sima vas karika volt natúr pálcával, nagy erőhatásra tuti kitört volna a hegesztés
de kerékből is szedtem már ki így csapágyat hogy egy anyát hegesztettem középre, aztán ki lehetett ütni
Erre én is gondoltam,de inkább előbb megpróbáljuk Lecsóval.Szerintem menni fog.
Ez a gyári lehúzó,a szervizkönyvből... http://www.leertouwer.com/defa...
Igazából semmi extra.Csak az ára,de az nagyon:)
Az öregnek.:)
Nem akarom bántani szegényt,mert azért nagy mágus az biztos,tisztelettel kell lenni irányába...de amikor azt mondta hogy az egyik oldalról még csak-csak le lehetne ütni(!),akkor már szinte örültem is hogy nem tudja vállalni. Még egyszer ismétlem,maximális ríszpekt neki.
DrZxr
Értem,van is ilyen lehúzóm,de a képen a főtengely sonka és a csapágy belső fele között gyönyörűen ott van a 2-3 mm hely,hogy a lehúzót be tudd illeszteni.
Nálam pont az a probléma,hogy zéró hézag van a sonka és a csapágy belső fele között...nem tudom betenni a szerszámot,nincs hely.
gyűrűhézagot dugattyú átmérő határozza meg alap eset... vagy gépkönyv mást nem ír elő 50 furat kopáshatár 0.5 gyűrű végek közt mérve a hengerben ennek a fele az alap hézag 0.25mm
"Max új dugót veszek bele mert az kakika de a henger marad a régi nincs különösebb baja." Na ez a legnagyobb marhaság amit csinálhatsz. Mérted a henger kopottságát? Gondolom nem, mert nincs hozzá eszközöd. Ilyen erővel maradhat a régi leharcolt dugó is.....
Szerintem jó. A gyűrűk végének nem szabad összeérnie, mert a meleg hatására beszorulhatnak. De ennek ellenére csak tized milliméterekben mérhető legyen a hézag. Jó volna rákeresni pontosan mit ír a service manual.
Sziasztok.
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat segitséget.Max új dugót veszek bele mert az kakika de a henger marad a régi nincs különösebb baja.Az új gyűrűket ha beteszem a hengerbe mekkora a megengedhető legnagyobb rés közöttük?Vagy koppra össze kell érniük?Vortex garniturát találtam ha jól irtam a nevét.Megfelelő minőség?
Köszönöm.Feltöltöttem az akkut és igy 13,1-et mértem üresen állo motorral,ezekszerint az akku jo.?Alapjáraton járo motorral 11 körüliek az eredmények.Tudsz segiteni abban hogy mit és hogyan vizsgáljak meg hogy megtaláljam a hiba forrását?
Bocsi de az ütleget az öreg nem rosszból mondta van mikor tényleg ütlegelve jön le persze nem vadállat modjára hanem ovatosan speckó vágóval
de kerékből is szedtem már ki így csapágyat hogy egy anyát hegesztettem középre, aztán ki lehetett ütni
ungarise sufni
Ez a gyári lehúzó,a szervizkönyvből...
http://www.leertouwer.com/defa...
Igazából semmi extra.Csak az ára,de az nagyon:)
Nem akarom bántani szegényt,mert azért nagy mágus az biztos,tisztelettel kell lenni irányába...de amikor azt mondta hogy az egyik oldalról még csak-csak le lehetne ütni(!),akkor már szinte örültem is hogy nem tudja vállalni. Még egyszer ismétlem,maximális ríszpekt neki.
Az öregnek vagy a fiának ?
Az öreg megold mindent, de a fiát csak lóvéval lehet motiválni
Értem,van is ilyen lehúzóm,de a képen a főtengely sonka és a csapágy belső fele között gyönyörűen ott van a 2-3 mm hely,hogy a lehúzót be tudd illeszteni.
Nálam pont az a probléma,hogy zéró hézag van a sonka és a csapágy belső fele között...nem tudom betenni a szerszámot,nincs hely.
\m/ \m/
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat segitséget.Max új dugót veszek bele mert az kakika de a henger marad a régi nincs különösebb baja.Az új gyűrűket ha beteszem a hengerbe mekkora a megengedhető legnagyobb rés közöttük?Vagy koppra össze kell érniük?Vortex garniturát találtam ha jól irtam a nevét.Megfelelő minőség?