Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyújtás ráadásakor még nem történik semmi mert ha nem indítod be a motort akkor minek kellene a hideg indító a motor beindítása után kezdődik a történet aut szivató felépités egy termosztáthoz hasonló hőhatására elmozdulást produkál. a hőt egy elektromossan fütött patrontol kapja váltó fesz a motor elektromos rendszeréről ha megfelelő ideig üzemelt ugy mond elzárja a hideg inditó berendezést ha a motort leállitod megfelelő idő után a dolog újra kezdődik mármint a hideg inditás de még ragozható-------
nem buborékolt egyáltalán csak akkor mikor már a pirosban volt.de szerintem nem megy mert átlátszók a vizcsövek és hiába húztam neki meg sem mozdult a viz
azt hogy forog e azt nem tudom mert úgy be van ágyazva hogy borzalom.szerintem megállt mint a szög
Nem tudod valahogy megnézni? De szerintem levegős is lehet, és meg kellene nézni kivett thermosztáttal. Ha azonnal buborékol, akkor átégett.
azsigákat nem kell légteleniteni de skoda barkas wartburg dália na azokat kellet de miután megcsináltad beállt normál hőfokra ezt vártam most is de nem úgy történt
persze tökéletesen sima volt minden semmi gáz.nem kapkodtam vele hogy minél előbb húzzam a szarvát nem csak szépen nyugodtan megfointoltan nem szokásom összecsapni a munkámat.lehet viccpumpa szerintetek?másra nem tudok gondolni..........
Attól szerintem nem forrna, de lehet, hogy nem is keringet! Forog egyáltalán vajon?
vagy levegős aztán nem keringeti
zsigulival jártam így
motorba nem is veszek többet vizeset
nem büdös a viz normál fagyálló szaga van semmi más.járattam vagy egy órát hogy bemelegedjen légtelenitettem is vadul de mikor csak a gőz jön az már idegesitő volt.ja és a hűtő tök hideg a mutató meg a pirosban.a régi termo nem nyitott ki rendben van kicseréltem egy jóra de még most is kakika.lehet a viccpumpa?
legyen az. finom smirglivel felbolyhoztam aztán legalább 3 évig bírta, utána nem találkoztam vele
Klingerit.
Valamit nem jól csináltál! A felületek simák voltak?
Én most keresek Loctite -képviseletet, mert kellene egy tubus 5972-es tömítő!
Te meg szedj Magne B/-ot. Egy dobozzal. Ki fog sütni a nap.
nem büdös a víz? olyan kipufogószagú?
én is szoptam örökké a dt-vel amíg nem tettem vissza a használt kingelit(vagy valami ilyesmi nevű) tömítést
az a lemezes franc mindig átengedett ha bemelegedett
most tettem bele az új tömitést.elmentem kb 2 km-t lekúrta a csövet aztán spriccelt a világba...............kicsit felforrt
Hali.
Nem próbáltam termo nélkül.Lehet hogy úgy jó lenne de majd máskor most felforrt az agyam egyenlőre.Lehet a viccpumpa szar vagy nemtommi.Mára elég volt mert felgyújtom.
Átégett a hengerfej tömítés.
Kár volt! Sokkal kifizetődőbb utánanézni, mi a hiba oka! Nem kárt csinálni magadnak! Ja és kivett termosztáttal mi a helyzet?
mindig működik-fűt, és úgy zár el(szépen lassan)
a töltésről kellene vezérelni
Sziasztok.
Korszakalkotó felfedezést tettem ma.Hogy ez a runner mekkora egy kalap szar azt elmondani nem tudom.Kimentem egy körre most már jó termosztáttal de ugyanúgy felforralta a vizet.Hazáig toltam a duna partról aztán bekúrtam a sufniba tükör fékkar stb törött..........Most már megrohadhat ahol van.Kidühöngtem magam.Soha többé runner pfuj
Sziasztok

Lehet buta kérdés de ne kövezzetek meg érte Szóval egy automata szivatós karbin a szivatót hogy kell bekötni?Ahogy ráadom a gyújtást folyamatosan áram alatt kell lennie?Vagy hogyan tudnám bekötni egy olyan motorban amiben gyárilag nem ilyen van?Az elvét nagyjából tudom hogyan működik,csak azt nem hogy kössem be,egy idő után lekapcsol magától vagy valamivel szabályozni kell?
Sziasztok! A tanácsotokat, segítségeteket kérem, van egy LC4 620-om, egyik alkalommal furcsán eltünt belőle a vízből vagy fél liternyi motorozás közben, nem csepegett sehol de a vázból a blokk mögé kivezetett csövön gőz szerű ütemes "kipufogásra" lettem figyelmes, az olajat illetőleg két hete cseréltem és az eset után megnéztem és tiszta, víznek semmi nyoma benne Ez mitől lehet?
Levettem a szelepfedelet semmi különös, majd a hengerfejet és aztán végül a hengert is. A hengerfej tömítésem rendben volt nem értem hogy akkor hová tünt a víz, a gyűrűk eléggé kopottak így úgy döntöttem hogy kap egy új dugattyúszettet, a másik kérdésem erre vonatkozna hogy mi a véleményetek a Wiseco márkáról, az ára jó de nincs tapasztalatom a márka minőségével kapcsolatban.
Köszönöm.
Azért szedtem szét a karbit, mert nagyon nehezen indult, olyan mintha dugulása lenne. Szívatóval pl egyáltalán nem indult, csak szívató nélkül. Akkor is csak úgy, hogy hármat pöffen, majd leáll, ezt elismétli vagy 8x utána életre kell. (Gázra rögtön befullad) Fekete füstje van, abból pedig arra következtettem, hogy sokat kap.
Átnézem a szelepeket, köszönöm.
Nem igazan normalis. Szegeny kevereknel visszadurrog a karbiba. Ha pedig a szivo szelep picit nyitva van akkor is visszadolgozik valamennyit. Ezeket a hibakat javitani kell mert nem tesz jot a motornak.
Ugy keresd hogy exhaust servo eliminator. En irtam rosszul. Legfeljebb hagyod a servot ugy ahogy van es a bowdeneket kotod le rola. Vigyazz hogy ahova a bowdenek mennek a szervora ne forgasd erovel a kereket mert bent a muanyag fogaskerek serulhet. Ekkor pedig ha szervon belul rossz adatot kuld az ECU-nak akkor az FI lampa mindig vilagitani fog.
Szoval itt a lehetoseg szeles skalaja:
Hagyod a szervot bowdenek nelkul
Hagyod a szervot es a kipufogo szelepet ugy ahogy van (legjobb)
Leszerelsz mindent es megveszed az eliminatort