Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha dugot vissza tudtad nyomni akor avval már nagy problematika nincs , a por védő karmantyut ved le és igen nyomki a dugokat anyira ,hogy ne essenek ki ..egy uj fék betét vastagságu dolgot tegyél a két dugó közé
és ahogy itt monták fék tisztitó ...cipő fűző ..

nyomd vissza a dugokat és a por védő karmantyukat ted vissza ..
a betétek sarkát csiszold le körbe és azok is vissza a helyükre .

Légtelenitcs ... biztos ami biztos ... és vasald be a betéteket kb 100 Km

ÉS JÓ LESZ !
szerintem retket vittél be
kiveszed a betéteket megtakarítod(cipőfűző nagyon tuti) aztán kipumpálni egy kicsit és ismét takarítás
nem kell sajnálni a féktisztító sprayt
most esetleg megpróbálhatod addig kinyomni amíg kicsit nem mozog oldalirányba is a dugó, hátha jó lesz

gondolom a fékfolyadék rendben van, nincs túlnyomás a rendszerben a visszatolás miatt, és folyadékot is cseréltél
Nézd meg a fékfolyadék szintjét, lehet túlvan töltve.
Sziasztok!

Normális, ha fékbetét-csere után szorul az első kerék?
Felemelve a motort csak nehezen tudom átforgatni a kereket.

Az első betétek cseréje után az időjárás miatt csak kb 10 km tudtam menni,tehát biztos nem koptak még be,de ez okozhatja ezt a jelenséget?

Csere során alaposan kitakarítottam a nyergeket,dugattyúkat fogkefével,csere közbe a fékkarhoz nem nyúltam,csak visszafelé nyomtam kissé a dugattyúkat,hogy elférjenek az új betétek.

Szerintetek?
gyújtás, üzemanyagellátás, kompresszió
ezek kellenek az induláshoz
nézd át mindet, így neten át mást nemigen lehet javasolni
Másik gyertyát már próbáltam meg semmi! Most szétszedtem és észrevettem hogy a tömítőpasztát belemosta a hengerbe! Ez okozhat olyan tüneteket hogy meg se röffen egyáltalán a motor? Mintha rá se adnám a gyújtást!
na akkor ha már úgy is süt a napocska akkor nekiállok szétkapom hátha estére okosabb leszek.
kösz mindent.
üdv.
ja tudom a csavarhossz.egyszer már ráb....m zsigánál.régóta állt már elvileg új volt benne minden de a tulajt(akkor még besorozták)c vágányra tette.hazajött és szólt hogy inditsuk már be neki menne egy karistot vele.inditásra semmi csak nyekk,kurblival szintúgy se előre se hátra nem forgott a motorja.húztuk vadul vagy negyvennel de csak kontrázott.motor ki és láss csodát szépen átfordult. a hiba oka a kuplung munkahenger hosszabb csavarral volt feltéve(amilyet talált)és a csavar szépen betekeredett a fogas koszorú két foga közzé....na ezért nem fordult át.jó mi?
másik gyertya?
Ha leveszed a variót, akkor elvileg már látsz belőle valamit. Ha nem, akkor az olajpumpát is le kell kötni. Asszem 5-6 csavar. A csavarok hosszára figyelj, nehogy indításkor meglepi érjen...
Önts még bele benzint (4-5ml). Ha ezután sem indul, akkor gyertyacsere. Ha rendesen be van állítva a karbi és működik a szívató, akkor gázt nem kell húzni induláskor, mert csak elszegényíted vele a keveréket.
a benzin öntögetésével vigyázz mert kap egy intenziv szikrát aztán lesz nagy durr.ha vákumos a benzincsap akkor huzd le a vákumcsövet és finoman szivd meg és kezd csurogni a benzin a karbiba
Kinter lehet a szijam szakadt?már 28 ezer van a motorban szerintem gyári még.ha leveszem a variót akkor látható?
Ha nem menne az olajpumpa, akkor már megállt volna mint a szög. Hacsak nem keverék van a tankban. De mivel még most sem jó, szedd le a variót és nézd meg hogy minden rendben van-e az olaj és a vízpumpa körül.
Sziasztok! Valakinek nincs valami ötlete,hogy mi baja lehet a motoromnak? Most cseréltem a honda dio motoromba szimeringet mindkét oldalon! Raktam bele új dugót új gyűrűvel! Összeraktam és nem akar beindulni! Szikra van! Öntöttem egy kis benzint a hengerbe de még így se akart megnyikkani egy kicsitsem! Mikor elsőnek próbálkoztam azt láttam hogy nem benzines a gyertya! De a karbi is patyolat tiszta!
Ez nem marhaság, több motoron is így van. Van ahol egy műanyag fogaskerék forgatja, van ahol pedig a lendkerékbe kapaszkodik bele a vízpumpa. Nincs is ezzel semmi baj amíg el nem szakad a szíj.
A szünetmentes tápban nem zselés akku van, hanem felitatott elektrolitú. Egyszer már leírtam mi a különbség, csak vissza kell keresni. Zseléset ne vegyél, nagy áram hirtelen leadására nem való. Szünetmentes akkut tehetsz bele ha gondolod, de annak meg a mérete nem stimmel a motorba valóval. Inkább vegyél bele spirálcellás akkut. Nem drágább mint a többi. 50-es motorokban 4 vagy 5 AH-s szokott lenni. Ha elfér akkor nagyobb mehet bele, kisebb nem ajánlatos.
kérdésedre válaszolva ez egy runner sp 50 robi.ezeken szij hajtja a pumpákat
persze nem mindegy a f...nak melyik oldalán állasz sajnos én most a térdelős helyzetben vagyok
A felállás sorrendje ami meghatározza, kinek mi?!
persze hobbi szeretem is csinálni de mikor valamit rendesen nem kapkodva megcsinálsz és ujabb és ujabb faszság jön elő sorban na az már fárasztó
Látom minden kifogást megtalálsz, hogy megúszd a kétkerekőű géperejű jármű tüzetes belsőleges megismerését!?

No az is lehet!Még ilyen marhaságot, motoron "szíj" hajtotta olajpumpa?! Milyen gyártmány ez?
hát igen két hete van meg a moci de sok örömöm még nem volt benne.szétszedtem mert fényezném elég jó állapotban van minden gyári még rajta csakhát az idő vasfoga..................
malagutim volt az egyszerű mint a faék ebbe a szarban meg elássák a viccpumpát a blokkba
meg szex.....
bár a szopás nem tudom szexnek számít-e
Szerintem csak a mazochisták "szeretnek" dolgozni!
De a motorszerelés nem munka, az hobbi , szórakozás!