Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdv.összevan rakval a teló,nincsenbent a helyèn.a másikhoz kèpest könnyebb összenyomni,mintha gyengèbb lenne.persze visszafele is lassaban jön.
Nekem meg olyan érzésem van, mint mikor valakinek nincs fogalma arról amiről beszél, de nem akarja elismerni...
Amikor /nem tudom szoktál -e esetlegesen viccet mesélni társaságnak/ elsütsz egy nem bonyolult viccet ,majd valaki megkérdezi ,hogy mi van mert nem érti. Akkor neki állsz magyarázni?
Ennek mi köze is a varióhoz?...
Aha, láttunk mi is már olyan aprilia szerlőt ,kinn nagy plakát ,aprilia márkaszervíz stb. aki vízpumpa csere után nem légtelenít. Ő meg biztos azt mondta, hát a leot azt nem kell

sajnos az a szemét hőmérő csak bement a pirosba 120 méter után
'Zsenikém', a Leó gyári variója zsíros. De ne áruld el senkinek......
Uhh, egyik barátom Leonardoja...

Valami zseni bekente a görgőket-görgők pályáját méter vastagon valami zsírral, a tünet az volt ,hogy egyre inkább fogyott a motor végsebessége és a dinamikája, miközben fordulatszám meg volt. Szétkaptuk és egy koszgömb volt a variátor helyén, mindent elmostunk, ezen a verzión ugye csak a krómcsövet kell zsírozni, ez meg is történt, és mint ha kicserélték volna a motort :)
Van motor ahol megvan adva mennyi zsir es milyen kell a variator gorgokhoz. Ezek viszont le vannag zarva egy nagy O gyuruvel a variator hatso fedelen. Ha a tied nyitott akkor nem szabad semmilyen kenoanyagot hasznalni.
Ruggot erzed puhabbnak vagy a csillapitast?
Nálam nem indítási gondok voltak, hisz hidegen-melegen pöccre indult. A hibatünet az volt, hogy gázrántás után lassan ejtette a fordulatot /mint amikor egy 2t valahol emberes falsot szív/, illetve az alapjárat ingadozott motorhőmérséklet függvényében. De amint be lett zárva a folytószelep, és ez álltal a hivatalos alapjárati üzemanyag rendszer kezdett működni minden egy csapásra megjavult :)

Ez csak szerintem, de úgy vélem ,hogy a túlzottan nyitott alapjárati folytószelep állás okozhat hidegindítási gondokat, mert így lehetséges ,hogy kiiktatod a szivatót például.

Sok sikert!
12V rendszer esetén a 14.4 ohm-os ellenálláson ~1A áram folyik (I=U/R). Ebből következik hogy az ellenállás teljesítménye ~14W kell legyen (P=U*I). Mivel itt 'szaggatott' áram folyik (ráadásul ugye az irányjelzőt sem használjuk folyamatosan), az ellenállás teljesítménye lehet valamivel kevesebb. Én pl. 15 ohm 10W-osat keresnék izzónként. De tényleg egyszerűbb lenne egy eredetileg is LED-es villogó automata.
köszönöm probálkozok :)
Elég szelektíven reagálsz a hozzászólásokra. Van értelme írogatnom neked?
Akku jó?
Sziasztok.
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy a variátor görgőket illetve más alkatrészt a variátornál kell e kenni valamivel?
Már fékdugattyút is sikerült szereznem nagynehezen csak még le kell szuratnom mert hosszú csak az átmérője stimmel.
Köszönöm előre is!
Helo a ledes indexel kapcsolatban èrdeklõdnèk írtad ha 12 V os a rendszer ès az izzo 10w os akkor 14,4 ohm os elenállás kell ez rendben van de az ellenállás 14,4 ohm de mennyi w -os legyen?
elõre is kössz!
szerintem fesszabályzó, vagy nézd meg egy másik akksival
Szia, most nem egészen értem, csupán annyit csináltatok, hogy lejjebb vettétek simán az alapjáratot ( az alapjárat szabályzóval, amit tekerni kell ) és már indult is ?
Próbáld meg teljes sötétben beindítani, és nézni , nem szikrázik-e valahol. Rázkódás hatására fellépő kontakt hiba pl. De mérni kell ehhez. Kitalálni nem nagyon lehet.
És a töltés is le esik nagy fordulaton
Üdv ! Van 1 cagiva aletta -m és az a bajom vele hogy kis fordulaton világítanak a lámpák magas fordulaton pedig el alszanak szép lassan ! Mitöl lehet ez ? Vagy mi okozza ezt a problémát ?
üdv.összeraktam a telokat.mindegyikben 435cm3-olajjal ès egyik puhább.valaki...?Fzr600r95-ös.
Sziasztok!
Nicasilos hengert szeretnék hónoltatni, tudna valaki ajánlani egy megbízható szakembert Győrben vagy környékén?
Köszi.
Szia, nem rég én is ezzel szendvedtem. Igaz az enyém csak 1 henger/1 karbi. Ezt a lassú leforgást ,de jó gázvételt nálam az okozta ,hogy a folytószelep aminek az zárás irányú véghelyzetét az alapjárat szabályozó csavarral állítom ,az túl nyitottra volt állítva. Ez álltal megkerültem a karburátor alapjárati rendszerét, és alapjáraton is a "fő üzemanyag rendszer működött" . Amint lejebb állítottuk /jóval/ az alapjárati helyzetét a folytószelepnek ,és elkezdett működni az alapjárati rendszer rögtön jó lett a gép. Ekkor finoman állítottunk az alapjárati benzinmennyiség szabályozó csavarján ,hogy az alapjárat megfelelő fordulatú legyen és teljesen korrekt lett a gép!