók között kawasaki zx12r 2 néven és hallatszik rajta hogy nagyon egyenletlen az alapjáratom. Mitől van ez vagy mit lehet vele csinálni, vagy karbiszinkron kéne neki?
Nem lehet hogy csak a gyertya hőértéke rossz(nagyobb hőértékű kellene).Ha az égéstérben lenne valami miatt a hőmérséklet rendellenes,akkor a dugattyú is megolvadna(besülne a motor).
Hellótok! Valaki tudna segíteni? Van robogón egy 21 DEllorto karbim. Adnának érte 17es Dellortot. Az enym KÉZIszivatós, az automata. Jó lenne valami módon az automata 17es az én kézi szivatós sremre? köszönöm segítségeteket!