Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te valamit tegyél a helyesírásoddal, mert katasztrófa!
Mi van ha szerelni is ennyire tudsz?
Sziasztok meg tudná mondani valaki mekkora a villaszár távolsága egy 1985 ös suzuki gsx 750 f nek mert sehol nem találok pontos leirást róla. Köszönettel
Azt a dúgot hajizsd el !

valoszinű igy aképek után ,hogy be fagyot a víz ,,,,,,,,,,,,és az okos be inditota úgy .. meg van égve a tengely a termostát nagyon fontos ő az aki vigyáz a motorod hő háztartására
Bocsi,mekkora marha vagyok.nemjot adtammeg. menjélrá a pumigumi oldalra,ottmegvan.utánna néztem.
Sziasztok

Nem igazán a motorszereléshez kapcsolódik, de nem találtam ilyen topic-ot, gondoltam megkérdezem itt.
Vettem egy kis Virago-t amin 3 éves por és kosz áll, szeretném majd letakarítani ha kész vagyok a szereléssel, de nem tudom hogy fogjak hozzá. Nedves ruhával vagy szivaccsal nem akarom áttörölni,mert félek hogy a por összekarcolja az amúgy hibátlan festést. A szomszédom felajánlotta hogy kölcsönadja a magas nyomású gőzborotváját,azt mondja első körben azzal küldjem meg. Ettől is félek, mert nem tudom mit szólna hozzá a motor. Egy szó mint száz, Ti hogy mossátok,ápoljátok a gépet? A műanyagos krómot lehet krómtisztítóval pucolni?
Köszönöm!
A fényezés árát inkább a blokkra költeném, főleg ha munkába járós a masina. Festék nélkül még elmegy (legalább nem lopják el), de motor nélkül....
nincsmit,én ottolvastam a fékolaj cserét.
Azzal a dugóval ne rakd össze. A használat során a dugó oldaláról eltűnik a nem túl mély megragadás nyoma, de szinte biztosan meg vannak szorulva a horonyban a gyűrűk is, márpedig ekkor erő nem lesz benne, esetleg megsértheti a hengert is.
Azt azért továbbra sem vágom, hogy hogy a pisztolyba csavarodott le a lapát a tengelyről. Nekem úgy rémlik, hogy terhelés hatására pont ráfelé szorul....
Legalább a gyűrűket cseréld, miután az összes gyűrűhoronyt kitisztítottad.
Üdv!
Kösz a tippet, már el is kezdtem használni az oldalt mert tök jó funkciói vannak. De ezen az oldalon szereléssel kapcsolatos információt nem igazán lehet találni egyébként.
Lehet a gyűrűket ki kellene cserélni. Az még talán nem kerül olyan sokba. Csak tájékozódás képen itt látsz árakat.
Tudom hogy nem szép sőt inkább csúnyácska.A hengernek nincs semmi baja hála se horony se váll.Gondolom akkor lett ilyen mikor megállt mert melege volt.Majd legközelebb átesik a lelkem egy generálon most nem foglalkozom vele.Tudom nem illene igy összerakni de most ennyi fért a keretbe.Még fényeznem is kell sajna.
Az a dugattyú nem tűnik valami szépnek.
Nem is mondasz hülyeséget! már volt olyan hogy 102-3 fokon hűtővizet láttam folyni az idomon! valószínű tényleg csak egy sapka lesz a baj!
Sziasztok.Én is gyanitottam hogy kellene új csapágy meg szimering de most már mindegy.Szépen nyugodtan gondosan csináltuk remélem nem lesz vele baj egy darabig.Jól mondtátok ti alapát valami oknál fogva leesett a tengőről és nem keringetett.Küldök pár képet azon talán látszik.A menet még elmegy de ráesik a tengelyre nem is kell forgatni a lapátot.Az új már benne van szépen fut.Tehát lassacskán rakosgatom össze igaz a fiam segit benne mégiscsak ő a szerelő.Ő is új csapágyat meg szimeringet javasolt de nem akarok egyenlőre kiköltekezni.Még nem is használtam jóformán de már 30 forintot elköltöttem rá majd legközelebb.Jut eszembe valakinek nincs egy jó termosztátja?Mert a második is megállt de az legalább nyitva állt meg Köszönöm mindenkinek a segitséget Kinter,Taschner,Eryk,RC51 és még sorolhatnám..............Nagy segitség volt egyedül nem álltam volna neki lehet.
Szóval köszi mégegyszer!Még pár nap és utra kész.
hali.menjèl a motolog.hu-ra,megtalálod lèpèsrõl lèpèsre.
Üdv!
A véleményetekre lennék kíváncsi, mert kezdek kifogyni az ötletekből. A problémám az, hogy van egy Yamaha DT 50 MX-em (1989-es), most fúrattam meg, ezáltal kapott új dugattyút és gyűrűket. Vettem rá egy Gianelli rezonátort+hangtompítót, azzal a fordulatszám jelentősen megnő, alapjáraton nagyon szépen kipörög, de menet közben sík úton 1-esben és 2-esben kipörög 3-diktól kezdve már félgáznál lehörög (fullad). A régi több mint 20 éves (már imitt-amott hegesztett) gyári kiufogóval viszont nem fullad, a fordulatszám értelemszerűen alacsonyabb, így a végsebessége épphogy 60 km/h, amit kicsit kevesellek. Tudni kell róla hogy gyári 88-as főfúvóka van benne, az első lánckerék 13-as, a hátsó 47-es, egyébként gyári adatok szerint ez 11/48.
Ha tudtok segítsetek, előre is köszönöm!
A motohispania furián nem fog a hátsó fékem televolt a tartály olajal a következöt csináltam a a légtelenitöt kicsavartam tettem rá benzin csövet pumpáltam jöt ki egy kis levegö de nem fog most sem a fék semmit! mi lehet probléma? a betétek jók vagy valamit roszul csináltam még nem szereltem tárcsa féket help válaszoka elöre is köszönöm
Hali!

Valakit tudna nekem abban segíteni, hogy Cagiva T4-350 -be milyen vezérmű láncot kell venni? Sehol nem találtam sajnos rola semmilyen leírást. Előre is köszönöm!
De teljesen kupakig tele van az lesz a baj!
Amúgy ha minden rendben a motoron elalszik, mielőtt beindítanád.
Szerinted. Ha nem ismeri fel a kulcsot valami oknál fogva, akkor is világít tovább.
Sziasztok !
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek .
Vettem egy MBk booster-t 95ös évjáratút a henger meg a karbi nem volt rajta, tömítés henger minden fasza, karbi kitisztítva ,
DE valamiért nem indul. szikra van ,benzin van, kompressziót lemértük az is jó , ha befogom a karbit a légszűrőnél akkor beindul egy pár másodpercre de egyből leáll .
az összes elektronikai alkatrész ki lett próbálva egy másik motorba és azokkal nem volt gond.
Valakinek esetleg ötlet h mi baja lehet ?
az általában akor szokott el aludni ha be indul