Üdv!
A főtengely hézagolást ki hogyan szokta kimérni hogy mekkora hézaggyűrűt kell rakni a csapágy alá? Tudtommal 0,1-0,3 mm között kell lenni a főtengely helyének.
JA megértettem! értem miről beszélsz csak hirtelen nem fogtam fel! megnézem mindenképp! köszi! amúgy majd valahonnan keritek egy kompreszio mérőt és megnézem!
Faca .... komolyan mondom fizetnék érte, hogy valaki felügyelete mellett lebontsam és felépítsem 0-ról a sajátomat. Akkor legalább gyakorlatban tudnám alkalmazni az olvasott dolgokat Na ilyen ember meg nincs a világon
"a pillangó szelep lehet rajta van az első pilot furaton "
nem tudom, hogy egy dologra gondolunk-e , de az első henger karburátorján van elől egy ilyesmi,az bele megy a tankba, ! de a többi 3 az le van vakdugózva! de ott állítási lehetőség nincs!
Szia,én is ilyesmi szettel próbálkoztam,és esélytelen,nem fér alá.
Bár lehet hogy ez egy "precíziósabb" darab,vagy csak béna vagyok.:) A vicc,hogy a gyári szerelési könyvben is ilyennel,illetve ezzel hasonlóval szedik le(és még oda is van írva hogy "commercial bearing puller" azaz mezei csapágylehúzó)c,bár hogy azok hogy fértek alá abba nulla hézagba a sonka és a csapágy közé,az talány.
Hétfőn még teszek egy próbát,de aztán szavadon foglak,viszonylag sürgős lenne az ügy.
Hétfőtől péntekig munkaidőben bent tanítasz?Mikor lehet bemenni ezt megoldani?Hétfőn felhívnálak.
És köszi.
nagyon így van .......ahogy lecso mondja . de még egy próbát csinálj azt írtad kicsi alapjárati csavara nagyon felmegy az alapjárat ...viszont ha leveszed le áll .............
a pillangó szelep lehet rajta van az első pilot furaton .. mit is jelent ez
azon a lukon kéne szivnia a benya/levegő keveréket de mivel a 4 hengerből 2-3 rajta fekszik így az a henger nem kap navtát .... ha inditozol és huzod neki a gázt a luk felszabadul és 300-400 fordulaton egy pillanat allat el dusul a keverék ....ergó nem kapja el
de ha tolod 1500 fordulaton már képes elkapni és be indul !
Probáld a pilot kis csavarokon 1 fordulatott betekerni mind a 4 henger ici pici csavar , vagy a tetején vagy az alján a karbi elülsö részén .
a fő alapjáratit 1 vagy fél fordulattal nagyobbra .
Elöte gyertya nélkül , forgasd át ,,,, és tiszta gyertyát tekerj be ,
ha így se megy ... nem kapja el öninditóval az egy kompresszió mérés és mindent el árul neked
egy próbát meg ér de valszeg lecso nak lesz igaza ...nem mai csirke az már
Köszönöm a választ!Még egy utolsó kérdés! Nem tudsz véletlenül valami linket adni... amiben le van írva egy komplett karburátor sor elemzése? tehát pl, hogy mi micsoda... én próbáltam elemezni de nem minden világos , hogy mi mire való! könyv is érdekel , tudsz ilyet ?
A szinkronizálás valószínűleg javítana a dolgon, de a rossz kompresszió miatt soh nem lesz jó.
Gondolj bele, minél alacsonyabb a fordulat annál több ideje van a gáznak lefújni a dugó mellett. Ezért áll le x fordulat alatt.
Mielőtt szétszednéd, a szinkront azért próbáld meg.
És az alapjárattal mi a helyzet? miután beindult! ? ha odatekerem nagyon nagy, ha lejjebb veszem pár mp, és leáll! nincs középút! :)
És , az mitől van, hogy gázadást nagyon jól veszi, " harap, veszi a lapot" de ha elengedem a fordulat lassan esik vissza! ?
nem mértem, de tuti jól teker hallatszik a hangján! egyébként több akksival is próbáltam már! autóból is vettem már ki pont emiatt,hogy kizárjam! sőt nagyobb amperórás akksit is próbáltam ( kisteherből kivett) de az eredmény ugyanaz!
A főtengely hézagolást ki hogyan szokta kimérni hogy mekkora hézaggyűrűt kell rakni a csapágy alá? Tudtommal 0,1-0,3 mm között kell lenni a főtengely helyének.
nem tudom, hogy egy dologra gondolunk-e , de az első henger karburátorján van elől egy ilyesmi,az bele megy a tankba, ! de a többi 3 az le van vakdugózva! de ott állítási lehetőség nincs!
Bár lehet hogy ez egy "precíziósabb" darab,vagy csak béna vagyok.:) A vicc,hogy a gyári szerelési könyvben is ilyennel,illetve ezzel hasonlóval szedik le(és még oda is van írva hogy "commercial bearing puller" azaz mezei csapágylehúzó)c,bár hogy azok hogy fértek alá abba nulla hézagba a sonka és a csapágy közé,az talány.
Hétfőn még teszek egy próbát,de aztán szavadon foglak,viszonylag sürgős lenne az ügy.
Hétfőtől péntekig munkaidőben bent tanítasz?Mikor lehet bemenni ezt megoldani?Hétfőn felhívnálak.
És köszi.
a pillangó szelep lehet rajta van az első pilot furaton .. mit is jelent ez
azon a lukon kéne szivnia a benya/levegő keveréket de mivel a 4 hengerből 2-3 rajta fekszik így az a henger nem kap navtát .... ha inditozol és huzod neki a gázt a luk felszabadul és 300-400 fordulaton egy pillanat allat el dusul a keverék ....ergó nem kapja el
de ha tolod 1500 fordulaton már képes elkapni és be indul !
Probáld a pilot kis csavarokon 1 fordulatott betekerni mind a 4 henger ici pici csavar , vagy a tetején vagy az alján a karbi elülsö részén .
a fő alapjáratit 1 vagy fél fordulattal nagyobbra .
Elöte gyertya nélkül , forgasd át ,,,, és tiszta gyertyát tekerj be ,
ha így se megy ... nem kapja el öninditóval az egy kompresszió mérés és mindent el árul neked
egy próbát meg ér de valszeg lecso nak lesz igaza ...nem mai csirke az már
Gondolj bele, minél alacsonyabb a fordulat annál több ideje van a gáznak lefújni a dugó mellett. Ezért áll le x fordulat alatt.
Mielőtt szétszednéd, a szinkront azért próbáld meg.
És , az mitől van, hogy gázadást nagyon jól veszi, " harap, veszi a lapot" de ha elengedem a fordulat lassan esik vissza! ?
Tapasztaltam.
Hogy dugó, gyűrű, vagy szelep, veszteségméréssel megállapítható.
A MAMI-ban az is van...
Lapkás.
ezzel.