Amikor /nem tudom szoktál -e esetlegesen viccet mesélni társaságnak/ elsütsz egy nem bonyolult viccet ,majd valaki megkérdezi ,hogy mi van mert nem érti. Akkor neki állsz magyarázni?
Aha, láttunk mi is már olyan aprilia szerlőt ,kinn nagy plakát ,aprilia márkaszervíz stb. aki vízpumpa csere után nem légtelenít. Ő meg biztos azt mondta, hát a leot azt nem kell
sajnos az a szemét hőmérő csak bement a pirosba 120 méter után
Valami zseni bekente a görgőket-görgők pályáját méter vastagon valami zsírral, a tünet az volt ,hogy egyre inkább fogyott a motor végsebessége és a dinamikája, miközben fordulatszám meg volt. Szétkaptuk és egy koszgömb volt a variátor helyén, mindent elmostunk, ezen a verzión ugye csak a krómcsövet kell zsírozni, ez meg is történt, és mint ha kicserélték volna a motort :)
Van motor ahol megvan adva mennyi zsir es milyen kell a variator gorgokhoz. Ezek viszont le vannag zarva egy nagy O gyuruvel a variator hatso fedelen. Ha a tied nyitott akkor nem szabad semmilyen kenoanyagot hasznalni.
Nálam nem indítási gondok voltak, hisz hidegen-melegen pöccre indult. A hibatünet az volt, hogy gázrántás után lassan ejtette a fordulatot /mint amikor egy 2t valahol emberes falsot szív/, illetve az alapjárat ingadozott motorhőmérséklet függvényében. De amint be lett zárva a folytószelep, és ez álltal a hivatalos alapjárati üzemanyag rendszer kezdett működni minden egy csapásra megjavult :)
Ez csak szerintem, de úgy vélem ,hogy a túlzottan nyitott alapjárati folytószelep állás okozhat hidegindítási gondokat, mert így lehetséges ,hogy kiiktatod a szivatót például.
12V rendszer esetén a 14.4 ohm-os ellenálláson ~1A áram folyik (I=U/R). Ebből következik hogy az ellenállás teljesítménye ~14W kell legyen (P=U*I). Mivel itt 'szaggatott' áram folyik (ráadásul ugye az irányjelzőt sem használjuk folyamatosan), az ellenállás teljesítménye lehet valamivel kevesebb. Én pl. 15 ohm 10W-osat keresnék izzónként. De tényleg egyszerűbb lenne egy eredetileg is LED-es villogó automata.
Sziasztok.
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy a variátor görgőket illetve más alkatrészt a variátornál kell e kenni valamivel?
Már fékdugattyút is sikerült szereznem nagynehezen csak még le kell szuratnom mert hosszú csak az átmérője stimmel.
Köszönöm előre is!
Helo a ledes indexel kapcsolatban èrdeklõdnèk írtad ha 12 V os a rendszer ès az izzo 10w os akkor 14,4 ohm os elenállás kell ez rendben van de az ellenállás 14,4 ohm de mennyi w -os legyen?
elõre is kössz!
Szia, most nem egészen értem, csupán annyit csináltatok, hogy lejjebb vettétek simán az alapjáratot ( az alapjárat szabályzóval, amit tekerni kell ) és már indult is ?
Próbáld meg teljes sötétben beindítani, és nézni , nem szikrázik-e valahol. Rázkódás hatására fellépő kontakt hiba pl. De mérni kell ehhez. Kitalálni nem nagyon lehet.
Üdv ! Van 1 cagiva aletta -m és az a bajom vele hogy kis fordulaton világítanak a lámpák magas fordulaton pedig el alszanak szép lassan ! Mitöl lehet ez ? Vagy mi okozza ezt a problémát ?
Szia, nem rég én is ezzel szendvedtem. Igaz az enyém csak 1 henger/1 karbi. Ezt a lassú leforgást ,de jó gázvételt nálam az okozta ,hogy a folytószelep aminek az zárás irányú véghelyzetét az alapjárat szabályozó csavarral állítom ,az túl nyitottra volt állítva. Ez álltal megkerültem a karburátor alapjárati rendszerét, és alapjáraton is a "fő üzemanyag rendszer működött" . Amint lejebb állítottuk /jóval/ az alapjárati helyzetét a folytószelepnek ,és elkezdett működni az alapjárati rendszer rögtön jó lett a gép. Ekkor finoman állítottunk az alapjárati benzinmennyiség szabályozó csavarján ,hogy az alapjárat megfelelő fordulatú legyen és teljesen korrekt lett a gép!
sajnos az a szemét hőmérő csak bement a pirosba 120 méter után
Valami zseni bekente a görgőket-görgők pályáját méter vastagon valami zsírral, a tünet az volt ,hogy egyre inkább fogyott a motor végsebessége és a dinamikája, miközben fordulatszám meg volt. Szétkaptuk és egy koszgömb volt a variátor helyén, mindent elmostunk, ezen a verzión ugye csak a krómcsövet kell zsírozni, ez meg is történt, és mint ha kicserélték volna a motort :)
Ez csak szerintem, de úgy vélem ,hogy a túlzottan nyitott alapjárati folytószelep állás okozhat hidegindítási gondokat, mert így lehetséges ,hogy kiiktatod a szivatót például.
Sok sikert!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy a variátor görgőket illetve más alkatrészt a variátornál kell e kenni valamivel?
Már fékdugattyút is sikerült szereznem nagynehezen csak még le kell szuratnom mert hosszú csak az átmérője stimmel.
Köszönöm előre is!
elõre is kössz!
Nicasilos hengert szeretnék hónoltatni, tudna valaki ajánlani egy megbízható szakembert Győrben vagy környékén?
Köszi.