Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv a Fórumosoknak!
Eladó pár mázsa V2-es alkatrész!
Megtekinthetők: bontospityu.hupont.hu
Tel: 06703525376
Sziasztok,

100 Forintos kérdés...az alábbi linken látható főtengelyről ki és hogyan szedné le a csapágyakat?Nagyítsátok ki a kis képeket is.

http://rycymoto.ro/dezmembrari...

Normál csapágyleszedő nem fér alá,oda szerintem maximum fogselyemmel lehet benyúlni,de az,mint tudjuk,teljességgel alkalmatlan ilyen célra. Flexelés,satuba befogás,ütögetés,és egyéb varázsgarázs módszereket ha lehet,inkább hanyagolnám.

Ilyen lehúzója van esetleg valakinek itt,Budapesten?
http://www.simatec.com/product...

Várom az ötleteket,vagy nagyon remélem,egy ilyen lehúzó tulaját,aki hajlandó lenne segíteni..:)
Ja,csapágy típusa : 6207

Előre is köszi.
Üdv
Compressor
"ja :( inditózásnál gyorsan teker, akkumulátor rendben )"
Próbáld ki egy új vagy másik akkuval. Meg fogsz lepődni!
A gyújtóelektronika nem képes 9-14,4 V között működni!
Mérd meg az akkut felkapcsolt fényszóróval, és írd ide mennyi a Volt ?
Sziasztok, nem tudom , hogy jó helyre teszem fel a kérdést! Hozzám került egy lég olaj hűtéses sor 4-es masina a 80-as évekből! ( kawasaki kz550) ! A motor tolásra indul , viszonylag elég könnyen! De viszont öninditóval nem! mi lehet az oka? A volt tulaj azt mondta, hogy szerinte gyertya , és karburátor tisztítás kell neki, ebben igaza is volt, mert kapott új gyertyákat, és inditózásra már pöffen (a régi gyertyákkal semmi) de még mindíg nem kapja el! a karburátort szétszedtem, tele volt kosszal extrém módon! kitisztítottam, a felső membránokat átvizslattam, semmi szakadás , lyuk nem volt rajtuk, mondhatni jó állapotúak! a karburátorokban a benzinszint egyenlő volt amikor szétszedtem! (kimértem mérőedénnyel) , összeraktam, de semmi változás! amikor tolásra beindul, használható, de úgy sem az igazi, mert nincs rajta rendes alapjárat! Ha odatekerem neki, akkor túl nagy , ha kicsit visszább veszem, akkor pár mp-ig megy alapjáraton, aztán leáll! , van valakinek valami ötlete ? vagy esetleg saját tapasztalata , mit csináljak még vele ? Szerintetek ennek a tipusnak " lapkás"-megoldással van megcsinálva a szelephézag? vagy a natur állíthatós? ( bocs de szakszavakat nem nagyon vágom, annyira nem értek hozzá) Köszönöm előre is a válaszokat, adjatok minél több okosítást! Köszi :)

ja :( inditózásnál gyorsan teker, akkumulátor rendben )
Jogos....így, hogy mondod lehet, hogy direkt ilyen....
Talán szektorváltonak nevezik azt az alkatrészt. ? Szoval nem tudom hogyan kellene álnia. Felfelé tudok váltani, de lefelé, az 1-es sebesség nincs meg. Valakinek valami ötlet?
Sajnos nem tudom feltölteni. ):
ööö milyen képen?:)
Ácsi, én az akku üresjárat feszültségét írtam. Mikor áll a motor és nincs rajta se gyújtás se lámpa se terhelés. Töltésnek akkor van mikor jár a motor. Ilyenkor a feszület a fordulatszám függvényében változik 13.8-14.5V között. Ha ezek között van, akkor jó a töltés. A kevesebb akkor kevés vagy nincs, ha több, akkor megfőzöd az akkut.
Köszönöm a választ.Ha teljesen feltöltöm az akkut és ujra megmérem alapjáraton a feszültséget és az általad leirt értéket eléri vagy meghaladja akkor az akku rendben van?
Sziasztok.
Valaki meg tudná nekem mondani, hogy a képen látható, 5-ös számu alkatrésznek hogy kell állnia, hogy mind a 6 sebesség meglegyen? Egy Honda MTX 125-röl van szo.
Igen. Terhelés nélkül egy jó (feltöltött) akkuban 12.5-12.9V körül van a feszület. Ha ezalatt van vagy le van merülve, vagy zárlatos.
Sziasztok.
Valaki meg tudná nekem mondani, hogy a képen látható, 5-ös számu alkatrésznek hogy kell állnia, hogy mind a 6 sebesség meglegyen? Egy Honda MTX 125-röl van szo.
Jol értem hogy zárlatos aku esetén nem indul öninditoval?
http://www.robogoalkatresz.eu/...

Egy jó cikk, bár Te úgysem akarod kicserélni a csapágyakat. Aki viszont ilyen szerelésbe kezd, annak érdemes elgondolkodni a leírtakon és nem kalapáccsal motort/robogót szerelni.
Csatlakozók kontakhibája, biztosíték, generátor hiba, fesszabályzó hiba, akku zárlat. Ebben az esetben önindítóval nem is indul.
Nem nagy mutatvány. Zéger ki, csapszeget kinyomod (lehet hogy kézzel is kijön), dugót leveszed. Új hengerrel összerakás: a frissen fúrt/hónolt henger csatornáinak élét le kell reszelni hogy a dugógyűrűk ne akadjanak el benne. Ezután a hengert alaposan kimosod hogy az apró fémpor eltűnjön. Érdemes megnézni a dugattyút is, sorját keresve. Ha van, akkor reszelő. Satuba még csak véletlenül se fogd be a dugót! Fogod az új(!) tűgörgőt és a dugóba helyezve megnézed hogy nem sétál-e túl sokat oldalra. Ha igen, akkor szélesebb kell. Az egyik zégert berakod a dugóba. Figyelj oda hogy jól üljön a helyén, mert ha kiugrik..... A tűgörgőt bekened 2T olajjal. Berakod a tűgörgőt a helyére, majd rá a dugót és helyére nyomod a csapot. Ezután a másik zéger következik. Jó lett volna legalább ránézni a hajtókar derékszögére, de ezt otthon úgysem fogod megtenni. A gyűrűket is érdemes összerakás előtt berakni a hengerbe, hogy mennyi a gyűrűvégek hézaga. Stb-stb...
Hello!
Honda cb 550 töltését megmértem és 11 körüli értéket kaptam minden esetben, valaki tud segiteni mi lehet a probléma.?
Túlhevül a gyertya a kis hőérték miatt. Szerintem.
Én csavarral szoktam belehúzatni nagy alátétekkel!
Sziasztok.
Oké megadom magam.A dugattyu csere hogy zajlik azt elmondjátok nekem?A gépmunka már nem az én asztalom kinai.Csak kiveszem a zégergyűrűt kiütöm a csapot aztán bele az újat vagy kell dörzsárazni illesztgetni melegiteni a dugót, hűteni a csapot berakás előtt?
Ezek a dolgok saajnos meghaladják már a tudásomat.
fő állásba 9 éve .......... 6 éjszaka ............ 6 nappal 12 óra .ez mellet ...rengeteg a szadab idő
reggel fél 6 -tol ...8 -ra értem haza 32 km ...ITT a jégkorszak apám !
Én ezt írtam neked: "Te valamit tegyél a helyesírásoddal, mert katasztrófa!
Mi van ha szerelni is ennyire tudsz?"
Durvaság , és sértegetés nélkül!
Ennyi!
"hogy ekkora nagy hülyeséget ne írjál !"
Én nem szerelő vagyok, hanem gépész és villamosipari technikus!
Én neked ilyet, mint fent nem írtam!
1978-ban a vállalati gépnek akadt fent a levegőtolattyúja a szivatónál és ezt produkálta. A csőrlő motorom pannónia blokkjának meg kivettem a csavart és az is ezt csinálta!
Csóközön!