Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most én is kötekedhetnék , hogy ekkora nagy hülyeséget ne írjál !

1964 ig alkalmaztak forgatyusház le engedő csavart a T/1 pannonián a T/5 tipuson gyárilag nem volt !

De nem kötözködöm .... biztos te furtad oda ..........söt vissza vonom a durva hozzá szolásom !

a másik :

ha a gyertya kábelt is le kapta az illető akkor az nem a fars miatt van
..... hísz öngyuladás lép fel .... nem ,.... szerelö ÚR?
LECSÓNAK üzenem vettem főtengelyt és az új csapágyak ugyanúgy elpörögnek.
beszéltem az omega motor gépműhelyével és azt mondták h ezt direkt ilyen, ne ijedjek meg.
szóval most van tartalék föcim:)
vitted a hangszórót
Sziasztok! ehhez az olajhoz mit szóltok? xt 550-be
Repsol MOTO RIDER 4T 20W-50
Mosd ki a csapágyakat addig amíg a kezedben megpörgetve teljesen zajtalanul forog!
Qrva nagy fals levegőt szív valahol ! Ugyanezt csinálja a T5-ös Pannónia, ha a forgattyúsház alján kivettem a 6-os leeresztő csavart, vagy a szívatónak fennakadt a levegő elzáró tolattyúja!
Üdv! A Cagivám olyat csinál,hogy 6-7000-re felemeli a fordulatot és hiába fordítom el a kulcsot hogy leállítsam nem áll le és még akkor sem ha a gyertyapipát is lehúzom.Új gyertya,hengerfej és dugattyú van.A powerre gyanakodom.Szerintetek?
a dugók közt nagyon nagy a különbség főleg árban de minőségben is .. már van az indiai kínai dugó 2-3 ezerér másik végén az olasz 10-12 ezerér (vertex, asso werke) gyárilag asso werke van belerakva
Sziasztok.
Tudom igazatok van hogy ki kellene cserélni de megvallom őszintén félek is tőle.Sok olyat lehet olvasni hogy kicserélt csapágyat szimeringet gyűrűt aztán most már be sem indul stb.Fosok hogy elb....m teljesen a mocit aztán akkor mehetk a sóhivatalba hogy beinditsák.Még vajúdok egy sort mert igaz ami igaz ráférne én is látom hogy szar állapotú.Csak ha ráveszem magam akkor kell majd a segitségetek mint eddig is...........ha lehet ilyet kérni.
Néztem az áraakat és miért vannak ilyen árkülömbségek dugókk között hisz mind egyforma?Nem vágom.
A lapát nem tekeredett le hanem (mivel az anya réz)a tengely kiette belőle a menetet és látszik a menetek között.A tengőn jó a menet mert az keményebb csak a lapát menete nem tökéletes ezért él külön életet konkrétan ráesik a tengőre tekerni sem kell.
Biztos egyszer megfagyott és ráinditottak és ez betett neki másra nem tudok gondolni.................
Valakinek van ötlete 2T 250 oldtimR tengelytávra? Gondolkodott valaki ilyenen itt már? Esetleg tapasztalat?
Sziasztok!A 2003-as zx9r -nek ugyan olyan a tankja mint a 99-é?Tankbőrt szeretnék venni és amit kinéztem az 2003-on van.Köszi a segítséget előre is.
Sziasztok.
Van egy Honda MTX 125-ös japán endurom. (szerintem '88'-as) Leszedtem a kuplug felöli oldaldeknit, mert ki akartam cserélni az olajpumpát, de az összerakásnál akadt egy kis problémám. Van egy kis fém "valami", (sajnos nem tudom a nevét) ami a váltot kapcsol össze valamivel. Megprobáltam visszatenni, sikerült is, de csak felfelé tudok váltani. Az lenne a kérdésem, hogy ezt a "valamit" hogy tudnám visszarakni ugy, hogy minden sebességem meglegyen. Elöre is köszönöm az értékes válaszokat!
Sziasztok.
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy a Yamaha DT 125-ösöm karburálásával gond akadt. Lényegében pucolás révén leszedtem a karburátort. A fúvókákat benzinben átmostam, és kompreszorral kifújtam mindent a karburátorban. Ugyan azok a fúvókák mentek vissza, keverék állító csavar is ugyan úgy. Összerakás indítás. Próbakörön 5-6 ezernél ledadog. Poweres, 6 ezernél nyit.
Elkezdtem próbálgatni a keverék állítóval (állítás, próbakör...) de nem javult. Tűt feljebb raktam, alul nyomatékosabb lett, de 6 ezernél ugyan úgy ledadog. Légszűrő tiszta.
Mi okozhatja ezeket a tüneteket? Egyszerűen csak nem tudom ráhangolni a karburátort? Vagy esetleg falsot szív valahol?
Aki tud segíteni ilyen tekintetben, annak megköszönném!
Ha valamit véletlenül rosszul írtam akkor javítsatok ki.
Előre is köszönöm!
Na ja de számítógépen?

Mert a diszgráfia inkább kézírásnál gond jobban.

Itt azért nagy segítség a szövegszerkesztő.
Valóban!
E rövidke mondat is annak a jele!

""senki arcu ki töltetlen szarházikal már mondtam nem állok szoba"
Mert ez nem diszlekszia hanem diszgráfia.....hasonló csak ez írás hiba...
Mozdonyos? Hogy?
Jó kis buli van itt

Én elhiszem, hogy nem tudsz helyesen írni, az OK, de vazzeg, legalább a weboldalad csináltasd már meg egy olyannal, aki végzett 6 általánost!
Arra, hogy az olyan, már nincs mentség, az csak igénytelenség - a bemutatkozásodról itt a sportmotoron nem is beszélve - ahol is ismeretlenül leszólod az egész közösséget.
Széles utat ......gumi fákat .......stb ..magyarázam ?

Megyek dolgozni ..........
"vak rendöröket !"

Ez a beírás minősít!
Na igen.
a dumályábol ki lehet venni ha valaki profi ...... rc 51 ..... lecso .......a kis Hit man gyerek is vágja ....... stb............stb ..
A sas nem kell már me tanitani repülni ....így van szaki ?
Ebe a szerelös dologba pedig nem sokan esznek meg .....
Tölem tanult........ a Mc gajver is ...hi...hi

hülye dolgot soha nem írtam ...rossz tanácsot soha nem adtam
vak rendöröket !
Nekem nem tartozol magyarázattal. Én nem ítélkezek senki felett. Nálam már rég nem a papír, a szöveg vagy az írás bizonyít...
Én csak voltam szaki, csak néha visszajárok ide, ha szabadidőm engedi. Most pl engedi....
A normális nem beteg magyar társadalom 80 % -a nem tud helyesen írni 60 % uk nem olvas rendszeresen !
Én ha hibátlanul akarók írni meg fájdul öt perc alatt a fejem ..
hid el 51 év volt már mit magyaráznom e miatt