Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia. Az hogy szorul betétcsere után azért is lehet,mert a féktárcsának van egy pici válla.Én ezt úgy orvoslom,hogy a betétek élét reszelővel megtöröm. ha megnézed a betéteket,akkor látni fogod rajta,hogy hol fexik neki a tátcsa vállának. jó bütykölést. üdv"D"
sziasztok.
valaki ajánljon nekem egy elérhető árú szakit aki motor generátorral foglalkozik.pest és környékén.előre köszi
az a fék kar tiszta ts MZ a gáz szektór T/1 tisztára

még egyszer be szarok és még egyszer jó volt nézegetni !
hihetetlen .. de még menyi minden van amit nem tudunk !

a karbija tiszta p20 a váz tiszta cross danuvia ... beszarok

Nem is halotam még ilyenről ... köszi
Ez "ACE 90" tipus 1965
Hodaka
keress ra
szerintem chinai 125 cross motor .. valami kopintás
Az hogy nem jutsz el az usaba ne mondj mert soha nem tudni. Lehet csak latogatoba, de nem elerhetetlen.
tudod milyen motor egyebkent?
Gazdaja apja vette 65-ben mikor kijott es o meg sohasem ment vele. Mar alig varja hogy kiprobalja. Aztan betegye a vitrinbe. Mondtam neki en nem mennek egy metert se mert Murphy megmondta. Akkor tortenik a baj mikor nagyon nem kellene.
Mar biztos nem jutok el az usa-ba ,de te egy kánoánba vagy cserelnek veled .
ha meg nyerem a lottot csinálnek egy veteran motoros boltott es szervizt .... nezhetö szervizel magyarázos szerelokel plakát ,,,foto tortenetek elado fel ujitott vasak .......................... haza se menek ott aludnák a öreg vasakal ....álom marad laptop on irok ekezetek stb de erted ..........látod akor meg vasbol volt minden ... nem muanyag szar egeszsegel birjuk a többi le van szarva
Tudom ez motor, de mint tanulság elmondom amit az autóm csinál. Fékezés után a bal első fék úgy marad, majd lassan enged vissza. Áh persze, kermantyúk rosszak, dugattyú nyilván tiszta rozsda. aha, tegnap előtt szétszedtük, karmantyúk-dugattyú patyolat, mint az új, a fék mégsem megy vissza. Hoppá, szerncsére ismerős műhelyében csináltuk ahol azért van tapasztalat, és mint kiderült a gumifékcső olyat is tud, hogy ahol a lengécsillapítóhoz fel van fogatva, egy ilyen lemezzel, és a fékcsövön van egy passzos acélcső darab, ott a hosszú évek alatt lerakódnak a dolgok, illetve bár hihetetlen de a rozsda a gumi fékcsövön át tud szivárogni kívülről, ez eltömíti a fékcsövet. Szóval ha régi a jószág és gumicsöves, arra felé is nézz szét
Tasi nezd mit kaptam...marmint befejezni.
Szerintem nem olvastál vissza eléggé. De persze ez is egy vélemény. Ez egy pici robogó, sok baja nem lehet.
girella , ?

valoszinünek tartom ,hogy hiába tudod tetergetni a víz punpádat kivüröl és még nem is log ..stb ............
szerintem nem kap meg hajtást az a tengely amin a víz pumpa van !
1.
Ha ékes fogaskerekes akkor az ék miat el forog és nem továbít vízet mivel a víz lapát áll !
2. vagy müanyag kerekes és le dara meghajtást ezért áll a víz lapát
Mindenkép víz pumpa probléma ,mert ha a víz pumpa tolna, akkor a nyomorészen a dugulásig forró- nak kéne lenni a víz csőnek.. a másik a vissza térőnek csőnek pedig hidegnek !
De itt ahogy olvastam mind két cső meleg egy darabig .... ergo a motor csak maga kőrűl mellegiti a vízet a kör forgás nem indul be az álló víz lapátok miatt/// Ez nem gravitácios hűtés //.

A víz pumpa lesz a baj ! Járó motornál áll !
Most ,hogy körbe lövöldöztük a lehetséges hibákat ...............

és még mindig szorulna ? a fő munkahenger nyomás kiegyenlitö furatát
néz meg nem -é van el dugványozodva és ezzért nem tér vissza a
fékezés után a betéted a helyére !
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a gyors segítséget!

Most azért kicsit megnyugtattatok,már azon gondolkodtam,honnét vegyek új tárcsákat.
"Megálláskor forró volt a tárcsa,de nem annyira,hogy ne állja a kezem.Égésnyom nincs rajta,nem lilult le sehol."
Akkor az nem is meleg! 60°C nem meleg. Karmantyúkat takarítsd ki, és a rögzítő felfogató csavarok furatait tisztítsd ki! Hogy a féknyeregnek legyen mozgása.
ha meg tudod fogni akkor nem forró, ha ragad a bőr akkor forró
a gumi vájatokat is fémtisztára takarítsd ki
a fékbetét ha egyfolytában fékez a kerék akkor tükrösödhet a hőtől igy a hatásfoka geyngülhet.vedd ki és nézd meg esetleg csiszold fel egy kicsit.de ha szorulna a féked akkor a tárcsa hőjét nem birná a kezed és vetemedhet is a tárcsa.
nézd át alaposan!
Biztos,ami biztos hétvégén nekiállok kitisztítani és fékfolyadékot cserélni.

Okozhatott egyébként valami kárt ez a 60-70 km szoruló fékkel?
Pl megéghetett-e a betét,vetemedhetett-e a tárcsa?

Megálláskor forró volt a tárcsa,de nem annyira,hogy ne állja a kezem.Égésnyom nincs rajta,nem lilult le sehol.
ellenőriztem mindent ahogy Kinter irta.smeghajtó szij ép forog az olajpumpa is könnyen megy a vizpumpa is nem is kotyog vagy lóg tehát csapágy is elmegy még a ventilapát meg nem eshet le a végéről tehát egyenlőre fogalmam sincs mi a baja miért forr fel a viz hegrfő tömités is új termo nincs már benne tehát passz.holnap még nyakon öntöm trisós vizzel hátha eldugult valahol.nem tudok mást tenni.a blokkot csak végszükség esetén szedném szét.az hogy a vizpumpa megállt annak kicsi a valószinűsége.ötlet?
Akkor jol megkevertem a dolgokat. Mindenesetre ugy hangzik hogy nem megy a vizpumpad.
itt a vario felől van a vizpumpa meghajtva egy szijjal az olajpumpával együtt dekni nincs a lendkerék a másik oldalon van tehát a vizpumpát nem is látod csak ha szétdobod a motort kettőbe.a hülye digó beágyazta a belsejébe.
Ott meg azthiszem muagyag fogaskerek csatlakozik a lendkerekhez. Ugyanugy levetted a vizpumpa fedelet?
üdv.ez már nem a malaguti ez egy runner sp 50 es vizes.a termosztát már nincs benne.eddig az volt a rossz mert nem nyitott de most már benne sincs mégis forr