Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja még valami eszembe jutott.Kinter irta hogy ezeknél a motoroknál egy vékony szíj hajtja a viccpumpat meg az olajpumpát és ennek az alkatrésznek 20-30 ezer az élettartama.lehet az szállt el,?mert járattam a motort mentem is vele de a csőben ugyanúgy állt az olaj egy mm-t sem ment lejjebb.ha leveszem a variót akkor már láthatom a pumpa tengelyét?
mielőtt szétkapnám a mocit megkérdezem ezeket hátha...........
ja cumi a piaggio blokkos biciklik vízpumpázása a minarellinek oldalt van a generátorfedélbe egyszerű és nagyszerű
huh ferivagyok köszönöm a gyorstalpalót!na ennyire nem mászok bele lesz....m az egészet eladom bontásra szar fostalicska.
elktromotor köszi a segitséget de most nem megyek szerelni pláne hogy ennyire bonyolult ezek után meg kedvem sincs hozzá
Vedd le a karburátort lehet el van dugulva. Ameddig segít a szívató-feltéve, hogy elektromos- addig megy ahogy az kezd vissza húzódni már megáll.
Hello
Malaguti F15 Firefox,Beinditás után egy darabig (fél perc) jár aztán leáll.....aztán ismét...és ismééét..?
Valami javaslat a részetekről ?
Fontos lenne !
Köszönöm szépen
Ne keress kibúvókat, ne terelj, szereld a motort!
motor kiszerel, lendkerék le generátor állórész le jeladó ki középállvány ki variátor leszerel olajpumpa ki szabadonfutó ki kis fogasszíj ki henger le dugó maradhat generátor felől csavarok ki blokk széjjelhúz vízpumpa tengely megfog turbinát lecsavar (balos menet ) variátorfelől zégergyűrűt kiszedni tengelyt generátorfelől kiütni csapágyastó kitakarít szimmering is kikap aztán javítószett új szimmeringekkel új csapágyakkal vissza aztán fordított sorrendben mindent vissza kb ennyi
mondjak még?
Még nem hallottam!
jó volt a vicc?
Nézz körül a neten "service manual" témakörben, hátha!?
nos úgy döntöttem hogy nekiállok vizpumpát cserélni a runneren.jobb megoldás nem jut az eszembe.esetleg valakinek nincs valami tapasztalata hogy egyáltalán hogy álljak hozzá.?vagy valami video a csere menetéről?
előre is köszi!
Sziasztok motorosok.
Először egy jó viccel kezdeném a napot.
A tyúk meg a tojás ül az orvosi rendelő várótermében.
Kis idő múlva kijön az asszisztens nő és megkérdi
-nos melyikük volt előbb?
-erre a tyúk
-na elmész te a p....ba b+
a szünetmentes bírja a robogót
7,5 ah van most benne, lassan 4 éve hogy kikukáztam(rendszergazda kidobta hogy neki már nem felel meg a szünetmentesbe) aztán még mindig jó
pedig sosincs kiszedve a motorból, nincs töltögetve
és nem is merül le magától, 12,6 voltot mértem amikor beüzemeltem a robeszt
ellenben bazi nagy, nem fér be a helyére
egy 600ast már nem tudom meg tudná-e forgatni
Hmm hát az nem túl jó,mivel más nem igen fér el.Ilyenre gondoltam.
"Én is zselésen gondolkozom"
Ezzel vigyázz, mert úgy tudom a zselés nem bírja a nagy áramú kisütést az indítózásnál pl.
hali!

2008 Ktm 450 sxf, beinditas utan a motor nyomja ki a tulfolyon keresztül a hütövizet.

ötlet?

köszi.
Köszi
Rendben akkor nézek bele valamit,durván 6centinél nem lehet szélesebb.
a spirálcellások is elég kicsik 5-6 ezer egy 4ah
az meg bőven elég bele
Én is zselésen gondolkozom,olyanon ami a szünetmentes tápokba is szokott lenni hosszra van hely bőven magasság és szélesség ami nem mindegy.
szerintem nézz utánna, hogy milyen kell bele.

és itt értem a fizikális méreteit.

ismerősöm robijába pl csak zselés akku rakható, mivel csak az fér el.

CB 500 as gyári akkuja 8,6 Ah-s szóval egy 50esbe a 6 os jó lesz az biztos:)
Amekkora belefér!