Bocs sazsolt de összekevertem a nick neveket!
Most néztem vissza,hogy 1 250 leonárdód van val szeg.Nézd meg a gyertyát + a szelephézagot,lehet,hogy kitámaszt és azért nem indul.Meg nézd meg,hogy az automata szivató működik e.
de én nem tudok róla, hogy a gyűrű széttört volna.
milyen mebránra gondolsz ami a benzinszivattyúban van?
nem lehet, hogy levegőt nem kap eleget?
Vagy a gyertya rosz?
Szeva! Motorikusan tökéletesen megbízható volt,bármikor indult 1-2 rúgásból,(télen nyáron!)
A szelepekről meg annyit,igaz,hogy nem tesz jót nekik,de én így hajtottam kb-4 évig,és bíta!
Ha meghallgatsz egy jó tanácsot,akkor CASTROL-olajat használj,amit a V-2 esekhez ajánlanak,
20w/50 ásványi olaj! Én szinte minden típust kipróbáltam és mindet eszegette,de ezt nem!
Halgass az öreg rókára!
hi ...
valszeg a láncod egyenlőtlenül van megnyúlva .... (pont amiatt hogy induláskor meg erős gázadáskor rángat...)
a gumi menesztő lesz a ludas szerintem ...
ha van az nsr-ben olyan ...
Köszi a hozzászólást! Nagyon szépen átalakítottad a verdát! Ez igen, gratulálok! A hangja gondolom brutál volt! Mennyi ideig motoroztál vele? Én azt hallottam h a "nyitott" dob tönkrevágja a szelepeket! Az enyém ereget némi kéket (füstöt) de gondoltam kezdésnek cserélek benne szelepszár szimeringeket! Véleményed? köszi
Szeva!Nekem egy ugyanilyen KLR-600 asom volt,amit én építettem át supermotyónak!
Ehhez a dobhoz mit szólsz?Saját gyártás,savállóból,naggyon állat! Északa motorféknél durrogás, mélykék láng,és nem akármilyen hang!
(a szomszédok utáltak!)Csak ne felejts el a nyitott dobhoz utánkarburálni!(több anyag)
Sziasztok!
Vettem egy klr 600-as mocit, de kiberhelt kipufogóval( a hátsó dobban semmi! ) adták! Szerintetek elég ha egy gyári sportdobot teszek fel rá, amiben egy perforált cső fut végig + üveggyapot? Elég ennyi fojtás? Válaszotokat köszönöm!
Félre ne értsen vki menet közben nem annyira lehet észrevenni semmit csak induláskor kattan egy nagyot! Ja meg a láncom eggyik ponton feszes a másikon meg laza lehet hogy ezért a lánckerékmozgás miatt van ?
Serbustok! Van egy Honda NSR 125R-típusú mocim és a hátsó lánckerekem mozog. A csavarja meg vannak húzva de mégis mozog. Mi lehet az oka ? Lécci ha vki tudd az segítsen így össze vissza kattog meg mindent csinál naon szar! Kössz
Van egy 107 ccm-es pitbike-om
December használtam utojjára, az utóbbi héten többször is próbáltam indítani de semmit sem csinál
Berúgókarral és önindítóval is próbálkoztam de nagyon makacs
Gyertya ad szikrát, karbi tiszta....
Milyen baja (i) lehetnek?
ja..négy ütemű...
Régebben ha mentem vele kb fél órát, utána letettem, másnap kb 20 perc rugdosás után kelt életre (önindító kb 1 hónapja van)
Nagyon parázok hogy mi lehet vele...
ötletekkel lássatok el lécci!
meg ha már írok ide, akkor azt is megkérdezném, hogy 16 miliméteres pillangószelep (szivatóhoz) az kb mennyibe kerülhet, és hol? csask az a lemez kéne ami a torkot elzárja a levegő elől.
Helló Sziasztok!Olyan problémám van h van egy Honda Fx 650em aminek a blokkja ugyan az mint a dominatornak!Télen lemerült akksija és én hülye probáltam gyenge akuval elinditani.teleszivta benzinnel magat ezalltal mert csak ugy dől a kipuffbol a szag:S szoval ki akarom venni gyertyát belőle h megoldodjon a baj de nem tudom kivenni mert olyan baszott helyen van és semmilyen gyertya kulcs nem jó hozzá:S esetleg ha vkienk lenne ilyen mocija és elmondaná mit kezdjek vele hányas kulcs is kell hozzá pontosan és h kell-e speciális hozzá örülnék:) vagy esetleg h hogyan máshogyan lehetne eltüntenni a hengerből a sok megszivatott benzint:S Mielőbbi válaszotokat várom: Gabesz!
Sziasztok!
Vettem egy klr 600-as mocit, de kiberhelt kipufogóval( a hátsó dobban semmi! ) adták! Szerintetek elég ha egy gyári sportdobot teszek fel rá, amiben egy perforált cső fut végig + üveggyapot? Elég ennyi fojtás? Válaszotokat köszönöm! Szép napot!
Saszsolt!
KB 10-12 között,de 4-alatt nem indul be.Ha maradtak benne darabok akkor amikor be akartad inditani fljöhettek és ujabb kárt okozhattak.Ez is elő szokott fordulni.Meg még 1 dolgot nézz meg,mégpedig a membránt,lehet hogy eltört ezt beszivta és eltörte a gyűrüket,most meg még nem is indul miatta.
Persze, hogy működik.
Beindítom állása nulla. két perc, egyes,három kettes,négy perc 3-as.
Ezt 40-felett simán tartja. Városban felmegy 4-5-re de beindul a hűtőventillátor és nem megy tovább.
Voltunk a Demo-s felvonuláson.40 percen keresztül 5km/h és két három percenként egy-egy tiltásig pörgetés, de semmi. 5 strigula fölé nem emelkedett. A végén elindultunk, mentünk 30-al fél percet, lehült 4-re. Ezért nem tudom mi van vele, mert NEM melegszik. Ha csek melegedne, belátnám, hogy hengerfejes.
Üdv mindenkinek!
Segítségre lenne szükségem!
Gilera SR-125 motorról van szó, a hiba az vele,hogy elindítom a gépet megyek vele "x" kilómétert a leállítás után nem indul a moci. A gyertyán szikra nincs,trafó nem meleg,a trafó előtti elektronikai
kütyü szintén nem meleg.Trafó csere után indul a gép, majd ugyan az a helyzet-semmi szikra.
Visszateszem az előző trafót,(amivel nem volt szikra)-indul a gép, majd-kezdődik minden előről.
Ha tudnátok segíteni nagyon hálás lennék!
Előre is köszönöm!
Nálam a következő van. Kb 10.000 km-el ezelőtt elkezdett fogyni a víz. szorgalmasan visszatöltögettem.
Rá 3000-re megjelent a víz. Leszedtem belőle. Ezután megint elfogyott, rátöltöttem. Megint előjött, tehát kiemeltem belőle. Utána olajcsere, az olaj nem habos. A víz megint elkezdett fogyni, az olajcserém óta pedig megint mentem 4000-et(ezalatt megevett 8dl olajat) és szerintem kezd habzani az olajam. Viszont a gép nem melegszik, nem forr a víz, nincsenek kompressziógondok, egyenletesen jár....stb.
a tünetek a következők voltak : Másfél óra indítás után se töfögött...
kompresszio elment a levesbe ...
levettem a hengerfejet , s akkor láttam , hogy elment a vezérlés 1 fogat.., a kipuff.szelepek nem zártak emiatt ..., plusz időközben "beégett a szelepek mögé a szutyok ...stb ...
a hengerfejnek , meg a tömítésnek semmi baja nincs , csak megbontottam , most meg raknám össze miután becsiszoltam a szelepeket ....
Jut eszembe ... ezután kell nekem szelephézagot állítani ?(kawa zzr 400-as )
Most néztem vissza,hogy 1 250 leonárdód van val szeg.Nézd meg a gyertyát + a szelephézagot,lehet,hogy kitámaszt és azért nem indul.Meg nézd meg,hogy az automata szivató működik e.
milyen mebránra gondolsz ami a benzinszivattyúban van?
nem lehet, hogy levegőt nem kap eleget?
Vagy a gyertya rosz?
A szelepekről meg annyit,igaz,hogy nem tesz jót nekik,de én így hajtottam kb-4 évig,és bíta!
Ha meghallgatsz egy jó tanácsot,akkor CASTROL-olajat használj,amit a V-2 esekhez ajánlanak,
20w/50 ásványi olaj! Én szinte minden típust kipróbáltam és mindet eszegette,de ezt nem!
Halgass az öreg rókára!
valszeg a láncod egyenlőtlenül van megnyúlva .... (pont amiatt hogy induláskor meg erős gázadáskor rángat...)
a gumi menesztő lesz a ludas szerintem ...
ha van az nsr-ben olyan ...
Ehhez a dobhoz mit szólsz?Saját gyártás,savállóból,naggyon állat! Északa motorféknél durrogás, mélykék láng,és nem akármilyen hang!
(a szomszédok utáltak!)Csak ne felejts el a nyitott dobhoz utánkarburálni!(több anyag)
Vettem egy klr 600-as mocit, de kiberhelt kipufogóval( a hátsó dobban semmi! ) adták! Szerintetek elég ha egy gyári sportdobot teszek fel rá, amiben egy perforált cső fut végig + üveggyapot? Elég ennyi fojtás? Válaszotokat köszönöm!
Van egy 107 ccm-es pitbike-om
December használtam utojjára, az utóbbi héten többször is próbáltam indítani de semmit sem csinál
Berúgókarral és önindítóval is próbálkoztam de nagyon makacs
Gyertya ad szikrát, karbi tiszta....
Milyen baja (i) lehetnek?
ja..négy ütemű...
Régebben ha mentem vele kb fél órát, utána letettem, másnap kb 20 perc rugdosás után kelt életre (önindító kb 1 hónapja van)
Nagyon parázok hogy mi lehet vele...
ötletekkel lássatok el lécci!
meg ha már írok ide, akkor azt is megkérdezném, hogy 16 miliméteres pillangószelep (szivatóhoz) az kb mennyibe kerülhet, és hol? csask az a lemez kéne ami a torkot elzárja a levegő elől.
heeelp me
Vettem egy klr 600-as mocit, de kiberhelt kipufogóval( a hátsó dobban semmi! ) adták! Szerintetek elég ha egy gyári sportdobot teszek fel rá, amiben egy perforált cső fut végig + üveggyapot? Elég ennyi fojtás? Válaszotokat köszönöm! Szép napot!
KB 10-12 között,de 4-alatt nem indul be.Ha maradtak benne darabok akkor amikor be akartad inditani fljöhettek és ujabb kárt okozhattak.Ez is elő szokott fordulni.Meg még 1 dolgot nézz meg,mégpedig a membránt,lehet hogy eltört ezt beszivta és eltörte a gyűrüket,most meg még nem is indul miatta.
Beindítom állása nulla. két perc, egyes,három kettes,négy perc 3-as.
Ezt 40-felett simán tartja. Városban felmegy 4-5-re de beindul a hűtőventillátor és nem megy tovább.
Voltunk a Demo-s felvonuláson.40 percen keresztül 5km/h és két három percenként egy-egy tiltásig pörgetés, de semmi. 5 strigula fölé nem emelkedett. A végén elindultunk, mentünk 30-al fél percet, lehült 4-re. Ezért nem tudom mi van vele, mert NEM melegszik. Ha csek melegedne, belátnám, hogy hengerfejes.
Bár akkor erősen melegedne, forrna a víz.
A vízhőmérséklet visszajelző működik? Változik az állás?
az árrol vagy valami ahogy láttam györi vagy...szal mittom én
csá
Segítségre lenne szükségem!
Gilera SR-125 motorról van szó, a hiba az vele,hogy elindítom a gépet megyek vele "x" kilómétert a leállítás után nem indul a moci. A gyertyán szikra nincs,trafó nem meleg,a trafó előtti elektronikai
kütyü szintén nem meleg.Trafó csere után indul a gép, majd ugyan az a helyzet-semmi szikra.
Visszateszem az előző trafót,(amivel nem volt szikra)-indul a gép, majd-kezdődik minden előről.
Ha tudnátok segíteni nagyon hálás lennék!
Előre is köszönöm!
Rá 3000-re megjelent a víz. Leszedtem belőle. Ezután megint elfogyott, rátöltöttem. Megint előjött, tehát kiemeltem belőle. Utána olajcsere, az olaj nem habos. A víz megint elkezdett fogyni, az olajcserém óta pedig megint mentem 4000-et(ezalatt megevett 8dl olajat) és szerintem kezd habzani az olajam. Viszont a gép nem melegszik, nem forr a víz, nincsenek kompressziógondok, egyenletesen jár....stb.
kompresszio elment a levesbe ...
levettem a hengerfejet , s akkor láttam , hogy elment a vezérlés 1 fogat.., a kipuff.szelepek nem zártak emiatt ..., plusz időközben "beégett a szelepek mögé a szutyok ...stb ...
a hengerfejnek , meg a tömítésnek semmi baja nincs , csak megbontottam , most meg raknám össze miután becsiszoltam a szelepeket ....
Jut eszembe ... ezután kell nekem szelephézagot állítani ?(kawa zzr 400-as )