a motorom (pegaso 650- 1 hengeres dupla karburatoros...) alapjaraton szabalytalan idokozonkent leall, es nem is egyenletes az alapjarat.
karbi tiszta, motor rendben van.
Karbi szétszedésekor háromnegyedig volt benzinnel az úszóház, sztem az jó!?
Hidegen nagyon nehezen akar indulni igaz heteket áll,ma pl féktisztítóval lehetett életre kelteni.
Pedig tuti ,hogy karburálási hiba lesz, mert amikor elhoztam dugócsereután a szerelőtől mondta,hogy feljjebb állította a súbertűt mert több anyag kell neki, mikor kipróbáltam először fulladt hörgött minden baja volt, de nem ment, utána a suberttűt 2rovátkával feljeb állítottam(tehát a tű lejjeb került,és máris ég és föld lett a különbség, de mondom még mindig nem az igazi közepes ford. szám tartományban.
Sziasztok van egy 93 as 250 es suzuki banditom és eljött a vezérmű lánc csere ideje az érdekelne hogy tudja e valaki hogy hány szemes láncot kellene vennem van e valami típus jelölése lehet e patent szemel kicserélni mert végtelenítettet elkerülném ha lehet mert nem akarom szétbontani a motort ez miatt .előre is köszi
oké köszi, csak azt nem értem,hogy C-s dugó vann benn, és akkor elvileg nagyobb fuvi is kéne bele? (most is 125ös van benn (asszem) meg azelőtt is ezzel ment) de eddig a B-s dugóval ment,igaz akkor is ilyen volt... szóval ,ahogy kopik a motor egyre kevesebb benzin kéne neki? nem értem
Különben,gondoltam,hogy valaki beszól majd a lendkeréktémához ,de hát ez van a szükség nagy úr amúgy meg ötleteket kérnék nem oktatást senkitől.
Amúgy köszönöm,hozzászólásod, legalább ez is egy út a megoldáshoz,és most így megint újra tudom értékelni a dolgokat,a tű állásán 2 féle képpen is tudnák variálni, (5féle rovátka állás),és magát a főfúvókát is lehet a karbiba fel,illetve lejjeb tenni. Akkor szerinted sok anyagot kap, tehát akkor a tűn lejjeb kell állítani és (vagy) magát a karbiban a fővuvit feljebb?!
Amúgy keihin a karbi.
Igen az egész marketing fogás .... ha rendesen kened a első fogaskerék 2 láncot a hátsó 3 láncot ki szolgál .
Úgy tudod meg legjobban ha le kapod a hátsó fogaskereked és a bolt ban rá tekered a láncot .... és ahogy emliteték ha meg tudod huzzni hátra vagy oldal irányba 1 mm -nél nagyobbat mozdul ...úgy már fogaskereket is kell ..... venned
Megérkeztek az alkatrészek a VX-emhez el is kezdtem összerakni de elakadtam a vezérlésnél.
Azt írja a manual : Turn the crankshaft so that the No.1 (REAR) engine position is positioned at top dead center.
ez vili de a rajzon a főtengelyen lévő jel legalul van nekem pedig cirka 30°-kal le van maradva. A motorom VS51B alvázszámú tehát USA változat ahol 45° helyett 75° a két hajtókar csapágy szöge egymáshoz képest. (Rajzon piros pötty) Kérdésem hogy melyik a helyes beállítás?
Előre is köszönöm a segítséget.
Csak remeld hogy elektromotor nem olvassa a kerdesed mert akkor megkapod a magadet. A lendkerek miatt, te meg az anyat sem tudod levenni. Szikrakat szorna a szenkefei.
A fals levego inkabb alacsony fordulaton szamit zart subernel. Nalad inkabb dus keverekre gondolok. Tedd lejjebb a tut meg vagy csokkentsd a fofuvokat. A fofuvoka kb 60-70 %-nal kezd dolgozni es ha a tu kicsit dus meg a fofuvoka akkor ott bedusul mert mindketten dolgoznak. Menj a motorral azon a fordulaton egy ket kilometert es vedd ki a gyertyat azonnal. Mutatja a keverekkepzest.
a hátsó lánckeréknél középen húzd meg a láncot aztán egyből látszik ki van-e nyúlva
aztán inkább dobd le mint hogy elszakadjon, mert az nagy szívás tud lenni
Nezd meg hogy mennyit tudsz rajta fesziteni. Es a lancot is vizsgald meg. Ha a lanc oldaliranyba konnyen meghajlithato es a feszito is a vegen van akkor sajna kuka. Elofordulhat hogy valami gagyi kinai hulladek van rajta. Nemreg az egyik vevo hozott lancot es azt tette fel. 1 het mulva jott feszitesre majd ujabb egy het es aztan kuka. Valahonnan ebayrol rendelte. Aztan EK lanccal mar nem volt gond.
Mitől lehet az, hogy k 150-200 km alatt a láncom annyit nyúlt, hogy alig bírtam elmenni a garázsomig. Novemberben meg lett spanolva, nem is volt vele bajom, most meg kb 10 centit mozog az alsó ág, és majdnem beleér a villába.
Nem tudom volt-e fújkálva, ősszel vettem a mocit, én még nem fújtam be mert nem kaptam spray-t hozzá.
Nyugtassatok meg, hogy nem kukás a láncom, és elérte az élete végét:S
előre is köszönöm a segítséget.
sziasztok! szívesen fogadnék minden hasznos tanácsot, problémám a következő: Kawasaki kdx 125 (95körüli,poweres) menet közben torpan főleg közepes ford. szám tartományban,mintha túl sok lenne neki valami?!számtalanszor kisérletezgettem, akkor történt valamicske javulás amikor lejjeb tettem a súbertűt,karburátor tiszta légszűrő is gyertya új,dugó is.Arra gyanaxok,hogy valahol falsot szívhat,próbáltam alapjáraton féktisztitót fújni a karbu környékére,lendkerékkörnyékére,nem pörgött fel, mondjuk a szívócsövem elég repedezett de sztem. ha rossz lenne fel kellet volna pörögni..Még a főtengelyszimeringet akartam megnézni,de nem tudom levenni az anyát a lendkeréknél, valaki tud valami ötletet,hogy kéne levenni?légkulcsom nincs.
A hatso fekkarra van egy vekony ruggo akasztva es az vezet a kapcsolohoz. A kapcsolo egy hengeres alaku muanyag haz vezetekkel. Ha az elso feknel a lampa vilagit akkor valoszinuleg a kapcsolo van rosszul beallitva. Eloszor huzd meg a ruggot kezzel es ha akkor a lampa felvillan akkor csak a muanyag anyat kell lefele iranyba tekerned a kapcsolon. Fogd meg a kapcsolot es tekerd az anyat mintha letekerned. Addig tekerd amig a pedal lenyomasara felvillan. Ha a ruggo meghuzasara a lampa nem villan fel akkor vagy a kapcsolo hibas vagy nem jut el aram oda. Probalampaval ezt konnyen kilampazhatod. Hondan a fekete a gyujtas szal.
karbi tiszta, motor rendben van.
tudja valaki mitol lehet?