Nézd én feleslegesen senkit nem húzok le ! , ennek előtte járjál utána : mit fogadnak el ? milyen folytást ? pontosan menyi az anyag ?
kicsit körbe kérdezni ...lehet van akitől kérhetnél kölcsönbe v tengelyt .... lehet van aki erre specizet .. és cakem -puder miondent el intéz papir stb . Maga a szerelő munka kb 3-4 óra és montan szerintem 15000 -20000 max
Nem szoktan le mondani melot , de így járnál a legjobban ... végűl is csak a papirokba kell hogy bekerüljön a kis KW üdv Tasi
Mielőtt bele kezdenél a vezérképviseleten érdeklődj ,van e a típusnak ilyen verziója,csak akkor lehet.Engedélyköteles az átalakítás,a részletekről ,költségekről az NKH-nál adnak felvilágosítást.
Nagy á nak kevés az A2 kategóriának sok , ára a piacon alacsony és egy A2 vas ára kb 350-400eft , Úgy hogy be kell vállalnom. Egyébként nagyon sajnálom, baromi szép a hangja , jól megy , hűséges. Mennyi idő ez a beavatkozás?
köszi az eddigi infót is!
gyuri
Szia! köszönöm a segítséget, még mindig olcsóbb a megoldásod , mintha vennék 1 új vasat erre a célra. Ráadásul lepapírozás után nekem sem lenne szívem ehhez a fojtott állapothoz- visszaállítanám az eredeti állapotot. Nem tudom túl tolakodó a kérdés, hogy bevállalnád e a melót? A karbi és a kipufogó fojtás olcsóbbnak tűnik. A bemérést az NKH vagy szakműhely végzi?
Autósiskola révén kérdezem, hogy ez számlával mennyi lenne?
üdv:mgyuri
Hello sziasztak lenne hozzátok egy kérdésem van egy ktm lc4 esem és az első lánckeréknél szivárog az olaj és nemtudom hogy pontosan miért szimering vagy hiányzik onnan egy alátét én utóbira gyanakszom mert elméletileg a rögzítőcsavarnak be kéne tolnia a lánckereket csutkára hogy az meg betolna egy tengelyt légyszi segitsetek.
nem értek hozzá, csak olyanok ajánlották aki már csináltatott ott
lehet túl izmos volt az xt és utána megszelídült
az xr4 nek tuti ilyen fémkarikás cucc van mert olyant már láttam
Az acél vékony.
Az amit Te mondasz nem készíthető el olyan vékonyból.
Csökkenni fog a sűrítési viszony, és a vezérműlánc feszítővel is gond lehet új láncnál.
Üdv! Van egy Yamaha XT600-am és hengerfej tömítést szeretnék cserélni! Nem akarom megvenni az egész tömítés szettet ~11'000Ft-ért. Tudnátok valakit ajánlani aki tud ilyet készíteni?
Sziasztok! 85 köbcentis krossz szöcskémen gallyrament a karbi. Szerintetek érdemes rátenni egy 28-as PWK-t,vagy annak utánzatát?
Eredetileg 32-es Mikuni TMX volt rajta.
Nem tudom érdemes-e ilyennel pöcsölni,sajnos a Mikuni enyhén szólva borsos árban van. Nekem azt mondták a PWK elég univerzális és bármilyen kicsi,közepes gépre bekarburálható. Szerintem ez hülyeség,de szívesen meghallgatnék bármilyen tapasztalatot.
A trisó jó ! ......... de csak a foszilis zsiradékot oldja pl: ha elszált a hengerfej tömi és bele ment az olaj a vízbe
A hűtő rendszerben a legnagyobb gond a víz kővel van .........
ecet bele 5 perc járatás és tentike 12 óra had dolgozon az ecet ..
" mosogépbe is aleg jobb az ecet "
másnap be indit kicsit és le enged , át mos .
trisó , brigó bele ...beindit és tenti 12 óra ez ki hozza már a zsiradékot is ... át mos ...át mos és hűtőfolyadék .....
Buszoknál , teher autóknál régen , tettek bele egy deci mosogató szert!
A zárt rendszerű fűtésnél még ma is be vált módszer nem fog szét rohadni alap radiátor soha belül és a forgató szivatyú is kap némi kenést .
Van aki kis olajat tol bele .... jó hatású minden kép
szóval ecetet lőjek bele majd kicsit járassam a motort majd leengedem! ha nem hozta ki mindet csináljam meg egyszer? ha kihozza mindet csapassam meg a rendszert vizzel, majd fagyálo...
kicsit körbe kérdezni ...lehet van akitől kérhetnél kölcsönbe v tengelyt .... lehet van aki erre specizet .. és cakem -puder miondent el intéz papir stb . Maga a szerelő munka kb 3-4 óra és montan szerintem 15000 -20000 max
Nem szoktan le mondani melot , de így járnál a legjobban ... végűl is csak a papirokba kell hogy bekerüljön a kis KW üdv Tasi