Normál csapágyleszedő nem fér alá,oda szerintem maximum fogselyemmel lehet benyúlni,de az,mint tudjuk,teljességgel alkalmatlan ilyen célra. Flexelés,satuba befogás,ütögetés,és egyéb varázsgarázs módszereket ha lehet,inkább hanyagolnám.
"ja :( inditózásnál gyorsan teker, akkumulátor rendben )"
Próbáld ki egy új vagy másik akkuval. Meg fogsz lepődni!
A gyújtóelektronika nem képes 9-14,4 V között működni!
Mérd meg az akkut felkapcsolt fényszóróval, és írd ide mennyi a Volt ?
Sziasztok, nem tudom , hogy jó helyre teszem fel a kérdést! Hozzám került egy lég olaj hűtéses sor 4-es masina a 80-as évekből! ( kawasaki kz550) ! A motor tolásra indul , viszonylag elég könnyen! De viszont öninditóval nem! mi lehet az oka? A volt tulaj azt mondta, hogy szerinte gyertya , és karburátor tisztítás kell neki, ebben igaza is volt, mert kapott új gyertyákat, és inditózásra már pöffen (a régi gyertyákkal semmi) de még mindíg nem kapja el! a karburátort szétszedtem, tele volt kosszal extrém módon! kitisztítottam, a felső membránokat átvizslattam, semmi szakadás , lyuk nem volt rajtuk, mondhatni jó állapotúak! a karburátorokban a benzinszint egyenlő volt amikor szétszedtem! (kimértem mérőedénnyel) , összeraktam, de semmi változás! amikor tolásra beindul, használható, de úgy sem az igazi, mert nincs rajta rendes alapjárat! Ha odatekerem neki, akkor túl nagy , ha kicsit visszább veszem, akkor pár mp-ig megy alapjáraton, aztán leáll! , van valakinek valami ötlete ? vagy esetleg saját tapasztalata , mit csináljak még vele ? Szerintetek ennek a tipusnak " lapkás"-megoldással van megcsinálva a szelephézag? vagy a natur állíthatós? ( bocs de szakszavakat nem nagyon vágom, annyira nem értek hozzá) Köszönöm előre is a válaszokat, adjatok minél több okosítást! Köszi :)
ja :( inditózásnál gyorsan teker, akkumulátor rendben )
Talán szektorváltonak nevezik azt az alkatrészt. ? Szoval nem tudom hogyan kellene álnia. Felfelé tudok váltani, de lefelé, az 1-es sebesség nincs meg. Valakinek valami ötlet?
Ácsi, én az akku üresjárat feszültségét írtam. Mikor áll a motor és nincs rajta se gyújtás se lámpa se terhelés. Töltésnek akkor van mikor jár a motor. Ilyenkor a feszület a fordulatszám függvényében változik 13.8-14.5V között. Ha ezek között van, akkor jó a töltés. A kevesebb akkor kevés vagy nincs, ha több, akkor megfőzöd az akkut.
Köszönöm a választ.Ha teljesen feltöltöm az akkut és ujra megmérem alapjáraton a feszültséget és az általad leirt értéket eléri vagy meghaladja akkor az akku rendben van?
Sziasztok.
Valaki meg tudná nekem mondani, hogy a képen látható, 5-ös számu alkatrésznek hogy kell állnia, hogy mind a 6 sebesség meglegyen? Egy Honda MTX 125-röl van szo.
Sziasztok.
Valaki meg tudná nekem mondani, hogy a képen látható, 5-ös számu alkatrésznek hogy kell állnia, hogy mind a 6 sebesség meglegyen? Egy Honda MTX 125-röl van szo.
Egy jó cikk, bár Te úgysem akarod kicserélni a csapágyakat. Aki viszont ilyen szerelésbe kezd, annak érdemes elgondolkodni a leírtakon és nem kalapáccsal motort/robogót szerelni.
Nem nagy mutatvány. Zéger ki, csapszeget kinyomod (lehet hogy kézzel is kijön), dugót leveszed. Új hengerrel összerakás: a frissen fúrt/hónolt henger csatornáinak élét le kell reszelni hogy a dugógyűrűk ne akadjanak el benne. Ezután a hengert alaposan kimosod hogy az apró fémpor eltűnjön. Érdemes megnézni a dugattyút is, sorját keresve. Ha van, akkor reszelő. Satuba még csak véletlenül se fogd be a dugót! Fogod az új(!) tűgörgőt és a dugóba helyezve megnézed hogy nem sétál-e túl sokat oldalra. Ha igen, akkor szélesebb kell. Az egyik zégert berakod a dugóba. Figyelj oda hogy jól üljön a helyén, mert ha kiugrik..... A tűgörgőt bekened 2T olajjal. Berakod a tűgörgőt a helyére, majd rá a dugót és helyére nyomod a csapot. Ezután a másik zéger következik. Jó lett volna legalább ránézni a hajtókar derékszögére, de ezt otthon úgysem fogod megtenni. A gyűrűket is érdemes összerakás előtt berakni a hengerbe, hogy mennyi a gyűrűvégek hézaga. Stb-stb...
Sziasztok.
Oké megadom magam.A dugattyu csere hogy zajlik azt elmondjátok nekem?A gépmunka már nem az én asztalom kinai.Csak kiveszem a zégergyűrűt kiütöm a csapot aztán bele az újat vagy kell dörzsárazni illesztgetni melegiteni a dugót, hűteni a csapot berakás előtt?
Ezek a dolgok saajnos meghaladják már a tudásomat.
fő állásba 9 éve .......... 6 éjszaka ............ 6 nappal 12 óra .ez mellet ...rengeteg a szadab idő
reggel fél 6 -tol ...8 -ra értem haza 32 km ...ITT a jégkorszak apám !
Én ezt írtam neked: "Te valamit tegyél a helyesírásoddal, mert katasztrófa!
Mi van ha szerelni is ennyire tudsz?"
Durvaság , és sértegetés nélkül!
Ennyi!
"hogy ekkora nagy hülyeséget ne írjál !"
Én nem szerelő vagyok, hanem gépész és villamosipari technikus!
Én neked ilyet, mint fent nem írtam!
1978-ban a vállalati gépnek akadt fent a levegőtolattyúja a szivatónál és ezt produkálta. A csőrlő motorom pannónia blokkjának meg kivettem a csavart és az is ezt csinálta!
Eladó pár mázsa V2-es alkatrész!
Megtekinthetők: bontospityu.hupont.hu
Tel: 06703525376