Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Új henger.
Helló!
Szerintetek jó lenne e egy 125ccm dt-be
http://www.formula3000.hu/shop...
Olcsón hozzá tudnék jutni. Nálunk a boltokba csak azt a szar 800ft NGK-gyertya kapható kb 70Km után elfárad,motorból kiszedem nem mocskos stb.. csak egyszerűen szinte semmi szikrát nem ad, de itt szinte mindenki ezzel a bajjal küszködik
Sziasztok!

Van egy 2004-es Honda CBR 600 F4i-m, tudna valaki ajánlani egy jó CBR szerelőt BP-en? Semmi extra nincs a géppel, nagyon jó állapotban van, csak jön a tavasz és szeretném áznézetni meg jó lenne ha volna egy hozzáértő, tapasztalt szerelő aki foglalkozna a géppel.
Olyat keresnék akit nem zavarná ha ott lennék a
szereléskor, nem bizalmatlanság miatt lesném,
hanem mert nagyon érdekel a szerelés!
Köszönöm előre is!
Nem fog a hátsó fekem. Lenyomom es semmi. Télen sokat állt amiatt talán ? Mentem vele mar sokat es nem fog hiába lenyomom
segítségeteket kérném. adott egy yamaha wr 426 f amiben hajtókar probléma miatt a dugó bele húzott a hengerbe ami nicasil-os tanácsot szeretnék kérni mit tudnék vele csinálni. Hónoltatni szabad-e, mert perselyezést ajánlottak aminél ha jól tudom az erő és teljesítmény veszteség elég nagy, és a strapát sem igazán bírja. tudnátok ötleteket adni mitévő lehetnék?
Ja.................
Helló.van egy ktm sx 250 2002-es és 1.-be rakásnál kicsit reccsen a váltója. de a motor csak akkor indul el ha a kuplungkart félig kiengedem. az érdekelne hogy miért reccsenhet?ha valaki tudná az okát megköszönném ha megosztaná velem.
Kössz, de ha falsot kap akkor a keverék szegény, ha pl. súbertű baj lenne akkor meg a keverék brutálul bedúsul. Mind két állapot (szegény-dús) okozhatja ezt a lassú leforgást?
az a motor pedig olyan mintha az útra lenne ragasztva !

Ne alakíts semmit .... 15 vagy 20 olaj az jó ... egy profi műhelybe ahol tudják mérni a húzó -nyomó elenállást . Te súlyodhoz be állítják és kész . nem szabad fúrní faragni csak el baszod ...ez egy külön szakma !
Szép jó napot az Uraknak!

Uraim, a helyzet az, hogy az 1.3-as XJR-emnek ölég gatya a futóműve, félelmetesen lebeg az úton pedig messze nem vagyok versenyző. Nem érzem magam telhetetlennek, tudom, hogy nem sportmotor...
Amikor az "A"-s jogsimat csináltam egy GSX1400-zal közlekedtem, azon minden félelemérzet nélkül elkopott a lábtartó.
Nem kizárt, hogy öregszem - hiszen lassan már betöltöm a 25-öt - és azért félek jobban, de nagyon hintázósnak-csúszkálósnak vélem a vasat.

Mit tudok vele tenni?

Én eddig arra gondoltam, hogy teszek bele egy sűrűbb villaolajat - az RF900-asomnál bejött - és esztergáltatnék erős szilenteket a lengőkarba meg a lengéscsillapító szemeibe, amilyet versenyautóknál használunk. (látszik rajtuk, hogy kicsit meg vannak "rogyva", a hátsó telók szilentjeiben nem középen van a tengely)

Akár hülyeségnek tartjátok akár nem, várok véleményeket ill ötleteket mit kezdjek vele.

Köszönöm előre is
na az öreg teve ! 1 kikophatott a subi tű
2 a fő fúvóka ki rázodot
3 fars
4 valami szorul a karbiba gyenge a visz rugó
5 alapjárati fúvóka ki rázodot

Ha a farsót ki zárod és air/box is tömit , minden kép a töblet üzemanyag okozza ezt ... gyertyákat néz ...sokat el árul
Az a baj ,hogy ez a szar / nekem is van egy / minden menyiségü benyát meg tud kajálni minden tünetek nélkül , érdemes úgy végig menni , hogy .....

a farsot ki zárni ... air box ba is a szivó guminál ... repedések a torkon tömik ..stb Ha ez tuti .. pár kör ... így már biztos nincs több levegő ..
és gyertyát nézni... a gyári 9 est / 270 hő értékü/ ha kicsit is kormos ...sok a benya /persze jó állapotú motoról lészen szó /
A nagy vibráciok miatt ki lazulnak a fúvókák repednek a tömitések ,stb
Sziaztok!

Suzuki DR 650 el az a problémám, hogy tök úgy viselkedik mint amikor a 2t motor falsot szív. Gázrántásra üresben igencsak fenn marad a fordulat, erős kigyorsítás után 0 motorfék hosszú 10 métreken át. Hidegen melegen pöccre indul, bár az alapjárata úgy általánosan ingatag. Nem füstöl, nem durrog -csattog. Minnél melegebb a motor annál inkább marad fenn a fordulatszám visszazárt gáznál. Ha a szivatót ráhúzom melegen ,akkor még inkább jelentkezik a tünet. Mi a fene lehet ezzel? A szívócsonk oké, karburátor tisztább mint újkorában.

Köszönöm, ha bárki mond valami okosat!
Van valakinek ezzel márkával vagy lamellával tapasztalata?

http://www.ebay.co.uk/itm/Clut...
Srácok segítene valaki? Drz 400e tipusba milyen motorolaj való, milyen gyakran kell cserélni és mennyi kell bele?
miket csináltok bazz! :)
ők postáznak is ..le küldöd a mintát ........és küdik a méret azonos tutit.... de drágábak .legutoljára sor /6 323 í BMW hez H fej pak 17000 csináltak mint a gyári úgy nézet ki ,nagyon prof
A Jokais .................. kis maszek személyesen szoktam hozzá járni vagy 25 éve már ...... Még a tel. sem tudom
Rendben, esetleg valami név, telefonszám? Mosonmagyaróvár mellett lakom, nem nagyon járok arra
Küldtem e-mailt! Köszi a segítséget neked is!
Felhívom majd az embert aztán majd mond valamit!
Köszi azért a segítséget!
Köszi'D'
Sziasztok. Segítség kellene. Malaguti F12 Phantom robogóhoz kellene egy szerelési leírás,vagy szervízmanual. Aki tud kérem segítsen. Köszi "D"
jól mondj a lecso ! ...........nem mindegy a vastagság .......................................................................
..................... ... ezt a tőmit 6 ker Jokai tér en tudják meg csinálni megnyugtató minőségbe
tavaj xt 600 fengerfej pakolás 5400 Ft nekem .../, minta kel /