Termosztát biztosan van benne, légteleníteni akkor kell, ha van pl a termosztátházon egy ilyen csavar. Ha nincsen, akkor viszont lényeges hogy a termosztáton lévő bevágás vagy furat felfelé álljon berakáskor, mert úgy a motor saját magát szépen lelégteleníti.
kinter,eryk04 sziasztok és üdvözlök mindenkit.Köszönöm az infót a mocit nem viszem vissza mert szerintem nagy gáz nem lehet vele.A vizet igaz hogy kinyomta de szerintem azért mert a max jel fölé töltötte 5cm-rel az őstülök szerelője.A kiegyenlitő teteje jól zár semmi baja viszont azt elmondhanátok hogy van e ebben a tipusban termosztát és kell e ezeket légteleniteni mint anno barkas wartburg dália stb?Beinditom pöccre indul tehát szorulni nem szorult meg de a vizhőfok az eget veri a blokk forro a hütő jéghideg........ezért kérdezema termosztátot meg a légtelenitést.Ha levegő marad bent akkor rotyoghat a viz és szépen puhára főzöm a mocit
Lábraállítod, hagyod kicsit pihenni, pótolod az esetlegesen kiömlött folyadékokat (hűtővíz, motorolaj, akku-desztvíz) és imádkozol. Esetleg átforgatod önindítóval, gyertya nélkül. Ha csúnya, nem odaillő hangja van, akkor rábasztál. Ha nem hallasz ilyet, akkor gyertya vissza és próba.
Nem kap üzemanyagot, esetleg szépen megragadt a dugó a túlmelegedéstől. Erre utal az is, ha nyomja kifelé a vizet. Nagyon fontos hogy a kiegyenlítő tartály fedele jól működjön, különben leáll a keringése és meghal..... Nincs véletlenül kikötve az olajpumpája? Tankoltál bele azóta (tiszta benzint)?
Hát a bal oldali dekni (a váltó felőli, ami alatt a lendkerék van) az elrepedt, de abban olaj nemigen volt, mivel az csak egy burkolat. De kívülről van berepedve. A belseje nincs. Csak arra gondoltam, hogy nem történhet-e valami gond ott belül, mivel azért jó nagy súlya van a motornak. (Elmozdul valami a blokkban vagy nem is tudom.)
Ma reggel vettem észre, hogy a garázsban a motor elborult előző este (ne kérdezzétek hogyan, mert lövésem sincs) Ettől lehet valami baja, hogy hát ugye a kétszázegynéhány kilós súlyával rádőlt a blokkra. Köszi előre is.
szerintem nagyobb fúvókákat raktak a karbiba
munkatársamnak is volt ijen motorja és neki is akkor ugrott meg a fogyasztás mikor nagyobb fuvókákat raktak bele
ki kell venni a kereket és meg kell járatni a féknyeregben a dugattyúkat
először vedd ki a fékbetétet
megnyomkodod a fékpadált néhányszor hogy kicsit kimenjen a dugattyú aztán le kell tisztítani rongyal meg féktisztítóval majd ha megszáradtt akkor vékonyan be kell olajozni wd40 vagy hasonló cuccal
majd óvatosan vissza kell nyomni a dugattyút
ha jól működik a dugattyú akkor lehet összerakni és próbálni
ha már régen volt fékfolyadék csere akkor azt is kell cserélni
a helyedbe megméretném furatmikróval hogy mennyire kopott a henger, ha nem kopott és nem mély a karcolás benne akkor egy hónolás megoldhatja a problémát
nekem is van egy henger amiben megszorult a dugó, elvittem műhelybe ahol megmérték és meghónolták
nem lett tökéletes de jobban néz ki mint előtte
igaz nekem 2 ütemű az igénytelenebb
Szia.
Ugyan az enyém nem fogyaszt annyit sőt alig valamit mert mindig megáll és még nem volt alkalmam megmérni a fogyasztását.Gondoltam a gyrtyára én is de majd apránként végignézek mindent.
Itt a forumon vannak jó arcok akik segitenek is a szerelésben hátha ők tudnak segiteni a problémád megoldásában és vállalják a motorod átnézését.az én első tippem a fogyasztásodra a koszos légszűrő vagy nem megfelelő gyertya és karbi beállitás.
Szia. Sajnos a problémádra nem tudom a választ, esetleg nézd meg a gyertyát lehet ,hogy sok üzemanyagot kap.Viszont nemrég én is vásároltam egy ugyanilyen robogót mint amilyet te vettél és az én motorom is nyomja ki a vízet és hihetetlenül sokat fogyaszt, 6-7 literrel. Nem tudom ,hogy lehet beállítani a fogyasztást.Ha tudsz Pesten a 10;17;18. kerületben vagy Vecsésen egy értelmes szerelőt akkor megkérlek írj. Köszi . szia7677@gmail.com
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni.Vásároltam egy Gilera Runner 50cm³ robogót. Nagyon megy 90 - 100 km/h ! ami nem gond, viszont 6-7 literrel fogyaszt :-( . Próbáltam az 50-60-as tempót tartani,de akkor is sokat fogyaszt.Hogy lehet beállítani a fogyasztását? Esetleg ha tudtok a 17. kerület, Vecsés, 18. kerület környékén egy normális szervízt ahol be tudják állítani a fogyasztást, akkor írjatok. szia7677@gmail.com Köszi.
Örömmel írom, hátha másnak is segítek ezzel, hogy a tegnap előtt este itt említett problémám, hogy a dr 650 az Istennek nem akarja szépen ejteni a gázt megoldódott.
A hiba mindössze annyi volt, hogy a kézzel tekerhető alapjárat állító csavar, ami a folytószelep záró véghelyzetét határolja roszul volt beállítva. Ez álltal a folytószelep kis mértékben nyitva volt, így az alapjárati üa. ellátó rendszer ki lett "iktatva" és ezért viselkedett bután a motor. Az alajárat állító csavar lejjebb lett állítva, így zártabb lett a folytószelep, és így már a hivatalos alapjárati rendszer látja el benyával a motort. Itt a benzinmennyiséget az alsó CO csavarral lehet állítgatni ,evvel az alapjárati fordulatot is. A motor gyönyörűen ejti a fordulatot, a kicsit nyitott dobbal diszkréten durrog, nagyon teccődik
amúgy nem nehéz a fúvókát kicserélni, csak szét kell szedni a karburátort
először amit meg kellene nézned: karbi, légszűrő, gyertya
munkatársamnak is volt ijen motorja és neki is akkor ugrott meg a fogyasztás mikor nagyobb fuvókákat raktak bele
mekkora fúvókák vannak a karbiban?
először vedd ki a fékbetétet
megnyomkodod a fékpadált néhányszor hogy kicsit kimenjen a dugattyú aztán le kell tisztítani rongyal meg féktisztítóval majd ha megszáradtt akkor vékonyan be kell olajozni wd40 vagy hasonló cuccal
majd óvatosan vissza kell nyomni a dugattyút
ha jól működik a dugattyú akkor lehet összerakni és próbálni
ha már régen volt fékfolyadék csere akkor azt is kell cserélni
nekem is van egy henger amiben megszorult a dugó, elvittem műhelybe ahol megmérték és meghónolták
nem lett tökéletes de jobban néz ki mint előtte
igaz nekem 2 ütemű az igénytelenebb
Ugyan az enyém nem fogyaszt annyit sőt alig valamit mert mindig megáll és még nem volt alkalmam megmérni a fogyasztását.Gondoltam a gyrtyára én is de majd apránként végignézek mindent.
Itt a forumon vannak jó arcok akik segitenek is a szerelésben hátha ők tudnak segiteni a problémád megoldásában és vállalják a motorod átnézését.az én első tippem a fogyasztásodra a koszos légszűrő vagy nem megfelelő gyertya és karbi beállitás.
Örömmel írom, hátha másnak is segítek ezzel, hogy a tegnap előtt este itt említett problémám, hogy a dr 650 az Istennek nem akarja szépen ejteni a gázt megoldódott.
A hiba mindössze annyi volt, hogy a kézzel tekerhető alapjárat állító csavar, ami a folytószelep záró véghelyzetét határolja roszul volt beállítva. Ez álltal a folytószelep kis mértékben nyitva volt, így az alapjárati üa. ellátó rendszer ki lett "iktatva" és ezért viselkedett bután a motor. Az alajárat állító csavar lejjebb lett állítva, így zártabb lett a folytószelep, és így már a hivatalos alapjárati rendszer látja el benyával a motort. Itt a benzinmennyiséget az alsó CO csavarral lehet állítgatni ,evvel az alapjárati fordulatot is. A motor gyönyörűen ejti a fordulatot, a kicsit nyitott dobbal diszkréten durrog, nagyon teccődik