Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.
Pár kérdéssel fordulnék hozzátok.A napokban vettem egy robit használtan.A kereskedőtől elindulva kb 2 km megtétele után megállt mint a szög,kicsit később elindult de 1 km megtétele után megint megállt.Valamint a vizet is nyomta egy kicsit de ez annak tudható be hogy a tartály nyakig volt töltve.
Mit gondoltok mi lehet ennek a megállásnak az oka,Keressem a tüzelőanyag ellátásnál a hibát vagy inkább orientálódjak a gyújtás felé gyertya,trafó,üaszűrő vagy merre keresgéljek.egyébként fasza kis gép de igy nem merek vele elindulni.
Tip:Gilera Runner 50SP.Válaszotokat előre is köszönöm hátha van valakinek vmi használható infója!
Széles utat!
szia de sajna már meg van ez:http://kapcsoljhatodikba.blog....
értem, csak sajnos a relét nemtudom szétszedni, van rajta 2 biztonsági zárófül, de viszont össze is van "ragasztva" valami fehér műanyag szerű ragasztóval, ez lehet hogy gyárilag van így, vagy az előző tulaj kokányolta..
Belöl van egy réz érintkező, ami átadja indításkor az áramot. Ez sokszor ívet is húz, így eltud oxidálódni.
Sziasztok segítséget kérnék tőletek,nem tudom hallottatok-e már olyan fokozat kijelzőről amelyiknek érzékelő szenzorai vannak (jeladó ) és a váltó kar közelében kell elhelyezni.Ezt szeretném a motoromra felhelyezni kawasaki zx9r esetleg valaki rakott már fel ilyet motorra ha igen akkor egy két ötletet elfogadnék és ha lenne kép azt is.freemail:butyiz@freemail.hu előre is köszönöm üdv.
Hello, valaki vilagositson mar fel LED-es indexekkel kapcsolatban:). Vettem egy par ledes indexet. A motoron elol hagyomanyos egok vannak az indexekben es az ujakat akartam hatulra rakni. Az eredeti rele ami volt a motorban beszart, mert nem villogtatta az elso indexeket (csak beallt, es egve maradt), szal a relet elorelato modon lecserektem LED-barat valtozatra. Be is dobtam a gepbe es csodak csodajara az hagyomanyos elso indexek eletrekeltek, de amikor hatul rakotottem a ledeset az nem csinalt semmit. Multimeterrel megmertem es aram folyik a vezetekben (1-10v kozott valtakozik, ahogy kell).
Kerdes: kell-e feszultsegszabalyozot beiktatnom, vagy valami mas a problema? (az indexek vadisuj rizoma zero11-ek 1W-12V felirattal, a motorom 12V-s es a LED-es rele-re az van irva h 12V 1-30W). Valaki?koszi
az már megtörtént, ki is vettem a relét és valami mozgott benne, nem tudom hogy mi lehetett az, sajnos nemtudom a felépítését, a csatlakozókon meg csak minimális oxidálódás volt amiket megtakarítottam, de nem történt változás
Kontakthiba valamelyik csatlakozásnál? Próbáld megkocogtatni a relét, finoman. Lehet ott oxidálódott el az érintkező.
az indtórelé, olyan hangot ad ki mint 1 tompa sokkoló ha tőltőről inditanám, ha gyenge az akksi előfordúl h csak kattan 1et, de ilyen csúnyán még nemcsinált
másik motorral (zzr 400) már volt akksi gondom, de az töltöröl beindúlt, nemtom, holnap megpróbálom bebikázni, legalább szerelőhöz tudjam elvinni
Lehet az aksi betojt, és a relé kattog. Nyilván a töltő se tud indító áramot biztosítani.
Csörög? Mi?
Sziasztok, lenne 1 problémám, 2000-es kawa zx-6r-em van, az lenne a baj h mikor próbálnám indítani csak kattan 1et az indítórelé, ahol a fő biztosíték van (30A). Ha tőltőről indítanám akkor meg csúnyán csörög, a biztosítékokat megnéztem de azok hibátlanok. Tegnap még gond nélkül beindúlt. Van valakinek ötlete hogy mi lehet a gáz?
a két főtengely nem egyforma a vezérmű lánckerekek fogszáma nem egyforma pontosan nem emlékszem hogy menyi fog eltérés volt a normál meg a változó vez közt
Helló!
Köszi mindent, úgynéz ki megy a dolog okosban!
üdv
Sziasztok. kérdezni szeretnék.
Egy 1993-as Suzuki Rf400asom van.
Főtengely csapágyas lett szegény és komplett blokkot kerestem bele.
Találtam is egyet kedvező áron.
Csak annyi a probléma,hogy a szelepfedél piros színű nekem pedig fekete színü. A fekte szelepfedeles 16 szelepes a piros pedig 16 szelep változó szelep vezérlés. ÉS nem tudom meg merjem e venni.
A főtengelyek stimmelnek? Mert csak arra lenne szükségem.
Ha valaki tudja,hogy számít a különbség, az létszi válaszoljon.
Üdv Pisti
vegyél egy féktisztitó sprayt és ahol gondolod hogy falsot szív oda fújd és ha változik a motor hangja... na ott kell keresni a hiba okát de szelepeket kompressziót karburátor pillangó tengelyt is meg kell nézni
http://www.sportmotor.hu/motor...
Szia, nem tervezem eladni persze csillagász összegért odaadnám, de árában most nem.


A tegnap esti témára visszatérve, hogy lassan esik vissza a fordulat, a karbi membrán előregedése okozhat ilyen tünetet?
SEGÍTSÉG!
Sziasztok!
Vásároltam egy Gilera Runner 50cm³ robogót.
Nagyon megy 90 - 100 km/h ! ami nem gond, viszont 6-7 literrel fogyaszt :-( . Próbáltam az 50-60-as tempót tartani,de akkor is sokat fogyaszt.Hogy lehet beállítani a fogyasztását?
Esetleg ha tudtok a 17. kerület, Vecsés, 18. kerület környékén egy normális szervízt ahol be tudják állítani akkor írjatok. szia7677@gmail.com Köszi.
NEM ELADÓ DR ?
Karbi problémát felejtsd el.Nézd meg a kompressiót.
Szevasztok!
Tanácsokat szeretnék kérni, ha esetleg volt már ehhez hasonló problémátok. A helyzet a következő, nemrég vettem egy 1989-es (léghűtéses) Yamaha DT 50 MX-et, vettem bele új dugattyút (Meteor), illetve kapott egy komplett új Gianelli rezonátort is, így a maximális fordulatszám nagy mértékben megnőtt. A gond az hogy egyszerűen nincs benne erő, ez abban nyilvánul meg, hogy sík úton csak az első 3 sebességben húz, 4.-ben csak akkor megy ha lassan pörgetem ki, majd mikor eléri 4.-ben a maximális fordulatszámot, felrakom 5.-be és nem gyorsul tovább, elkezd szép lassan csökkeni a fordulatszám. Emelkedőn maximum 3-asban tudok menni de nagyon erőlködik, pedig ugyanazon az emelkedőn a régi kipufogóval (gyári) 4.-ben kiment, igaz hogy akkor 5.-ben ment 70-nel maximum, most 4.-ben megy annyival. Én arra gyanakodtam, hogy kevés üzemanyagot kap, ezért a gyári 88-as főfúvókát kicseréltem 110-esre, majd 125-ösre, és most 140-es van benne de semmi változás.
A súbertűvel már játszadoztam illetve a levegőarány állító csavarral is, de nem jutottam előre. Egyébként a tű a legalsó állásban a legjobb.
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Üdv,
Szabi
Egy 0-val kevesebb csak 125
Egy Honda CRM 1250-ről van szó amin 160-as pollini van sport kipufogo rendszerel, és most raktam rá egy 34-es dellorto karburátort.