Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olyan kérdésem lenne felétek, hogy CVK karbinál, mennyire normális az, hogy ahol a subertű van, és felül a membrán és a karbi szívórészénél, viszonylag kormos a karburátor? Illetve mi okozhatja ezt a jelenséget?
A levegőztető csöcs mindenképpen legyen átjárható, ellenkező esetben töltés közben az akku felfúvódik, majd reccs.... Ha berakod az akkut a motorba, akkor erre a csöcsre érdemes egy vékony csövet húzni, ami a motor alá vezet, ha esetlegesen elborul a gép, akkor a sav ne a vázat marja szét, hanem inkább a motor alá csorogjon. Töltés közben ebből a csőből sav és vízpára távozik, ez sem érdemes ha a vázat marja.
Sajna nem nagyon találtam rá mást csak azt hogy teljesen ki kell kötni és kész....

Egyéb ötlet?
Már én is látom a külföldi oldalakon, azt hittem elírás... Mindig van valami új. Csak ha ezeket az USA-ban pl. 30e-ért árulják, akkor nálunk 60e-lesz.....
A dugókat kivettem, közben rájöttem (remélem) mit takart a felirat, az aksi jobb tetején volt egy kivezetés,azon volt egy kis gumidugó, gondolom hogy ha feltöltöm savval és visszadugózom akkor legyen a savnak lehetősége levegőzni. Bár lehet hülyeséget mondtam és a sav nem tágul,fene tudja.. mindenesetre leszedtem azt a gumit, feltöltöttem, várok vele egy órát és megpróbálom megmérni hogy van-e benne áram.
Köszönöm mindenkinek aki segített!
Gondolom mert nem ION, hanem IRON
Na ez új. De nem vágom igazán hogy hogyan lehet a lítiumos akkut a motorban használni, külön szabályzó elektronika nélkül használni. Ezek az akku ugyanis pár tized volt túlfeszültségre megdöglenek, rosszabb esetben felrobbannak..... Ez tuti valami újféle cucc, még nem találkoztam vele.
Jobb lett volna a 32 fokos sav, mert az sűrűbb és télen a hidegben ez bizony számít. Az öregek régen úgy mondták, hogy a 28-as a nyári sav. Mindegy, ha megvetted használhatod, nincs vele gond. A dugókat szedd ki az akkuból, ne a címkét....
Köszi, centrirozni tuti kell, de úgy fest megoldódik!
Király vagy, köszi!
Majd holnap utána olvasok, nem hiszem, hogy az USA-ban rossz minőség piacra kerülhet. Qrva nagyok ott a kártérítések!
egy motorakku nem olyan dolog mint egy telefonakku
telefonban elég jó elektronika van ami tölti, hőfokot is nézi, mély kisülni sem hagyja
motornál meg történhet bármi, mert a motor olyan
Nem hiszem! Nem kell rövidrezárni. "Shorai akkuknak forgalmazoja"

ezt másold be a keresődbe, és ott lehet olvasni róla.
a lítiumos cucc nem veszélyes?
elég robbanékony anyag, ilyen túltöltést, mélykisülést nemigen tolerál
Eddig nem!
Azert kerdeztem hogy van e otthon. Lehetne forgalmazni. Mondjuk dragabb mint a Yuasa de amit nyujt azert karpotol. Azert kerdeztem hogy hallottatok e mar errol az uj akksirol.
neki nem kell az usában minden előbb van mint itt
ja és jóval olcsóbban..........
Beírod a keresődbe : Shorai akkuknak forgalmazoja

Aztán keresgélsz!
a maxig tedd a savat
ruhára ne kerüljön mert lyuk lesz a helyén
ha kifolyik az akkura akkor le kell mosni azonnal ne száradjon rá
Van e magyarorszagon a Shorai akkuknak forgalmazoja? Ez egy viszonylag uj technologia. Lithium-iron. Sulya csak az otode a gyarinak inditasi arama 150%-a elettartam hoszabb. Uresjarati feszultsege 13.3V

Ujabban ezeket rakjuk be es a vevok szeretik.
Hallottatok errol az akkurol? Shoraipower.com
Köszi az aksis segítséget! Most értem haza,lassan nekiállok a folyamatnak. Hab a tortán hogy az eladó kivette a leírást hogy megnézze van-e benne sav vagy nincs és elfelejtette visszacsomagolni a dobozába és csak most vettem észre... A lényeg hogy van rajta min/max szint illetve 6 kis sárga dugó,ahova kell önteni majd a savat. A sav dobozára 28Bé van írva,gondolom ez így jó lesz. Viszont a kérdésem az, hogy a 6 dugó felett keresztben van egy hosszú egyenes gumi amire ez van írva: "Remove and discard sealde cap before filling with acid". Most ezt nem értem, ezt húzzam le vagy a dugókra gondol? Bár elég hülyeség lenne ha vki úgy akarna beleönteni valamit hogy le van dugózva :)
Bocs ha hülyeséget kérdezek, de nem szeretném tönkretenni az új aksit.
majd meglátom.
ha aktuális lesz a vásárlásod (és érdekel) majd kérdezz rá
addig lesz tapasztalat
nekem a yuasa 5 évesen még jó volt indította az xt-t utána eladtam az a motort
Én is gondolkodom rajta , de majd ha szükség lesz rá, akkor veszek olyat! Terepmotorba a legjobb, bírja a rázkódást!
én most kipróbálom a spirálcellásat
kínai savas akku árban volt, meglátom mit bír.
ha 2 idényt kibír akkor már elégedett leszek, ha 12 idényt akkor meg nagyon elégedett

egyik ismerősnek ilyen van a kocsiban 10 éve és még hibátlan