Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszönöm
Van ahol 12.000-et írnak, de van ahol 20 vagy 30 ezret a cseréjére. Tehát nem egy sűrűn cserélendő darab. Persze ez a gyári szíjra vonatkozik. Az 500,- Ft-os kínai szíjtól ne várj ennyit. (Én fel sem raknám.) Próbálj meg belőle gyárit keríteni. 2.500,- Ft körül láttam múltkor valahol eredeti Piaggio-t. Gondolom az erre is jó. De azért kérdezd meg, mielőtt megveszed.
nem fúj levegőt a tartályba és szép tiszta is a fagyálló nem zavaros.azt a szijat szokták cserélni sűrűn vagy csak alkalmanként?
Köszönöm szépen!
Köszönöm szépen!
féknyereg dugattyúkat járasd meg..:-)
Tudomásom szerint az utolsó abban az esetben játszik, amikor darabjaira lett szedve a blokk, minden eltakarítva, így az utolsó kis járatból - kis szegletből is kikerült az olaj ami egyébként leeresztéskor ott maradna. Ha rosszul írtam, valaki helyesbítsen!
A total az azt jelenti mikor szet volt szedve a motor es ujratoltik. Ez a mennyiseg megy bele. Mert mikor csak olajat cserelsz akkor valamennyi mindig marad a motorban.
Sziasztok!

Segítség kellene.

Olaj cserénél mit jelentenek a következő adatok?
Az első kettő még OK.
De mi az uccsó?

periodikus,szűrő csere nélkül: 3 liter
szűrővel: 3,1 liter
Total amount (teljes menyiség): 3,6 liter -MIT JELENT,MIKOR KELL?

Előre is köszi! Atesz
Vigyázz azért, mert pl. ha a hengerfej tömítés ég át, akkoris a tartályba fúj. A vizet keringeti láthatóan vagy buborékot is nyom oda?
A vízpumpa nem áll meg csak úgy, de ha megteszi, akkor megáll az olajpumpa is, mert úgy látom ennél a blokknál is egy vékonyka szíj hajt mindent.
hidegen egyáltalán nem volt magas, majd a motor hőmérséklet növekedésével arányban emelkedett az alapjárat is ,de nem vészesen, max kb. 2000 rpm ig ment fel
olyasmi? hm vágom.köszönöm az infót.hát remélem nem a termosztát halt meg.nem is gondoltam volna hogy ott van a termosztát de mindegy te már bitti többet csináltál mint én.nagyon köszönöm a képeket és az infót!a vizpumpám ha megáll annak mi a jele?egyenlőre úgy látom működik mert gázadásnál spriccel a tartályba a viz vissza.
nekem is hasonló a gondom+fűszerezve azzal h még a vezlánc fogaskerekét is le kéne szednem h lejöjjön a csapágy tudsz tanácsot adni?
köszi!
Sajnos ennél a tipusnál a termosztát a hengerfej és a henger között van, így ha ki akarod cserélni, akkor hűtővíz le, hengerfej le..... Persze ehhez kelleni fog egy hengerfej tömítéskészlet is összerakáskor.
Olyasmi.
detto ugyan ez.ez is gilera runner?
nekem az is jó ha van valakinek egy robbantott képe ami jól nagyitható és kisilabizálom.gilera runner 50sp 2005-ös 50ccm kétütemű.robbantott ábra az egész ketyeréről sokat sehitene.hátha van valakinek...........
előre is köszi!
http://pics.coldline.hu/pics/2...

Ilyesmi?
Mert akkor úgy nézem az a csavar a légtelenítő.
Ha az ellenállása és a teljesítménye ugyanaz, akkor mindegy.
a termosztát házon fogalmam nincs hogy van e csavar viszont a hengerfő tetején van ami úgy néz ki mint pl a fékmunkahangeren a légtelenitő csap még gumi kupak is van rajta.lehet az a légtelenitő?
ha az értékek megfelelőek, teljesen mindegy !
már csak az a kérdés hogy hol lehet a termosztát mert betyárosan össze van rakva.mindenhol gyári bilincsek csövek tehát berhelve még nem volt de ezen még a vizpumpát is keresgélni kell.ti csak jobban ismeritek ezt a tipust mert motoros fickók vagytok de én még csak ugatom ezért kérem a pontos tájékoztatást.sokszor segitettetek nekem és mindenkinek amit köszönök mindenki nevében csak most kicsit megakadtam és szomorkodom a moci miatt.nagy baja nem lehet csak rá kell jönnöma kinjára.a termosztát szerintem még gyári benne mert bontva még nem volt csak hol leledzik?vagy a vizpumpa rossz és nem keringeti a vizet?nem tudom a megoldást
Hello!
Van különbség abban ha egy direkt motorra kialakitott ellenállást kötök be a led index elé vagy ha veszek a boltban egy sima ellenállást és azt kötöm be?