Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mosd át az egész rendszert, mert el lehet dugulva vagy vízkövesedve. Engedd le ami benne van. Vízkőoldó, majd trisós oldat. Vízkőoldóval csak óvatosan, a trisós oldat viszont lehet benne akár egy napig is. Indítsd be a motort hogy átjárja a lé. Ezután leveszed alulról az egyik csövet, kiengeded a szutykot és alaposan átmosod az egész rendszert, addig amíg minden irányból nem folyik akadálymentesen a tisztavíz. Ha nem folyik, akkor ismétlés. Két ilyen kör után minden szutyok engedni szokott. Meglepő hogy mennyi fos kijön egy ilyen tisztítás után, főleg ha előtte 'gondos' gazdája volt és tiszta vízzel nyomta.... Ezután fagyálló és deszt víz keverékkel felöntöd. A vízpumpa tengelye vagy a menete ahol a lapátok vannak nem szokott tönkremenni. Persze ettől még lehet rosszul összerakva, esetleg ha fel van cserélve pár cső, mert már ilyet is láttam.
ha valakinek van valami ötlete a dologgal kapcsolatban szivesen fogadnám mert csak tapogatózom.
feladom egyenlőre kifogytam az ötletekből
nemtom mi a kinja
nem húztam neki ki sem vittem csak járattam és ilyenkor szerintem minimális az olajfogyasztás tehát fogalmam sincs de biztos mert akkor már megállt volna meg nem is füstölne
Lehet Az olaj sem kering?
Még valami! A féknyeregnek mozogni kell a rögzítő csavarokon tengelyirányban
hna elég volt a mociból egy darabig.kivettem a termot felöntöttem légtelenitettem hőfokmérő egekben blokk forro hűtő jéghideg.vizpumpa és olajpumpa hajtó szij tökéletes forog is a vizpumpa nem lötyög nem kotyog nem is szorul.lehet az hogy a rotor a viztérben áll és csak a tengő forog?más tippem nincs
Nem volt folyadékcsere óta bontva,most is a légtelenítő csavaron keresztül vettem le belőle.
de azóta volt bontva?
ha igen akkor nincs nyomás benne
Nem bontottam ki cserekor.A betétek is elég kopottak voltak.
ki sem bontottad a fékfolyadéktartályt?
mert ha múlt évben cserélted a folyadékot akkor gondolom már kopott volt a betét, aztán most visszatoltad és sok lett benne és nyomás alakult ki
A maximum fölött volt kicsit,ezért vettem le belőle mielőtt elindultam.

Amikor visszatoltam a dugattyúkat viszont nem vettem le a tartály fedelét.

Ez lehet gond?
Felül , a fékkarnál mennyi anyag van a tartályban? Nem túl sok esetleg?
Köszönöm a tippeket!

Mentem ma vele kb 60 km-t,de a helyzet változatlan.

ini, a "nincs túlnyomás a rendszerben a visszatolás miatt" részt mire értetted?

Nem cseréltem folyadékot,tavaly lett lecserélve,gondoltam maradhat még.
Tisztítás után betettem a betéteket, kissé visszanyomtam a dugattyúkat és összeszereltem.
Kitolni nem toltam ki a dugattyúkat,nehogy fellevegősödjön a rendszer.

Rosszul csináltam volna valamit?
na akkor kipróbáljuk
köszi!
Sziasztok! A mocit szétszedtem és észrevettem hogy a tömítőpasztát belemosta a hengerbe! Ez okozhat olyan tüneteket hogy meg se röffen egyáltalán a motor? Mintha rá se adnám a gyújtást! Válaszokat előre is köszönöm!
igen az 40 fok melegbe is használható . Az első szám a hideg oldal

itt nincs hideg oldal
szóval akkor a zsiguliba való agip 15w40es bőven jó helyette?
Ez egy sj /cd olaj 30 as .......... szóró olajozásra használnak ilyet
sj tehát ásványi alapu ....

ergo kis fordulatu nem nyomo olajozásu 30 fokban haszhálható
cd tehát diesel munka gépekhez is

szerintem mivel nincs meg adva a viszk ezért én ezt egy 10w 40 - sj 15w 40 sj vel potolnám ami felül múlja a sima 30/ sj -ét
passz.
nem jó a link!
ezt mivel lehetne helyettesíteni
gondolom nem egy űrtechnikás olaj, de problémás lett a beszerzése
mi a jobb helyette 5w30? vagy az eleje lenne ennek a 30?
jah, van mikor a kotu benne van az féknyereg karmantyú vájatába... atomjaira kell szedni... kipucolni.... munkahengereket felpolírozni... aszt mehet vissza és jóság van... Karmantyú visszatételénél figyelj, nehogy fordítva tedd vissza!
Hát ja ! akkor darabjaira és mosi stb !
annál cumi ahol nem kivehető a porvédő mert ugyanúgy benne van a házban mint a karmantyú
aztán ha ott bement a retek nemigen akar kijönni