Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. van egy 1987-es suzuki gsx 550 esem de elég nehezen találok jó áron alkatrészt hozzá szerintetek egy 1985 ös gsx f 750 villaszárait át tudom e rakni kerékkel együtt az enyémbe? Köszönettel.
Az jó.
Köszi!
Átkötöttem most az egyik bevezetést a harmadik lábra,így úgy néz ki,működik,gagyi multiméterem van,az 14,6 voltot mér az akksin motor járása közben.(alapjáraton)
Köszönöm.
Körülnézek itt-ott hátha..............
Köszi.
Régi módszer, csak tapasztalatot igényel. Majd rájössz, mikor utána be akarod indítani.
Megugye ehhez megintcsak be kellene indítani...
így van ,,,,,,, igaz lecso de egy vl 1500 -ön a hidralika romlik el miden esetben ... tapasztalat
Köszi akkor nem nyúlok hozzá. :)
Viszont olvastam egy érdekes dolgot egy külföldi 250-es Virago fórumon. Mielött kipróbálnám megkérdezném a véleményetek róla.
Szóval azt írták hogy le kell venni az egész légszűrőházat, beindítani a motort (ez ugye nekem csak max szivatoval megy) és fel kell pörgetni a motort, majd tenyérrel be kell fogni a légszűrő nyilását. Addig kell tartani amíg majdnem leáll a motor, majd újra engedni hogy levegőt kapjon. Állítólag az így keletkezett vákum kiszívhatja az olyan lerakódott koszt amit a karburátor tisztító nem szedett ki. Többször kell ezt megismételni, sokuknál bejött.
Kuplung nemkiemelést okozhat:

Hullámosra deformálódott lamellák
Beverődött kosár
Egyenetlen rugóerő
Nem megfelelő olaj
Túl nagy holtjáték, vagy levegős hidraulikus rendszer
Nehogy lecseréld. Kívűlről sok-sok motornak repedezett a szívócsonkja, és hiba nélkül működnek. Féktisztítóval, vagy esetleg kis benzinnel letesztelheted a falsot, de ahhoz működnie kellene.
Érdeklődjél itt vagy itt vagy itt. De ha már ott vagy azon az oldalon nézz szét hátha találsz máshol is.
Tasi, kicsit figyelmesebben olvass...

És hullámos lamella okozhat nemkiemelést.
Szia

Benzint már lecseréltem, viszont most hogy írod a szívócsonk meg van repedezve. Cseréljem ki?
Sziasztok.
Nem voltam jelen pár napig.A moci szépen lassan tevődik össze vizpumpa csere után és még találtam egy alkatrészt ami megérett a cserére.A hátsó fék munkahenger egyik dugója félre van kopva de oly mértékben hogy cserélnem kell.Szerintem egyszer teljesen felzabáltatták vele még a féklemezt is.mindenhol néztem de ebben az átmérőben 27mm nem lelem sehol.Van valakinek 5lete erre vonatkozólag hol nézzek utána?
Üdv.
Igen hidralikus a kuplung ... de nem kell lamelákat cserélned ... hisz nem az a baj !
bocs lecso most nem értünk egyet !

következő :
Nem emel ki rendesen a kuplungod .!..hisz be húzót kuplunggal el indulna a motor Ha lamelát kéne cserélned úgy csúszna -... Gáz adásra a motor lelbőgne de maga a motorkerékpár nem haladna rendesen .a fö kuplung munka henger vagy vissza ereszt .. vagy a kuplung munka henger el engedi a fékfolydékot

1 lékteleni kell ... ha meg javul ..ez után ... akkor is valamilyen oknál fogva levegő került a rendszerbe tehát meg kell keresni a tömitetségi hibát
Én ajánlom végig kell nézni ,hogy valahol nem e ereszt a fék folyadék ! cső csatlakozások munkahengerek környéke.
ha nem látsz szivárgást !
akkor is ajánlom ,hogy cseréld ki a fő és alsó munkahenger karmantyuit kb 10000-15000 ft
Mivel ha a kuplung nem emel ki rendesen --.. elöbb -utobb választó tengely ,kukac tengely és fogaskerék problémád fog lenni .
Hidraulikus ha jól emlékszem.
Csak légteleníteni tudod, ha az nem segít, lamellák csere.
A hidegindító fúvóka nem kivehető, de tisztítandó.
Az alapjárat feltekerése ugyanaz, mintha gázt adnál, mindkettő hatástalanítja a hidegindító rendszert.
Alsónémedi esetleg.
Gondolom már mindent szét tekergettél
Új benya nem ártana neki,meg nézd meg a szívócsonkokat nincs e szétrepedezve
sziasztok,az osszel vettem egy suzuki vl 1500lc,98 as evjaratu cruisert,es meg csak most baratkozgatok vele,de rajottem hogy a kuplungal gond van,ha sebesegben van behuzom a kuplungot es erzem hogy menne a motor visza kell fognom,hol kell beallitani?vagy lamelat kel bene cserelni? felvideki peti,ellore is koszonom
Gondolom a benzint is lecserélted, meg annak a szűrőjét is.
Sziasztok
Még mindig a kis viragommal szenvedek. Ma kipucoltam ismét a karbit, az összes fúvókát amit ki lehetett venni átmostam, kifújtam sűrített levegővel, mégsem akar menni a gép. Most ott tartok hogy 50-60. indítózásra se röffen be, csak próbálkozik szegény és mikor már úgy tűnik beindul, megint leáll. Állítottam az alapjárati csavaron is, de arra sokat nem reagált. Van ötletetek mit nézzek meg?
Nem tudtok egy jó szerelőt Gyálon?
Nem fordulatszám változásra kell reagálnia, hanem feszültségre. Mértél feszültséget? Van aksid? Egészséges? Megfelelő kapacitású?

Bármelyikre köthető. Egyformák. Sőt egyes esetekben használható eldurrant szabályzó, ha pont a nem használt diódák lettek szakadtak.
Csak a fényerőváltozás nem fordulatszám függvényében jelentkezik,inkább olyan mintha haldokolna valamelyik összetevő a rendszerben.Elvileg a három váltóáramú bemenet közül bármelyikre köthetem a generátort?
Ez egy husqvarna te 610 és 2 szál vezeték jön ki az állórészből ami a generátort képviseli,meg négy szál megy a gyújtásra.Eléggé át volt alakítva az egész kötése,tehát lehet,hogy vennem kell egy egyfázisú fesszabályzót.
Sziasztok! Napokban vettem egy XT 600-at, motorja nem rég lett felujitva. Milyen olajat érdemes használni?
Nagy ötlet, köszönöm. Mindjárt megnézem a users manualt hogy azt hol lehet, gondolom valami csavar a karbin.