Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok! Nekem is egy nagyon bagatell kérdésem lenne. Krossz motoron (Yz-F) átszeretném állítani a váltókart mert nekem nagyon lent van... de a csavart kiveszem belőle és nem hogy úgy... ha egy kicsit szétfeszítem a kart akkor se akar lejönni Arra tippeltem hogy valami forgácsban elakadhat vagy hasonló. Van valami tippetek mit lehetne vele csinálni? Mert a fogakat a váltótengelyen nem akarom szétb*szni :D
Ha tudnám hogy mennyinek kell lennie... ahogy néztem csak egy fajta tömítés van hozzá,szóval gondolom csak mint tömítő szerepe van.
Lenne egy nagyon bagatell kérdésem:
A jobb oldali kormányvégsúlyom messzebb van a markolattól mint a bal oldali, szerintem kilazulhatott. Visszanyomni nem tudom. Ha a súly végén lévő csavart meglazítom, akkor beljebb tudom nyomni, vagy egyéb technikát kell alkalmaznom?
Köszi.
Nincs oldalsztender kapcsolója. A cdi-t és a jeladót hogy tudom ellenőrizni?
Ennek van oldalsztender kapcsolója? Lehet hogy kábel, kontakt, gyújtásjeladó, vagy cdi hiba.
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem olyat csinál a DR-Z 400am hogy nincs szikra ha önindítózok amint elengedem a gombot üt egy ívet valaki találkozott már ilyennel? köszi
Ha okés a prés rés, akkor jó úgy:)
hello. az én pegasom alapjáraton ment jol, és kb 2000 fordulatig jo volt onnan bedadogott és pukkantózott ha huztada gázt,
a feszültségszabályzó volt a baja, peddig a töltés is rendben volt.
Sziasztok

Szereztem egy yamaha cute robogót és most rakosgatom össze.A kérdésem az lenne hogy néztem hozzá neten komplett hengerszettet,és mindenhol van hozzá hengerfej tömítés is.Nos most lett fúrva és én nélküle raktam össze,de tökéletesen zár a két fém felület így is.Lehet ettől valami baja esetleg?
igen át kell fúvókáznod ... vagy megfelelő dino szettet kell venned !
a tűdet is faragni kell,vagy abból is dino .
általában 10-20 % dusitás elég de a gyertyát is cserélni kell ,hogy meg tudjon birkozni a több anyaggal .....Ki lehet kisérletezni
a tűt hegyesiteni kell és 5-10 % nagyobb fő fúvóka stb ...stb
Eladó gsxr 750 srad Főtengely, kis javítást igényel, de ezen kívül hibátlan. 15.000,-Ft. Valamint egyéb alkatrészek is vannak a blokkból. Lehet őket vinni fillérekért. :)
Sziasztok!
Egy gyors kérdésem lenne, amiért nem szívesen nyitok galériát!

Van egy 650-es dominator blokkos fmx-em. Kapott nyitott kipu rendszert( Raptor) és k&n sportlégszűrőt, és azt tapasztaltam, hogy nem erősebb, talán még lustább lett.
Hozzá kéne hangolni a karbit, ha jól tudom. Csak azt nem tudom, hogy átfúvókázni is kell-e vagy csak valamit állítani? Beállításhoz kell valamilyen spéci műszer?
Légyszives segítsetek!
Köszönöm
megadom inkább a motor számot is mert ki tudja változott e az alváz szám az előző gazdánál te hát az motorszám : J 705 120 968
de azért itt van az alváz szám is : GJ 74 A 114232
egészséges motorba semmi értelme ..............ezt bizt igaz

De ha már sok az olaj fogyasztás ...kopót a motor......Jó az ............ és ha fel húzod a teljesítményt ......... a karbit dúsra veszed .... biztosabb az indítás 2 polusuval !
Abba sem valók, mert nincs értelmük.
Üdv.
83 gpz1100 blokk alkatrészeket keresek!
Sziasztok!
Kéne egy kis segítség: tdr 125 '94-esen a hengerfejről lejövő két cső, amik a karbira mennek pontosan hogy mennek rá a karbira?balos cső karbira felülre vagy alulra?
köszi előre is, remélem érthető
mért nem mondtad mikor motoroztunk?
megnéztem volna
több pólusú gyertyák a 4 ütemű motorokba valók
ok, de az 530-ból melyiket..?
bandit alvázszámod..?
http://www.fervill.hu/

Itt méretre tudnak adni szénkefét.
az előbiekhez még annyit szólnék még,hogy alapjáratom melegen valamikor normális,valamikor meg túl magas....szoval folyton változik
a power az kivan kötve..., (a fogaskerekek le voltak darálva.)szóval mindig nyitva van,de ettől függetlenül mennie kéne csak nem olyan dinamikusan. jól tudom?
ha átlátsz a lánc és a fogaskerék között akkor már nem az igazi
ha már egy csavarhúzó is átfér akkor már kuka
persze nem ezek az 1mm vastag műszerész csavarhúzók