Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali.
Most már én is kiváncsi vagyok.Csak attól parázok hogy szétszedem és minden jó akkor merre induljak tovább?
Ha szétszedem és pl le van darálva a lapátkerék semmi gáz mert legalább meg van a hiba oka hogy miért nem keringet de ha nem akkor...............?
Leht még a lehúzóm sem fog hozzáférni a lendkerékhez mert be van ágyazva és a blokk széle körülöleli.Enyhe kocogtatással nem dobja le magáról a főtengely?Elvégre kúpos vagy ékes.
Most mar nagyon kivancsi vagyok mit talalsz. Ird a fejlemenyeket!
na látom már érted mit ecsetelek vadul.van hajtás csak nem keringet tehát a lapáttal van vmi kinlódás.pedig ezek az olasz robik majdnem egy kaptafára készülnek csak ez a piaggio blokkos ilyen szemét.de nem rossz ez csak kicsit oda kell rá figyelni.el van ásva kicsitnagyon ez tény de ezt is emberek rakták össze tehát javitható és jobb lesz mint új korában.nem kapkodok vele csak jó legyen.majd ha szétszedem a blokkot és meglátom a lapákereket megosztom veletek hogy mi szopatott meg de állatmód engem.
Széles utat!
Üdv.
akkor itt a blokk közepben van maga a viz lapát ........ hopá csak barom olaszok tudnak ilyet ,,,,,,,,gondolom muanyag lesz ,,,,,,, a fel állás ugyan az a tengely tehát forog csak belul a viz kerek allt meg ......... ertem mivel kis hezagokal vanak ezek szerelve es aluba forog a muanyag valoszinu hogy a fem tengely a muanyag viz kerekbe el forog belul ami be van viz kövesedve vagy valami oknál fogva meg ragadt .................. igy már vilagos minel szarabb anál dragabb made in itali
taschner a meghajtás nem szünt meg éppen ezt mondom.a szij köti össze a főtengelyt a pumpával ha forgatod afőtengelyt vele együtt forog a pumpa is ennek igy kell működnie.ha leveszed a szijat külön is forog szépen a pumpa csak nem keringet tehát valami gáz a blokkon belül van
hali nagyon jo a meglatasod ha a fö tengely all akkor a vizpumpának is állnia kell mindegy milyen meghajtásal ......
de egyut kell mozogniuk
itt meg tekergetik a viz pumpát közbe a fö tengely all

tehát megszunt a meghajtás valahol
már csak egy aggájom van.ha szétdobom a blokkot de a lapétkerék ép és egészséges rögzitve is van rendesen a tengőre akkor miért nem hajtja a vizet? de majdnem 100 hogy az a baja legalább is mindenki ezt mondta.na jó éjszakát mindenkinek holnap már többet tudok.
Üdv és köszönöm nektek!
lecso. ha főtengely áll akkor a pumpa is áll mert egy szij tartja vele a kapcsolatot.levettem a szijat és a vizpumpa forog csak lehet hogy belül a lapátkerék áll és nem keringet vagy széttört vagy mittudomén de tény hogy nem nyomja a vizet hiába forog
Most lehet, hogy én nem értelmezem pontosan, de ha a "szivattyú forog szépen", akkor nem az a baj? Nem foroghat, mert a főtengely áll NEEMM?
Szia elektro.Visszaolvastam b+ a menesztő tárcsa fém és ahol csatlakozik a pumpára ott egy négyszögletes lyuk van az megy rá a tengőre ami sem elkopva sem eltöve nincs tehát nem is tud átfordulni rajta ennyi.............
Sziasztok
Tudnátok nekem segiteni keresek egy honda mtx 125 motorhoz (olasz) hengert vagy egy ólcso szakembert aki végez hengerperselyezést! nagyon kénne a segitség köszönöm:)
Olvass vissza B+! Írja valaki, ghogy egy menesztőtárcsa hajtja a járókereket , pár műanyag szemölccsel! Az is elkophatott!
egyébként ha a tengő forog szépen akkor miért nem hajtja a vizet?A lapákerék letekeredett eltört?Kinter irta hogy baromi kemény anygból van elvileg nem törik el...................de ki tudja?
hát igen ha az Unicum-nak és a WD 40 receptjét ismerném hujuj de jó lenne
semmi baj taschner örülök hogy mondod hisz jó pap is holtig tanul.Mindig tanulok egy kicsit hisz a tudással egyenes arányban nő a nemtudás illetve annak tudata hogy mennyi mindent nem tudunk
köszönöm.valami vékonyka drótra vagy valamire kell e vigyáznom nehogy elb....m szétszedésnél?Persze nem kamazt csinálok nem esek neki kalapáccsal de valami érzékeny kütyü nincs benne ami körültekintést igényel?
Egyébként erre a fiam vett rá hogy szétszedjem még mindig agyalnék mi az egyszerűbb de aztán az itteni érvek meggyőztek.Te és még sok jó arc van itt akihez fordulhatok igaz nem vagyunk egy korosztály érzéseim szerint de itt nem is az a lényeg hanem a tapasztalatcsere és segitség a motoros társakon.
hogy már megint rá hibázot ez a nagy pofáju taschner az akurva víz pumpa lapát meg sem mozdult ... mi ?

az állo részt pontozd össze és utána ved le csak , a lenkereket le huzóval
és mindent furatot tisztitani ki fujni és a meneteket wd 40 kenni a pasztát csak nagy gyakorlatal biró szerelöknek ajánlom ... mivel nagyon sok bajt is tud okozni .............
Amit idáig láttam, ott a jeladó fixre volt rakva, rosszul nem is lehetett felszerelni, illetve a tekercsek is csak egy féleképpen voltak felszerelhetők.
Még nincs a kezemben a pumpa de ha már szétszedtem veszek újat és kicserélem utána nem lesz vele gondom.Fékbetétet is kell vennem hátra mert kakika most láttam hogy levettem a fékhengert.A kipufhoz nem kell tömités mert kupos úgy látom és meglátásom szerint a blokkfélhez sem de gondoltam megkérdezem.
Egyébként örülhetek hogy nem ragadt meg a motorom a dugón van némi horzsolás de a henger makulátlan a gyűrűk is faszák.
Ha leveszem a generátor állórészt ott sincs semmi jelre állitandó minden csak egyféleképpen megy vissza?A gyujtást sem tudom elkurminálni?Nehogy aztán meg ne induljon be a kecske
Sziasztok! Nem tudja valaki véletlen, hogy a sportmotorból lecserélt olajat bele lehet e tenni egy sima 8 szelepes benzines autóba? Elég keveset futott és sajnálom kidobni, főleg hogy a kocsi amúgy is olajcsere érett lett. Előre is Köszi!
A lendkerék álltalában kúpos és íves retesz akadályozza meg az elfordulást még. Jelölni nem kell semmit, mert másképp nem megy össze. Véleményem szerint legtisztább dolog venni egy tömítés készletet venni abban van minden és akkor nem kell paszta sehova. Még annyi ha már úgy is szétszeded akkor derítsd ki mi a baja és utána indulj alkatrészt vásárolni. Akkor csak azt veszed meg amire tényleg szükség lesz.
Sziasztok motorosok.Köszönöm mindenkinek a sok segitséget.Ma du nekiálltam vizcsövek le átfúj átfojat mindenhol folyik bőségesen a viz a hűtőben is akadálytalanul.Nosza tettem rá két hosszabb csövet a be és kimenőágra szinig öntöttem vizzel és beinditottam mozgás vizileg még fordulaton semmutatkozott Megforgatom a viccpumpát de szépen sereg körbe-körbe.Tehát nekiestem és elkezdtem szétszedni már csak a sztender van aztán blokk ki.Kénytelen vok szétszedni már én is kiváncsi vagyok a kinjára a pumpának.
Annyit kérdeznék hogy a lendkerék kúpos vagy ékes rögzitésű e és (igaz kétütemű) de kell e valamit összejelölni vagy jelre tenni mint a kocsiknál pl vezérszij cserénél.?
Motort én még ennyire nem szedtem szét azért kérdezem.
Ja és még valami:kell a vizpumpa szett ok, hengertömités ok, de kell ae a blokkhoz még valami tömités ha széthútom vagy csak tömitő paszta?
Köszönöm előre mindenkinek!
Üdv.
Helló

250 2T KTM cross. A power szelepnek álló motornál lezárt helyzetben kell lennie, ugye? Járó motornál ugye nem látom... szokott ez felakadni?

Kösz
hy.

24ezrenként csere, van aki 12ezrenként cserél = felesleges
Van aki sose, nem tesz jót.

Szóval 24ezrenként.
Sziasztok.2006-os 1000rr-em van .Mennyi km. után kell gyertyát cserélni?Ha tudtok segítsetek!