Köszönöm az elözö segítséget tőletek következő 2 problémám van még! 1 a hátásó tárcsafékem nem fog betétek jók légtelenitetem állásába fog de ha megyek semmit nem fog!2 vettem rá egy 80hengert 87 fuvókám egyel fejebb tetem a tütü hidegen szépe jár alapjáraton
! melegen nincs alapjárat kicsi lehet a fuvoka vagy esteleg beállitás ha beállitás mit merre hogyan
Sziasztok!
Van egy Yamaha TT 600 - am és el van repedve az olajszűrőfedél az egyik csavarnál. Elsősorban az érdekelne hogy van-e valakinek egy eladó fedél hozzá?
Ne legyen az! bár ha stabilan áttologatja a vizet és ez álltal a tágulásiban a vízszint folyamatosan emelkedik akkor már gyanús lehet a dolog (persze mindíg hideg állapothoz viszonyítva emelkedik) bár egy nem megfelelő hűtősapka is tud anomáliákat okozni.
Szi, én kb 1 évig játszottam ezt a dt-vel, semmi rendelleneset nem csinált a motor, csak kb 3 hetente a tágulási tartályba amit kitolt vizet vissza kellett önteni ahűtőbe. /kb 1500 km/hónap/
Végül is mint később kiderült minimálisan hengerfejes volt a gép, és ez okozta ezt az ügyet. Miután síkoltam a hengert, hengerfejet, kapott új tömítést, utána sosem kellett visszatöltögetni.
Az már cigánymunka. Mikor már megvan a led-es lámpatest, akkor ugyan szánjunk már rá +3-4 ezer forintos hozzá való relét is. Ez kb az a kategória, mikor tuning robogó, stb, aztán önti bele az 5-600 Ft-os olajat....
Láttam egy pár csodamegoldást is.. Két 21W izzó a hátsó ülés alá bekötve 900RR-en pölö. Csak este látszott az ülés résein, hogy ott is villog valami :D
nem próbáltam, de a zsigulis krumpliizzó jó volt, mert olyant csináltam már
szóval elméletileg az ellenállásnak is jónak kellene lennie
csak felesleges mint papnak a here
segít az, csak nem sorba kell kötni
lehet kapni is ledes indexhez ellenállást
csak ennek semmi értelme mert kb ennyi zseton a villogtató, vagy max egy ezressel drágább
Nem fog segíteni. Csak halványabb lesz, vagy nem is fog világítani. Ugyanolyan gyorsan fog villogni. Ledes(terhelés független) indexrelé oldja meg a problémádat.
Sziasztok elektronikai kèrdèsem lenne remèlem tud valaki segíteni!?
Yamaha R1 2005 ös motoromhoz vettem hátsó lámpát amiben bele van integrálva a led es index gyorsan villogot(gondolom azèrt mert elõl maradt az izzo) ezèrt forrasztottam a hátsó ledes index kábelère 5w os 3 ohm os ellenállást!de ugyanûgy gyorsan villog!kèrdèsem az lenne hogy mekkora ellenállást kellene ráforrasztanom hogy normálisan villogjon vagy mi a megoldás!
Elõre is köszönöm!
töltés után nem ellenőriztem, kb novemberben töltöttem tele! és most nézem hogy amit akkor beleraktam, most a tág.tartályba van! jóval szint felett! Így leengedtem max szintre! de a ha teletöltöm a radiátort, megint sok lesz és kinyomja! igazából jól működik, tavaly igy mentem... csak gondolom akkorát tágul, hogy hidegen nem latszik!
Miután feltöltötted vízzel, bemelegítetted - hagytad lehűlni és ellenőrizted a szintet is?
Töltsd fel , indítsd be. Melegítsd fel üzemmelegre ( venti kapcsol) , majd állítsd le és hagyd kihűlni. Utána ha le veszed a sapeszt, nem lesz benne elég víz. Töltsd fel, és GO. Kész.
Csövi
valaki aki jobban ért hozzá elmagyarázhatná hogy miért nincs a hütőradiátorba víz?lelegalábbis nem látok benne! egyszer már szedtem szét a mocit, akkor tele öntöttem! de most néztem hogy kinyomta a tág.tartályba, és most megint hiányzik a radiátorból. kicsit furcsának tűnik, autónál nem igy van.
Ne kopogtasd, mert törik benne a mágnes. Lehúzót kell csináltatni hozzá. Szóval a vízpumpa tengelye pörög, de a lapátokat nem viszi. Na erre azért kíváncsi leszek. Nem szokott az törni. A lapátok menetesen vannak rögzítve a tengelyre, de úgy rémlik hogy forgással ellentétes irányban. Tehát magától még csak le sem tekeredhet. Kíváncsi vagyok hogy mi lesz a gond. De azt tudd, ha megbontod a blokkot, akkor új csapágyak, új szimeringek, új tömítések. A régit nagyon nem ajánlatos visszarakni, mert lehet hogy egy pár hét múlva az szopat meg.
.nem vicc.
! melegen nincs alapjárat kicsi lehet a fuvoka vagy esteleg beállitás ha beállitás mit merre hogyan
Van egy zx-6 om 2001-es. Úgy veszem észre hogy sok anyagot kap.
Hol lehet állítani hogy kevesebbet kapjon ?
Van egy Yamaha TT 600 - am és el van repedve az olajszűrőfedél az egyik csavarnál. Elsősorban az érdekelne hogy van-e valakinek egy eladó fedél hozzá?
Nekem több volt az ledes relé mint a ledes index! 9e volt a relé a gixerbe!
Végül is mint később kiderült minimálisan hengerfejes volt a gép, és ez okozta ezt az ügyet. Miután síkoltam a hengert, hengerfejet, kapott új tömítést, utána sosem kellett visszatöltögetni.
szóval elméletileg az ellenállásnak is jónak kellene lennie
csak felesleges mint papnak a here
lehet kapni is ledes indexhez ellenállást
csak ennek semmi értelme mert kb ennyi zseton a villogtató, vagy max egy ezressel drágább
párezer ft
Yamaha R1 2005 ös motoromhoz vettem hátsó lámpát amiben bele van integrálva a led es index gyorsan villogot(gondolom azèrt mert elõl maradt az izzo) ezèrt forrasztottam a hátsó ledes index kábelère 5w os 3 ohm os ellenállást!de ugyanûgy gyorsan villog!kèrdèsem az lenne hogy mekkora ellenállást kellene ráforrasztanom hogy normálisan villogjon vagy mi a megoldás!
Elõre is köszönöm!
Miután feltöltötted vízzel, bemelegítetted - hagytad lehűlni és ellenőrizted a szintet is?
Töltsd fel , indítsd be. Melegítsd fel üzemmelegre ( venti kapcsol) , majd állítsd le és hagyd kihűlni. Utána ha le veszed a sapeszt, nem lesz benne elég víz. Töltsd fel, és GO. Kész.
valaki aki jobban ért hozzá elmagyarázhatná hogy miért nincs a hütőradiátorba víz?lelegalábbis nem látok benne! egyszer már szedtem szét a mocit, akkor tele öntöttem! de most néztem hogy kinyomta a tág.tartályba, és most megint hiányzik a radiátorból. kicsit furcsának tűnik, autónál nem igy van.