Két hónapja töltöttem fel a yuasát, ez lesz a negyedik . Ma a motor a második indításra kellemesen duruzsolni kezdett! Úgyhogy az újat még nem savazom fel.
Az is yuasa.
amikor a yuasát vettem kértem egy 12es akkut
elém tesz egy nagy dobozt
mondom neki hogy én egy kicsike akkut kérek motorhoz, nem autóhoz lesz
aztán mutatja hogy csak a fele az akku.........
pedig kb mind ilyen ami nem zárt
csak a jobb gyártók egyből adják hozzá a savat
pl amit haver vett varta akkut ahhoz cellánként kis flakonok voltak aztán csak rá kellett szúrni az akkura az kivágta és lefolyt
a yuasa meg egy csöves tartályos kiszerelésű savat ad
a kínaiak meg semmit......azok így spórolnak
Biztosan gyárilag árammal töltött lesz, mert én már régen láttam olyan akkut amit a kedves vevőnek kellett töltenie, formáznia, kisütnie és újra töltenie.
28 B°-os higított kénsav /akku sav kell bele. És fel fog melegedni heves pezsgés közben elég rendesen! Este felöntöd, és reggelig hagyd békán! Hadd hűljön vissza! Ha gyárilag töltött akkor beteszed és mehetsz vele!
Csak hígított kénsavat szabad az akkuba önteni, töményet nem! Felöntöd hogy a lemezeket 5-10 mm-re ellepje (típustól függ), vársz rá 1-2 órát és pótolod amit a lemezek felisznak, ezzel az akku üzemkész.
Sziasztok
Megkérdezem itt is, hátha válaszol valaki.Sikerult vennem akksit a motoromhoz (Virago 250) de nincs gyárilag benne sav, állítólag ezeket így árulják. Sajnos nem volt náluk külön sav, azt mondták jó bele amit a benzinkúton árulnak. Vettem kemény 260ft-ért 1litert, ezt csak simán beletöltöm a szintig és jó is az akkumulátor?
Köszi!
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy öreg, 1985. évjáratú ZX500-as Kawasakim, nemsokára befejezem az átalakítását. Viszont az olajcserénél megdöbbentő látvány fogadott: bal oldalon a váltó vagy az első lánckerék körül elkezdett erősen csöpögni az olaj. Nem tudjátok esetleg, hogy hogyan hívják pontosan azokat a szimeringeket? Szeretnék rendelni, de se a méretet, sem a pontos megnevezését nem tudom. Ki is cserélném, de még a deklit sem tudom levenni, mert az előző gazdája valamit ótvarkodott és a gyári csavarból csak 3 van meg, a többi 3 "maszek" csavar feje pedig K.O.... nem tudom kivenni. Holnap raknám össze a motort, de már lassan kezdek megőrülni. Előre is köszönöm a segítséget!
x. kerület Maglódi út nem tudom hány szám. A maglódi kada sarokkal sréhen szembe, a kis konténeres benzinkút mellett. Nagy traktorgumi ki van rakva mint reklám a vilamossín mellé
NON-STOP gumis, vinni kell hozzájuk a kereket, Ők motorból nem szedik ki, centírozni sem tudnak, viszont állandóan nyitva vannak.
En beletennem marcsak azert is mert nem sport motor es fokepp alacsony fordulaton fogod hasznalni, raadasul gondolom fater nyitottab veget csinal es a motor kivanni fogja a fojtast. Ha megis amellett dontessz hogy kiszeded akkor a szervo maradjon a rendszerbe vagy ugynevezett dummy-t kell hasznalnod.
Egyebkent nagyon szep motor a boulevard. Napokban volt nalunk szervizre egy. Neked nincs gondod a kupplunggal? Sokan panaszkodnak az indulasnal a rantasra ennel a tipusnal.
Légszűrő olaj? Szerintem addig használhatod amíg nem válik vízzé. Semmiféle igénybevételnek nincs kitéve, a port meg ígyis-úgyis megfogja. Szerintem....
Lehet, hogy összességében 4mm volt a difi, de fölfelé (fejmagasságnak) nem fért be +4mm az tutkó frutics.
Ha meg lefelé nyúlik be jobban a szoknya, attól ugyan nem lesz izmosabb a motor...
Ez a bicigli eredetileg 1,5 loerős, azt te sem gondolod komolyan hogy egy dugócserétől 10 ezer felett kezdett el forogni és töbszörösére nött a teljesítménye.
Merthogy ennyi kellett volna a 80 hoz...
Az is yuasa.
elém tesz egy nagy dobozt
mondom neki hogy én egy kicsike akkut kérek motorhoz, nem autóhoz lesz
aztán mutatja hogy csak a fele az akku.........
csak a jobb gyártók egyből adják hozzá a savat
pl amit haver vett varta akkut ahhoz cellánként kis flakonok voltak aztán csak rá kellett szúrni az akkura az kivágta és lefolyt
a yuasa meg egy csöves tartályos kiszerelésű savat ad
a kínaiak meg semmit......azok így spórolnak
eléggé fog pezsegni, de elmúlik
Sziasztok
Megkérdezem itt is, hátha válaszol valaki.Sikerult vennem akksit a motoromhoz (Virago 250) de nincs gyárilag benne sav, állítólag ezeket így árulják. Sajnos nem volt náluk külön sav, azt mondták jó bele amit a benzinkúton árulnak. Vettem kemény 260ft-ért 1litert, ezt csak simán beletöltöm a szintig és jó is az akkumulátor?
Köszi!
Keress ra a neten: exhaust servo dummy
es persze a motorod tipusa.
Segítséget szeretnék kérni. Van egy öreg, 1985. évjáratú ZX500-as Kawasakim, nemsokára befejezem az átalakítását. Viszont az olajcserénél megdöbbentő látvány fogadott: bal oldalon a váltó vagy az első lánckerék körül elkezdett erősen csöpögni az olaj. Nem tudjátok esetleg, hogy hogyan hívják pontosan azokat a szimeringeket? Szeretnék rendelni, de se a méretet, sem a pontos megnevezését nem tudom. Ki is cserélném, de még a deklit sem tudom levenni, mert az előző gazdája valamit ótvarkodott és a gyári csavarból csak 3 van meg, a többi 3 "maszek" csavar feje pedig K.O.... nem tudom kivenni. Holnap raknám össze a motort, de már lassan kezdek megőrülni. Előre is köszönöm a segítséget!
NON-STOP gumis, vinni kell hozzájuk a kereket, Ők motorból nem szedik ki, centírozni sem tudnak, viszont állandóan nyitva vannak.
Az a dummy az micsoda?
http://nonstopgumi.hu/
Egyebkent nagyon szep motor a boulevard. Napokban volt nalunk szervizre egy. Neked nincs gondod a kupplunggal? Sokan panaszkodnak az indulasnal a rantasra ennel a tipusnal.
tud valaki Budapesten, esetleg Pest megyében olyan gumiszerelőt, aki szombaton is dolgozik?
Ha meg lefelé nyúlik be jobban a szoknya, attól ugyan nem lesz izmosabb a motor...
Ez a bicigli eredetileg 1,5 loerős, azt te sem gondolod komolyan hogy egy dugócserétől 10 ezer felett kezdett el forogni és töbszörösére nött a teljesítménye.
Merthogy ennyi kellett volna a 80 hoz...