Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bocs,satuzzál.
szerintem egypárszor,saruzzál a fèkkel,figyeldmeg jó lesz
.nem vicc.
Köszönöm az elözö segítséget tőletek következő 2 problémám van még! 1 a hátásó tárcsafékem nem fog betétek jók légtelenitetem állásába fog de ha megyek semmit nem fog!2 vettem rá egy 80hengert 87 fuvókám egyel fejebb tetem a tütü hidegen szépe jár alapjáraton
! melegen nincs alapjárat kicsi lehet a fuvoka vagy esteleg beállitás ha beállitás mit merre hogyan
milyen fordulatszám tartományban sokall? mert akkor ennek függvényében lehet keverékcsavar, tű, fúvóka.
Hali

Van egy zx-6 om 2001-es. Úgy veszem észre hogy sok anyagot kap.
Hol lehet állítani hogy kevesebbet kapjon ?
Sziasztok!
Van egy Yamaha TT 600 - am és el van repedve az olajszűrőfedél az egyik csavarnál. Elsősorban az érdekelne hogy van-e valakinek egy eladó fedél hozzá?
Ne legyen az! bár ha stabilan áttologatja a vizet és ez álltal a tágulásiban a vízszint folyamatosan emelkedik akkor már gyanús lehet a dolog (persze mindíg hideg állapothoz viszonyítva emelkedik) bár egy nem megfelelő hűtősapka is tud anomáliákat okozni.
nem cigány ........ mesterségesen ki fosztott
be is fosnék ha hengerfejes lenne!

Nekem több volt az ledes relé mint a ledes index! 9e volt a relé a gixerbe!
Szi, én kb 1 évig játszottam ezt a dt-vel, semmi rendelleneset nem csinált a motor, csak kb 3 hetente a tágulási tartályba amit kitolt vizet vissza kellett önteni ahűtőbe. /kb 1500 km/hónap/

Végül is mint később kiderült minimálisan hengerfejes volt a gép, és ez okozta ezt az ügyet. Miután síkoltam a hengert, hengerfejet, kapott új tömítést, utána sosem kellett visszatöltögetni.
ilyen cigány nép a magyar
Az már cigánymunka. Mikor már megvan a led-es lámpatest, akkor ugyan szánjunk már rá +3-4 ezer forintos hozzá való relét is. Ez kb az a kategória, mikor tuning robogó, stb, aztán önti bele az 5-600 Ft-os olajat....
Láttam egy pár csodamegoldást is.. Két 21W izzó a hátsó ülés alá bekötve 900RR-en pölö. Csak este látszott az ülés résein, hogy ott is villog valami :D
nem próbáltam, de a zsigulis krumpliizzó jó volt, mert olyant csináltam már
szóval elméletileg az ellenállásnak is jónak kellene lennie
csak felesleges mint papnak a here
Azzal sem jó hiába adják az indexekhez is.
segít az, csak nem sorba kell kötni
lehet kapni is ledes indexhez ellenállást
csak ennek semmi értelme mert kb ennyi zseton a villogtató, vagy max egy ezressel drágább
Nem fog segíteni. Csak halványabb lesz, vagy nem is fog világítani. Ugyanolyan gyorsan fog villogni. Ledes(terhelés független) indexrelé oldja meg a problémádat.
kössz megpróbálom!
Ha 21W-os izzó volt benne, akkor 6.8 ohm. Ha 10W-os izzó volt benne, akkor 14.4 ohm. Ha jók a számításaim és persze 12V-os a rendszer.
cseréld ki a terheléses indexrelét relét elektronikusra aztán jól villog
párezer ft
Sziasztok elektronikai kèrdèsem lenne remèlem tud valaki segíteni!?
Yamaha R1 2005 ös motoromhoz vettem hátsó lámpát amiben bele van integrálva a led es index gyorsan villogot(gondolom azèrt mert elõl maradt az izzo) ezèrt forrasztottam a hátsó ledes index kábelère 5w os 3 ohm os ellenállást!de ugyanûgy gyorsan villog!kèrdèsem az lenne hogy mekkora ellenállást kellene ráforrasztanom hogy normálisan villogjon vagy mi a megoldás!
Elõre is köszönöm!
töltés után nem ellenőriztem, kb novemberben töltöttem tele! és most nézem hogy amit akkor beleraktam, most a tág.tartályba van! jóval szint felett! Így leengedtem max szintre! de a ha teletöltöm a radiátort, megint sok lesz és kinyomja! igazából jól működik, tavaly igy mentem... csak gondolom akkorát tágul, hogy hidegen nem latszik!
Csákány

Miután feltöltötted vízzel, bemelegítetted - hagytad lehűlni és ellenőrizted a szintet is?

Töltsd fel , indítsd be. Melegítsd fel üzemmelegre ( venti kapcsol) , majd állítsd le és hagyd kihűlni. Utána ha le veszed a sapeszt, nem lesz benne elég víz. Töltsd fel, és GO. Kész.
Csövi
valaki aki jobban ért hozzá elmagyarázhatná hogy miért nincs a hütőradiátorba víz?lelegalábbis nem látok benne! egyszer már szedtem szét a mocit, akkor tele öntöttem! de most néztem hogy kinyomta a tág.tartályba, és most megint hiányzik a radiátorból. kicsit furcsának tűnik, autónál nem igy van.
Ne kopogtasd, mert törik benne a mágnes. Lehúzót kell csináltatni hozzá. Szóval a vízpumpa tengelye pörög, de a lapátokat nem viszi. Na erre azért kíváncsi leszek. Nem szokott az törni. A lapátok menetesen vannak rögzítve a tengelyre, de úgy rémlik hogy forgással ellentétes irányban. Tehát magától még csak le sem tekeredhet. Kíváncsi vagyok hogy mi lesz a gond. De azt tudd, ha megbontod a blokkot, akkor új csapágyak, új szimeringek, új tömítések. A régit nagyon nem ajánlatos visszarakni, mert lehet hogy egy pár hét múlva az szopat meg.