Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esetleg még abban tudna valaki segíteni,hogy egy robogóba mekkora akkut vegyek? Nincs rajta csak önindító és nem szeretnék gyengét venni ami alig forgatja,de túl nagyot sem mert felesleges.6Ah elég már?
Egy a lényeg: A kormány nyak csapágyak mérete és elhelyezése.
Szerencse dolga. Mérni kell!
Köszi a segítséget...
Végülis teljesen mindegy csak tegye a dolgát

olyan mint egy termosztát lejjebb van is kép róla ahogy jön ki a bele hő hatására
Én ezt pont fordítva tudtam,hogy alap helyzetben zár majd feljön teljesen így van szivatón és ahogyan melegszik úgy megy vissza.
Sziasztok. Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek egy 1985 ös suzuki gsx750 komplett eleje villaösszekötőkkel mindennel együtt át tudom e rakni egy 1987 es suzuki gsx 550 re. Köszönettel.
ahogy áram alá helyezed kezdi fűteni a patront és szép lassan jön kifelé
kismértékben lehet szabályozni hogy mennyi utat tegyen meg a zárásig
Kb mennyi idő után kezdi el zárni? Hát igazából most karbi hiányában nem tudom kipróbálni,de frissen fúrt henger,a membrán is jó állapotban van szóval illene neki pöccre indulni.
Sziasztok! Valakinek nincs valami ötlete,hogy mi baja lehet a motoromnak? Most cseréltem a honda dio motoromba szimeringet mindkét oldalon! Raktam bele új dugót új gyűrűvel! Összeraktam és nem akar beindulni! Szikra van! Öntöttem egy kis benzint a hengerbe de még így se akart megnyikkani egy kicsitsem! Mikor elsőnek próbálkoztam azt láttam hogy nem benzines a gyertya! De a karbi is patyolat tiszta!
nem az igazi, mert ha nem indul pöccre akkor elkezdi zárni a szívatót
inkább úgy ha beindul akkor kapjon áramot(töltésről)
de végső soron lehet gyújtásról is ha máshogy nem sikerül és tuti a gép
Szívesen. Szóra sem érdemes.
Köszönöm
Ha bekötöm úgy hogy amikor ráadom a gyújtást akkor kapjon áramot az úgy jó nem?
utána nézek majd.most mennem kell vár a párom majd ő levezeti a feszültségemet
LC! topik nincs?
ha egyszer rájövök feltétlen megirom.vagy van itt még pár jó arc hátha ők többet tudnak erről a fostalicskáról megosztani.várom a javaslatokat mert csak sötétben tapogatózom.
Mindenkinek jó hétvégét és széles utat kivánok!Köszönöm a tippeket!
Üdv.
Majd írd meg mi volt! "Soha nem adom fel!"
hát kereskedésből vettem ki tudja mióta állt ott lehet hogy megragadt bár fagyálló volt benne ami sikamlós de az ördög nem alszik
malaguti f-15-öm volt az is vizes volt és egyszerű mint a fa ék de ez a runner már kiborit.azt beinditottam és negyed óra mulva már langyi volt a hűtő.majd utána nézek hogy lehet ezt megreparálni szerintem csak az a kaki áll a viz és szépen lassan felrottyan
Nem lehet valami oldaldeklit levenni? Nem ismerem a motorodat, csak azt is emberek csinálták. Szerintem lelazult a rotor.
hát szerintem ennyi levegő nem lehet benne. a karbifűtésnél mondom meg sem mozdult a viz csak mikor már forrt és akkor is csak bugyborékolt nem keringett.ennyi levegő még egy ifában sincs
Vagy lelazult!
Valahogy úgy dönteni a motort, hogy a buborékok kijöjjenek.... Lehet dönteni lépcsőre tolni, stb....