Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugy mukodik mint minden exup motornal: alacsony fordulaton lezar es ezaltal noveli picit a nyomatekot. Magas fordulaton meg nyit. Magyarul a kipufogot fojtja mindig a megfelelo mertekben. Erdekel komolyabban is vagy ennyi eleg?
Heló! Nem tudtam meik fórumba forduljak a kérdésemmel... igy ide irom gondomat.
van egy VALVOLINE air filter légszűrő olajam ami lassan 5 éves lesz, szeretném megtudni meddig lehet ezeket felhasználni? (Még bontatlan dobozban van) előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv!
Most végeztem a szelephézag ellenőrzéssel a fészek csiszolást követő 7000km futás után. Azt vettem észre, hogy a szélső hengerek szelepei jobban beverődtek, mint a középsők, főleg a szívó oldalon. Van ennek valami oka vagy véletlenszerű?
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy a Suzuki C109R-ben a kipufogóban lévő szelep az mit csinál?(egy elektro motor mozgatja bowden segítségével)
Milyen féle annak a kuplung kiemelő szerkezet? Tehát a kuplung dekliben van egy kb függőleges tengely amit a bowdennel forgatsz és odabenn fogasléces akármi módon nyomkod ,vagy ez a kuplungbowden álltal forgatott tengely a túl oldalon van?
Ha az első verzió akkor a kuplung kiemelő szerkezet, kinyomócsapágy felé kersném az esetleges hibát én mint laikus
Ezelőtt 39 éve egy Simson segédmotorba olyan dugót tettem, ami 4 mm-el magasabb volt mint az eredeti, de elfért. Pedálos Simsonba Star -dugó!
No az ment lejtőnek lefelé 80-at! T5-össel ellenőriztük. Bírta vagy másfél évig.
Annál még hihető a 80, de a 117 kicsit sok.
Lehet! Egy 50 köbcentis 40 mm-es átmérő körüli dugó nem tud csodát tenni!
Lehet 125-ös, 50-es papírral.
"Régen ment 117et most nagyon max 80... Szerintetek mi lehet a gond? "
Nekem anno a P21 max 130-at ment. A 80-at még elhiszem, lejtőn lefelé . De nem hosszú távon!
Na igen....
Én addig olvastam hogy dt 50 ami 117-et ment.
Gyermekem frissen összerakott blokkot nem nyüstölünk mert az nem jó a motornak szoros belül minden mit vártál hogy egyből hasítani fog hát nem majd idővel ha csak el nem rendezted a sorsát a motornak máris!
Sziasztok.
Igen jó bele a Piaggo-ba való.Hála ma kaptam egyet igaz használt de gyorba kipróbáltam nehogy ne nyisson ki.Egyenlőre minden oké bár még nem dobtam össze a gépet.Kicserélem az összes üa csövet vákumcsövet vizcsövet ha már egyszer szétkaptam...............
Köszönök mindent!
Üdv.
Csak akkor vettem észre, hogy vlmi nincs rendben mikor lefordultam balra, a 83 asra, ahol te mentél tovább egyenesen.
szombaton megspannolom a láncom, meg befújom, azt 7végén nem megyek vele messzire:)
Sziasztok!

Egy érdekes problémával találkoztam a motorommal(2001 Yamaha YZ 426 F)
A motorral minden ok! De ,mégis van egy kis nem oda való hang, a kuplung oldalnál.Ha a kuplung dekni fedélre , rányomom enyhén az ujjamat meg szűnik ez az érdekes fémes hang. A kuplung kosár nem ér bele a fedélbe, vele minden ok! Szerintem be rezonál a kuplung fedél közepe! Segítsen valaki! :)

Köszönöm!
nem próbálgatom, a végsebességet, azért írtam hogy épphogy a 80at eléri kb. 65öt mentem vele 1 percig, és még ment volna, azt érzi az ember hogy mennyit, mert elfogyott az erő. ez volt a nagy kipróbálás
köszi a felhomályosítást :) Megmondom őszintén bár csináltam már pár telót, de még igencsak tök vagyok futómű témában. Mégegyszer kössz az infót, ma is tanultam valamit!
"Ja és majdnem elfelejtettem, dugattyút cseréltek és megfúrták a hengert. Most visszakaptam a gépet, de nem az igazi, hidegen elég nehezen indul, utána meg nem úgy megy mint régen. Régen ment 117et most nagyon max 80... " Szóval te a frissen összerakott dugóval-hengerrel a végsebességet próbálgatod?....
hülye voltál aztán elkúrtad..........
vegyél másikat
Sziasztok!
Van egy Yamaha dt 50r-m 2006-os évjáratú. Tök jól működött egy szép nap elmentem motorozni, megálltam egy cigire, és utána beindult de semmi erő nem volt benne és durogott egyfolytába és kb. 40 volt a végsebessége (elötte 117-et ment). Azt még leírnám hogy ez elötti nap kicsit iszogattunk a haverokkal és kicsit játszottam vele (gyúlytás le-fel, gázhúzogatás) jókat durrogott. Na elvittem szerelőhöz mert pötyögött a motor de ahogy húztam egy kis gázt le is fulladt, nem pörgött ki. Ők kicserélték a gyújtás elektronikát, de aztán akkor sem lett jó. Utána csináltak rajta ezt-azt meg takarítgatták a karbit meg gyertya meg légszűrő meg hasonlók, rakott bele nagyobb főfúvókát... Ja és majdnem elfelejtettem, dugattyút cseréltek és megfúrták a hengert. Most visszakaptam a gépet, de nem az igazi, hidegen elég nehezen indul, utána meg nem úgy megy mint régen. Régen ment 117et most nagyon max 80... Szerintetek mi lehet a gond? (A szerelők sem nagyon tudták) Hebegtek habogtak össze vissza. Hátha ti tudtok nekem segíteni... Válaszotokat előre is köszönöm, szép napot mindenkinek!
Uram,nem győzök hàlàlkodni felhivtam azt a budaörsi cėget,szombaton megyek is hozzàjuk,segitenek bekötni ės lecsekkolni mindent.mivel gyàriba gondolkodtam ezidàig meg nem igazàn ismertem ezt a cėget se, egy örök x aktàs ügy volt ez a töltės yygebasz,màr tavaly is cseszegettek hogy villanymotorom van,mert akksitöltővel üzemel,de ez megszünik vėgre !
köszönöm,megėrdeklődõm
Hitman most csalodtam benned ! csak vicc !

igaza van rc51 és tsanyinak

Nem mindegy milyen az a teló egy gs 500 , vagy egy sp 2 , vagy a jó öreg gizié .........

5w olajat huzzo és nyomos szelepekel be tudod keményiteni de ha nincs állítási lehetöséged 5w olaj semmire men jó !

Ahol nincs állítás ott 20w + még rugó erősités

Ahol meg van állítás /huzzó -nyomo / a 15w-20 w olajjal azért jobb mert szinte nyitót szelepekkel is kemény marad és nem dolgozik anyit az olaj, a tömitetség is jobb ................

Ha meg pálya !,,, apám........... szelepeken zársz és atom kemény a futómű

az 5w olaj csak paraszt vakitás szerintem !

tasi
igaz mindkėt alkatrėszt újba vennėm,de volt egy sejtelmem hogy nem lesz megfelelő.köszönöm,megvallom a frankót nekem a villany az vörösposztó,nagyon amatőr vagyok benne.Anno vettem egy utàngyàrtott gsxr 600as szab.ot ugyanúgy 5 szàlas ,neten talàltam egy rajzot cikkszàm alapjàn ami majdnem jó volt,ki nem gyulladt csak nem töltött.akksi fėl ėves,vezetėkek nem dörzsölődtek ki sehol,generàtor fel lett újìtva,azóta motorba nem volt.Szerintem elcsesztem a bekötėsėt mert hittem a rajznak,kimėrni meg nem tudom mit hogy kell a szabàlyzón belül.ha van valami fejlemėny keresnėlek ha nem gond