HEllo egy aprilia sr 50em van!most vettem és ugylátom nincs benne hütöfolyadék!ezt hogyan tudon leereszteni ami bene van?és mivel kell kitisztitani a redszert? mert nemakarom rátölteni csak ugy az ujjat!valaki segitsen addig nem használom,meg nem is lehetne thx
Egy kis segítségre lenne szükségem!Szelephézagot kellene állítanom a 250-es FZR-en(89-es évjárat),de nem akarom szerelőhöz vinni mert van némi fogalmam a dologról csak egy kis segítség kellene!Aki jártas ebben megköszönném ha megadná az email címét vagy felvenne MSN-re:atilabiliczki@hotmail.com
Azt elhiszem, hogy a 125-ös megy 130-at, akár a 4T is, ha kellőképp fel van "hergelve", de akkor az nem 15 LE.
Lökjél már egy ilyen katalógus linket be lecci!
Hali!
CBR125 15lóés megy kiló30-at
Vagy nézd meg a motorkatalógusokban a 125-ös katgóriákat általában ott is folytott verziók vannak a végsebesség meg 120-130-ra van írva!
Hello! Van egy 1992-es évjáratú nsr-em. Problémám vele, hogy a fogyasztása 6,5-7 liter között van a végsebessége pedig max130km/h. Mi lehet a gond? Mit lehet vele kezdeni?
zdobrotka!
Az is elképzelhető, de pont azt mondtam, hogy ha az olajba megy a víz, akkor az valszeg nem a hengerfejnél.
De ahogy írod, az az olaj nem vizes. a vizes olaj nem "takony állagú", hanem opálosan fehéres az egész, esetleg láthatóan habos. Ha pedig hagyod állni, a víz az alján válik külön.
szerintem , ha nem melexik a vized, és nem fogy vészesen, várj még vele, majd kiderül , mi a bibi.
Köszöntem szépen a segítséget "Lapar" Úr!:) a motor életre kelt és dübörög!Hétvégén már be is támadok vele vmi jó kis helyet!Szép időt és jó utat mindenkinek!Gabesz
Jaja mi is arra gyanakszunk hogy az ment szét. Majd jóidőben kikapom a kereket és kiderül mert a csavarok meg vannak húzva a lánckereken de mégis mozog csavarostól.
Tehát szerinted elképzelhető, hogy csak a hengerfejtömítés van átégve?
Mondom 6000-es olajnak semmi baja nem volt, a következő ment kb. 4000-et, az már nem vészesen, de mintha finom kis takony állaga lenne az olajnak 3-5 másodpercig,a felső 3-4mm-en.
Huh sazsolt,ne haragudj dee ha ennyire lajikus vagy probálj meg 1 szerelőt keresni.De ha agyertyát kiveszed megfelelő helyen kell hogy szikrázzon azaz a 2 polus között ha nem igy van akkor csere.A szivató ellenőrzéséhez ki kell szerelni a karbit a helyéről és ki kell szedni belőlle a szivatót,áram alá kell helyezni/12 volt/ és várni,hogy a kis dugattyú meg mozdul e.A szelep hézaghoz meg tényleg keress 1 szervizt v szerelőt.
Teljes gázzal indítózzál szvató nélkül, az átöblíti a hengert. Esetleg még tökéletesebb, ha elzárod a benyát ,meg a porlasztóból is leengeded. Nem ismerem a mocidat, de ha nem injektoros, és egyszerű katalizátorod van, akkor tolhatod is.
Egy kis segítségre lenne szükségem!Szelephézagot kellene állítanom a 250-es FZR-en(89-es évjárat),de nem akarom szerelőhöz vinni mert van némi fogalmam a dologról csak egy kis segítség kellene!Aki jártas ebben megköszönném ha megadná az email címét vagy felvenne MSN-re:atilabiliczki@hotmail.com
Előre is köszi!
Lökjél már egy ilyen katalógus linket be lecci!
CBR125 15lóés megy kiló30-at
Vagy nézd meg a motorkatalógusokban a 125-ös katgóriákat általában ott is folytott verziók vannak a végsebesség meg 120-130-ra van írva!
Azzal tudsz 130-at menni.
Hát ha minden így van ahogy leírtad valószínű hogy kifogtad a folytott 15 lóerős változatot!
A fogyasztása meg a folytatlannak is ennyi!
Várom a dolgot..
ha gondolod fel is hivhatc
06-70-620-55-00
http://www.motorosok.hu/szervi...
emilben kérjél jelszót, ingyér adnak eccer.
Az is elképzelhető, de pont azt mondtam, hogy ha az olajba megy a víz, akkor az valszeg nem a hengerfejnél.
De ahogy írod, az az olaj nem vizes. a vizes olaj nem "takony állagú", hanem opálosan fehéres az egész, esetleg láthatóan habos. Ha pedig hagyod állni, a víz az alján válik külön.
szerintem , ha nem melexik a vized, és nem fogy vészesen, várj még vele, majd kiderül , mi a bibi.
94es 400as fzr-nek szelephézagot tudtok? vagy esetleg merre tudnék utánna nézni?
Meg ez az évjárat még korongos vagy már nem?
Ha valaki tudna segiteni akkor előre is köszönöm!
emailom:batyu88@freemail.hu
Mondom 6000-es olajnak semmi baja nem volt, a következő ment kb. 4000-et, az már nem vészesen, de mintha finom kis takony állaga lenne az olajnak 3-5 másodpercig,a felső 3-4mm-en.
Teljes gázzal indítózzál szvató nélkül, az átöblíti a hengert. Esetleg még tökéletesebb, ha elzárod a benyát ,meg a porlasztóból is leengeded. Nem ismerem a mocidat, de ha nem injektoros, és egyszerű katalizátorod van, akkor tolhatod is.
Ha csak a hengeredbe menne a víz, attól még nem habzana az olajad. Valszeg valahol máshol keveredik a víz az olajba, valamelyik tömítésnél.