Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok

Ma szembesültem azzal a problémával, hogy a hátsó fék lenyomásakor nem világít a féklámpám/Honda CB500 1999/, tudna valaki segíteni hogy tudok utánna állítani, megtalálni a kapcsolóját, hogy meg tudjam nézni mi a baja.

Mivel mindig első és hátsó fékkel fékezek, ez szerintem nem vészesen nagy probléma, de nem akarom így hagyni, következő hétvégén megcsinálom vagy csináltatom attól függően sikerül-e.

Illetve ha így megállít egy rendőr, beleköt, hogy miért nem jó és azt mondom, hogy indulásnál még működött, akkor ugye elvileg nem büntethet; de esetleg mondhatja azt, hogy zárjam ott le a motort és nem mehetek vele tovább? Nem tudom pontosan, hogy van ez a KRESZ-ben.

Előre is köszönöm a segítséget.
Hiszen finom vagyok mint a lótakaró!
Nem kell engem védeni Laci, de köszönöm! A Nyáron célszerszámot kellett csinálni , hogy a Cordoba mágneskuplungját szét tudjam szedni mert csapágyas volt! Amíg nem volt kész a szerszám nem tudtam megcsinálni! És addig nem autóztam. De aki azt sem tudja, hogy egy kónuszra feltett lendkereket pl nem lehet speciál lehúzó nélkül szétszedni, az ne is nyúljon hozzá!
Most védtelek meg Fater! viselkedj már szebben
*nem tud mit kezdeni
Ó B+ a "finom" lelkedet!
Hadd védjem meg a Józsit!
Lelke mint a pillangónak és ha néha nyers is, de segít ő ahol tud, persze vannak kérdések amire nem lehet jót válaszolni mert aki az alap problémával (mint pl. leszedni egy lendkereket) nem mit kezdeni akkor ami azután jön méginkább nehezen boldogul.
Tényleg olcsóbb ha elviszi hozzáértőnek
hiszem ha közelebb lakna Józsi is segítene neki, volt már erre is példa
Azert ez egy kicsit nyers volt. Szebben is lehetett volna valaszolni.
Köszi! Akkor viszem szerelőhöz! :(
Sehogy B+!
Sziasztok! segítséget szeretnék kérni! van egy aprilia sr50 di-techem és szét szeretném szedni mert meg állt a főtengely csapágyam de nem tudom lehúzni a lendkereket és a variátor másik felét. Hogy lehet leszedni ezeket itthon cél szerszám nélkül?
Szolnok környékén műanyag hegesztésben tudok segíteni kár motor, akár kocsi! Keress nyugodtan!
hali, megvan a hiba, az akksim szart be, kösz a tippeket :)
Szia.
Nem szorult meg hála minden ép és egészséges se vál se horony gyűrűk is faszák.Azt kérdezném hogy 4 ütemű gilera termosztát jó lehet az enyémbe vagy más értéken dolgozik és inkább várjam meg a gyárit?Ez fél árban itt lenne és új is.
Vélemény róla?
Ha túlmelegedés miatt állt meg, akkor már gáz van. Leszedném a hengert is és alaposan átvizsgálnám. A dugó oldalát és a gyűrűk szabad mozgását is ellenőrizni kell. Ha megszorult a téma, akkor úgyis rögtön látni fogod. Ha csak pici húzások vannak a dugó oldalán, de a gyűrűk szabadon mozognak, akkor nincs gond. Ha ezek a nyomok mélyek esetleg megszorultak a gyűrűk is, akkor új dugó, hengerhónolás, stb...
Sziasztok.
Hát elmentem alkatrész után de nem jártam sikerrel.Termosztát és füles tömités talán lesz jövő hét második felére.Tehát egyenlőre várakozó állásponton van a moci.Pedig már raktam volna össze.
Na mindegy.Mindenkinek jó hétvégét és széles utat kivánok!
Üdv.
Helló! Én inkább csak ötletelek, de Kinter otthonosan mozog a robogók világában. Ő szerintem ezután tud majd segíteni.
Sziasztok mindenki.
Eryk04,Kinter köszönöm a tájékoztatást.Motor ma szétbont (nem egyszerű)hőgombán lötyög a bakelit (csere)termosztát közel 100 fokos vizben is áll mint a gerely(csere)légtelenithettem vagy másfél órát.Próbálkoztam veszettül hátha nem kell szétkapni de sajna nem úsztam meg.Holnap kajtatok alkatrészért.Létezik hogy azért állt is meg mert túlmelegedett?
A szij cseréjét most egyenlőre kihagyom remélem elfut még egy darabig.
"üres kapcsoló lesz ,a műszerfalba zárlatos " . Szia lecso !

vagy a stender kapcsoló vezeték le testel

Lecso elő vetem a dr -t és meg csináltam ,hogy beljebb tekertem a pillangószelep csavart ...... úgy hogy nehezen essen vissza az alapjárat ... mint a DR -es srácnál .... 1600-1800 az alapjárat

csak a kíváncsiság miatt !............ hali
Lökd meg lábbal, mielőtt beteszed egyesbe. Próbaképp.
de nem hiszem,hogy köze van hozzá mert már leszedtem azt is,és azóta mentem vele.
de van
de, azt hiszem van.
Ezeknél nincs az oldal sztendernél kapcsoló?
Hali.Egy nagy kérésem lenne.Vettem egy DT 125-öst,majd teljesen felújítottam.Beleértve a teljes vezetékelést.Az a probléma,hogy amikor elindítom és behuzom a kuplungot majd berakom 1-esbe,azonnal lefullad.mintha megszünne a gyújtás.de amikor visszarakom üresbe,akkor ismét rendesen jár.mi lehet a probléma?előre is köszi.