ha dugot vissza tudtad nyomni akor avval már nagy problematika nincs , a por védő karmantyut ved le és igen nyomki a dugokat anyira ,hogy ne essenek ki ..egy uj fék betét vastagságu dolgot tegyél a két dugó közé
és ahogy itt monták fék tisztitó ...cipő fűző ..
nyomd vissza a dugokat és a por védő karmantyukat ted vissza ..
a betétek sarkát csiszold le körbe és azok is vissza a helyükre .
Légtelenitcs ... biztos ami biztos ... és vasald be a betéteket kb 100 Km
szerintem retket vittél be
kiveszed a betéteket megtakarítod(cipőfűző nagyon tuti) aztán kipumpálni egy kicsit és ismét takarítás
nem kell sajnálni a féktisztító sprayt
most esetleg megpróbálhatod addig kinyomni amíg kicsit nem mozog oldalirányba is a dugó, hátha jó lesz
gondolom a fékfolyadék rendben van, nincs túlnyomás a rendszerben a visszatolás miatt, és folyadékot is cseréltél
Normális, ha fékbetét-csere után szorul az első kerék?
Felemelve a motort csak nehezen tudom átforgatni a kereket.
Az első betétek cseréje után az időjárás miatt csak kb 10 km tudtam menni,tehát biztos nem koptak még be,de ez okozhatja ezt a jelenséget?
Csere során alaposan kitakarítottam a nyergeket,dugattyúkat fogkefével,csere közbe a fékkarhoz nem nyúltam,csak visszafelé nyomtam kissé a dugattyúkat,hogy elférjenek az új betétek.
Másik gyertyát már próbáltam meg semmi! Most szétszedtem és észrevettem hogy a tömítőpasztát belemosta a hengerbe! Ez okozhat olyan tüneteket hogy meg se röffen egyáltalán a motor? Mintha rá se adnám a gyújtást!
ja tudom a csavarhossz.egyszer már ráb....m zsigánál.régóta állt már elvileg új volt benne minden de a tulajt(akkor még besorozták)c vágányra tette.hazajött és szólt hogy inditsuk már be neki menne egy karistot vele.inditásra semmi csak nyekk,kurblival szintúgy se előre se hátra nem forgott a motorja.húztuk vadul vagy negyvennel de csak kontrázott.motor ki és láss csodát szépen átfordult. a hiba oka a kuplung munkahenger hosszabb csavarral volt feltéve(amilyet talált)és a csavar szépen betekeredett a fogas koszorú két foga közzé....na ezért nem fordult át.jó mi?
Ha leveszed a variót, akkor elvileg már látsz belőle valamit. Ha nem, akkor az olajpumpát is le kell kötni. Asszem 5-6 csavar. A csavarok hosszára figyelj, nehogy indításkor meglepi érjen...
Önts még bele benzint (4-5ml). Ha ezután sem indul, akkor gyertyacsere. Ha rendesen be van állítva a karbi és működik a szívató, akkor gázt nem kell húzni induláskor, mert csak elszegényíted vele a keveréket.
a benzin öntögetésével vigyázz mert kap egy intenziv szikrát aztán lesz nagy durr.ha vákumos a benzincsap akkor huzd le a vákumcsövet és finoman szivd meg és kezd csurogni a benzin a karbiba
Kinter lehet a szijam szakadt?már 28 ezer van a motorban szerintem gyári még.ha leveszem a variót akkor látható?
Ha nem menne az olajpumpa, akkor már megállt volna mint a szög. Hacsak nem keverék van a tankban. De mivel még most sem jó, szedd le a variót és nézd meg hogy minden rendben van-e az olaj és a vízpumpa körül.
Sziasztok! Valakinek nincs valami ötlete,hogy mi baja lehet a motoromnak? Most cseréltem a honda dio motoromba szimeringet mindkét oldalon! Raktam bele új dugót új gyűrűvel! Összeraktam és nem akar beindulni! Szikra van! Öntöttem egy kis benzint a hengerbe de még így se akart megnyikkani egy kicsitsem! Mikor elsőnek próbálkoztam azt láttam hogy nem benzines a gyertya! De a karbi is patyolat tiszta!
Ez nem marhaság, több motoron is így van. Van ahol egy műanyag fogaskerék forgatja, van ahol pedig a lendkerékbe kapaszkodik bele a vízpumpa. Nincs is ezzel semmi baj amíg el nem szakad a szíj.
A szünetmentes tápban nem zselés akku van, hanem felitatott elektrolitú. Egyszer már leírtam mi a különbség, csak vissza kell keresni. Zseléset ne vegyél, nagy áram hirtelen leadására nem való. Szünetmentes akkut tehetsz bele ha gondolod, de annak meg a mérete nem stimmel a motorba valóval. Inkább vegyél bele spirálcellás akkut. Nem drágább mint a többi. 50-es motorokban 4 vagy 5 AH-s szokott lenni. Ha elfér akkor nagyobb mehet bele, kisebb nem ajánlatos.
hát igen két hete van meg a moci de sok örömöm még nem volt benne.szétszedtem mert fényezném elég jó állapotban van minden gyári még rajta csakhát az idő vasfoga..................
malagutim volt az egyszerű mint a faék ebbe a szarban meg elássák a viccpumpát a blokkba
és ahogy itt monták fék tisztitó ...cipő fűző ..
nyomd vissza a dugokat és a por védő karmantyukat ted vissza ..
a betétek sarkát csiszold le körbe és azok is vissza a helyükre .
Légtelenitcs ... biztos ami biztos ... és vasald be a betéteket kb 100 Km
ÉS JÓ LESZ !