Sziasztok.
Pár kérdéssel fordulnék hozzátok.A napokban vettem egy robit használtan.A kereskedőtől elindulva kb 2 km megtétele után megállt mint a szög,kicsit később elindult de 1 km megtétele után megint megállt.Valamint a vizet is nyomta egy kicsit de ez annak tudható be hogy a tartály nyakig volt töltve.
Mit gondoltok mi lehet ennek a megállásnak az oka,Keressem a tüzelőanyag ellátásnál a hibát vagy inkább orientálódjak a gyújtás felé gyertya,trafó,üaszűrő vagy merre keresgéljek.egyébként fasza kis gép de igy nem merek vele elindulni.
Tip:Gilera Runner 50SP.Válaszotokat előre is köszönöm hátha van valakinek vmi használható infója!
Széles utat!
értem, csak sajnos a relét nemtudom szétszedni, van rajta 2 biztonsági zárófül, de viszont össze is van "ragasztva" valami fehér műanyag szerű ragasztóval, ez lehet hogy gyárilag van így, vagy az előző tulaj kokányolta..
Sziasztok segítséget kérnék tőletek,nem tudom hallottatok-e már olyan fokozat kijelzőről amelyiknek érzékelő szenzorai vannak (jeladó ) és a váltó kar közelében kell elhelyezni.Ezt szeretném a motoromra felhelyezni kawasaki zx9r esetleg valaki rakott már fel ilyet motorra ha igen akkor egy két ötletet elfogadnék és ha lenne kép azt is.freemail:butyiz@freemail.hu előre is köszönöm üdv.
Hello, valaki vilagositson mar fel LED-es indexekkel kapcsolatban:). Vettem egy par ledes indexet. A motoron elol hagyomanyos egok vannak az indexekben es az ujakat akartam hatulra rakni. Az eredeti rele ami volt a motorban beszart, mert nem villogtatta az elso indexeket (csak beallt, es egve maradt), szal a relet elorelato modon lecserektem LED-barat valtozatra. Be is dobtam a gepbe es csodak csodajara az hagyomanyos elso indexek eletrekeltek, de amikor hatul rakotottem a ledeset az nem csinalt semmit. Multimeterrel megmertem es aram folyik a vezetekben (1-10v kozott valtakozik, ahogy kell).
Kerdes: kell-e feszultsegszabalyozot beiktatnom, vagy valami mas a problema? (az indexek vadisuj rizoma zero11-ek 1W-12V felirattal, a motorom 12V-s es a LED-es rele-re az van irva h 12V 1-30W). Valaki?koszi
az már megtörtént, ki is vettem a relét és valami mozgott benne, nem tudom hogy mi lehetett az, sajnos nemtudom a felépítését, a csatlakozókon meg csak minimális oxidálódás volt amiket megtakarítottam, de nem történt változás
az indtórelé, olyan hangot ad ki mint 1 tompa sokkoló ha tőltőről inditanám, ha gyenge az akksi előfordúl h csak kattan 1et, de ilyen csúnyán még nemcsinált
Sziasztok, lenne 1 problémám, 2000-es kawa zx-6r-em van, az lenne a baj h mikor próbálnám indítani csak kattan 1et az indítórelé, ahol a fő biztosíték van (30A). Ha tőltőről indítanám akkor meg csúnyán csörög, a biztosítékokat megnéztem de azok hibátlanok. Tegnap még gond nélkül beindúlt. Van valakinek ötlete hogy mi lehet a gáz?
a két főtengely nem egyforma a vezérmű lánckerekek fogszáma nem egyforma pontosan nem emlékszem hogy menyi fog eltérés volt a normál meg a változó vez közt
Sziasztok. kérdezni szeretnék.
Egy 1993-as Suzuki Rf400asom van.
Főtengely csapágyas lett szegény és komplett blokkot kerestem bele.
Találtam is egyet kedvező áron.
Csak annyi a probléma,hogy a szelepfedél piros színű nekem pedig fekete színü. A fekte szelepfedeles 16 szelepes a piros pedig 16 szelep változó szelep vezérlés. ÉS nem tudom meg merjem e venni.
A főtengelyek stimmelnek? Mert csak arra lenne szükségem.
Ha valaki tudja,hogy számít a különbség, az létszi válaszoljon.
Üdv Pisti
vegyél egy féktisztitó sprayt és ahol gondolod hogy falsot szív oda fújd és ha változik a motor hangja... na ott kell keresni a hiba okát de szelepeket kompressziót karburátor pillangó tengelyt is meg kell nézni http://www.sportmotor.hu/motor...
SEGÍTSÉG!
Sziasztok!
Vásároltam egy Gilera Runner 50cm³ robogót.
Nagyon megy 90 - 100 km/h ! ami nem gond, viszont 6-7 literrel fogyaszt :-( . Próbáltam az 50-60-as tempót tartani,de akkor is sokat fogyaszt.Hogy lehet beállítani a fogyasztását?
Esetleg ha tudtok a 17. kerület, Vecsés, 18. kerület környékén egy normális szervízt ahol be tudják állítani akkor írjatok. szia7677@gmail.com Köszi.
Szevasztok!
Tanácsokat szeretnék kérni, ha esetleg volt már ehhez hasonló problémátok. A helyzet a következő, nemrég vettem egy 1989-es (léghűtéses) Yamaha DT 50 MX-et, vettem bele új dugattyút (Meteor), illetve kapott egy komplett új Gianelli rezonátort is, így a maximális fordulatszám nagy mértékben megnőtt. A gond az hogy egyszerűen nincs benne erő, ez abban nyilvánul meg, hogy sík úton csak az első 3 sebességben húz, 4.-ben csak akkor megy ha lassan pörgetem ki, majd mikor eléri 4.-ben a maximális fordulatszámot, felrakom 5.-be és nem gyorsul tovább, elkezd szép lassan csökkeni a fordulatszám. Emelkedőn maximum 3-asban tudok menni de nagyon erőlködik, pedig ugyanazon az emelkedőn a régi kipufogóval (gyári) 4.-ben kiment, igaz hogy akkor 5.-ben ment 70-nel maximum, most 4.-ben megy annyival. Én arra gyanakodtam, hogy kevés üzemanyagot kap, ezért a gyári 88-as főfúvókát kicseréltem 110-esre, majd 125-ösre, és most 140-es van benne de semmi változás.
A súbertűvel már játszadoztam illetve a levegőarány állító csavarral is, de nem jutottam előre. Egyébként a tű a legalsó állásban a legjobb.
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Üdv,
Szabi
Pár kérdéssel fordulnék hozzátok.A napokban vettem egy robit használtan.A kereskedőtől elindulva kb 2 km megtétele után megállt mint a szög,kicsit később elindult de 1 km megtétele után megint megállt.Valamint a vizet is nyomta egy kicsit de ez annak tudható be hogy a tartály nyakig volt töltve.
Mit gondoltok mi lehet ennek a megállásnak az oka,Keressem a tüzelőanyag ellátásnál a hibát vagy inkább orientálódjak a gyújtás felé gyertya,trafó,üaszűrő vagy merre keresgéljek.egyébként fasza kis gép de igy nem merek vele elindulni.
Tip:Gilera Runner 50SP.Válaszotokat előre is köszönöm hátha van valakinek vmi használható infója!
Széles utat!